250 turbon piristys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
japi.
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 448
Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
Paikkakunta: varsinais-suomi
Viesti:

250 turbon piristys

Viesti Kirjoittaja japi. »

Nyt on sitten päästy alkuun laitossa. Cooleri paikolla ja putket viikon loppuun mennessä! Pummu pitäs ottaa irti ja lähettää mynään.Turboo pitäs ruveta suunnittelee et mikä tohon ois sitten sopiva ja toi loota varmaan kanssa laitettava. Kai se tästä nyt kun on alkuun päästy! Vinkit terve tulleita ton turbon suhtein eli niillä jolla kokemusta on ! :?
Viimeksi muokannut japi., To 28.10.2004 18:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
japi.
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 448
Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
Paikkakunta: varsinais-suomi
Viesti:

Imusarja..

Viesti Kirjoittaja japi. »

Löytyykö keltään kokemusta miten sais toimivan imusarjan tosta vaparin sarjasta turbolle. Niin siihen tarviis saada hyvä virtaus imuputkille mut mieten ois hyvä toteutaa et toimis myös kunnolla?Vai onko ratkasu et laitaa vaan tohon turbon omaan imusarjaan uuden tulo putken ja tukkii ton alku peräisen reijän! :shock:
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1612
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Kyllä nuo vaparin imusarjatkin toimii hyvin turbokäytössä. Nimimerkki "joopa joo":lla ainakin on erittäin hyvin toteutettu tuo painekotelo vaparin imusarjaan. Ja voin kyllä sanoa, että se auto kulki. 8)
Kysele "joopa joo":lta jos viitsii laittaa lisäinfoa tai kuvia tuosta.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Terve! Tossa linkki kuvaan josta näkyy oman turbon imusarja: http://www.proarm.com/images/mersu2/pag ... 64_JPG.htm
Avatar
japi.
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 448
Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
Paikkakunta: varsinais-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja japi. »

nyt on pikasen hiljais eloo pitää saada loput osat kokoon niin saa alkaa niputtaa ensi vuoden puolella tota läjään!Kyllä siinä puuhaa on kun on käynyt alusta ja kaiken muun läpi!
Turbo ois vielä hakusessa ei kellään satuis olee hyvää käytettyä!
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Minkälaista tehoa olet hakemassa, siitähän tuo paljolti riippuu. Vois olla yks T04 ehkä jouten
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Onko vakio pakosarjalla?
Sen joutuu uusimaan/ muuttamaan heti isommalle laipalle, jos suurempaa solmua haluaa.
Imusarja taitaa olla helpompi tehdä painekotelo-vaparisarja kokoonpanolla.
Kyllä se virtaa kun on ahtopainetta :D

Tuolla Team RWD:n sivulla dieselboost osastolla on kuvaa siitä Wil_man punasesta.
Siinä on siisti toteutus painekotelosta ihan livenäkin, vaikka seppä itse ei sitä siistiksi myönnäkkään.... Vai olikohan se AMG:n tekemä? :roll:
Joku mersupurkaamo??
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kyllä Japilla on kunnolliset imu - ja pakosarjat. Muutenkin taitaa olla se kone ihan timmissä kunnossa, joten lienee suuremmat remontit tarpeettomia.
Avatar
japi.
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 448
Liittynyt: Ti 24.08.2004 09:17
Paikkakunta: varsinais-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja japi. »

Kyllä mulla on tehty uusi pakosaraja tohon! En viitsi edes leikkii ton vakion kanssa!Niin tää aihio on jo vakio turbo! Juu painekotelo on vaparin imusarjaan tehty!En ruvennut muutamaan tota alkuperäistä!laatikko on lähdössä laittoon!Oikeestaan ei puutu muuta kuin turbo ja jotain pientä osaa!
Eipä tossa koneessa mitään suurempaa pitäs olla vikaa!
Viimeksi muokannut japi., La 27.11.2004 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Sittenhän se on vaan Plug & Play ja bemareita savustamaan.
Joku mersupurkaamo??
Vastaa Viestiin