Nyt vihdoin kuin kesälomalle pääsin, niin olisi aikaa rassata käyttis kuntoon.
Keväällä vaihdoin korkeapainepumpun tiivisteet, jonka jälkeen vähänkään reippaammassa kiihdytyksessä auto sammuu ja tulee kaikille tuttu teksti EPC EL POWER CONTROL - VISIT WORKSHOP.
Rauhallisella kaasulla ajellessa ei mitään ongelmia, mutta heti jos kiihdyttää tai tulee liikaa kuormitusta (esim.peräkärry perässä) pamahtaa viat tauluun.
Vikakoodi
P1187-032 Rail-putken paineenvalvonta - Säätöpoikkeama
P2500 Vaihteistossa ei sallittu välityssuhde
P2001 Rakenneosa N15/3 (EGS-ohjainlaite) on rikki <<- tämä päällä kokoajan
P2502 Tieto kytketytstä vaihteesta ei uskottava tai vaihteisto luistaa.
Vaihteisto on joskus heitellyt vapaalle ajossa kiihdyttäessä mutkaan, joten sielläkin lienee joku oikesti vialla, mutta tällä hetkellä se on toissijainen korjauskohde, kun EPC kerkeää ruutuun ensimmäisenä

Onnistuinko tyrimään jotain korkeapainepumpun tiivisteiden vaihdossa, vai saako se nyt vuotamattomana liikaa painetta aikaiseksi? Käynnistyvyys parani huomattavasti vaihdon jälkeen.
Suuttimien ohivuodot mitattu toissa talvena, jonka jälkeen pari kunnostettua suutinta vaihdettu.
Mistä lähdetään vikaa hakemaan? Star käytössä, jos joku kertoo mitä sieltä katsoa.
