Autohifiä halvalla saksasta, caraudio24.de

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija

Autohifiä halvalla saksasta, caraudio24.de

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Työkaveri tilasi tuoltamankan itselleen, ja tuli noin 100e halvemmaksi kuin halvaksi kehutusta kitupiikistäolisi tullut.

Toimitus oli erittäin nopeaa, muutama tunti tilauksen jälkeen tuli ilmoitus että paketti on postissa. Postikuluja oli 25e postiennakolla.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Wikke
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Suosittelen myös kyseistä nettikauppaa. Tilasin pari kuukautta sitten Becker Mexico Pro:n sieltä, tasan viikon päästä tilauksesta paketti oli minulla. Postikuluja tuli tosiaan tuo 25 e.
1991 420 SE
Roisto
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Vähän offtopicia:
Wikke kirjoitti:Suosittelen myös kyseistä nettikauppaa. Tilasin pari kuukautta sitten Becker Mexico Pro:n sieltä, tasan viikon päästä tilauksesta paketti oli minulla. Postikuluja tuli tosiaan tuo 25 e.
Onko muuten minkälaiset kokemukset laitteesta? Kuinka iso möllikkä se irrotettava etupaneelin osa on?

Itselläkin on paikoillaan Blaukkarin vanha kasettimankka. Radio tuossa on yllättävän hyvä (vai johtuneko antennista) mutta kasetteja ei oikein enää ole tallessa. Tästä johtuen olen harkinnut uudemman soittopelin hankintaa. Tuo 7930 on sopivan pelkistetyn näköinen ja keltainen taustavalo passaisi ehkä parhaiten vanhaan autoon.

t.
Risto
E500 – 211.070
Wikke
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Roisto kirjoitti:Onko muuten minkälaiset kokemukset laitteesta? Kuinka iso möllikkä se irrotettava etupaneelin osa on?
Tuo minun malli on vielä sitä vanhempaa sarjaa, numero 4627. Beckerin Mexico-mallisto uudistui muutama viikko sitten. Ainakaan tuosta vanhasta mallista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Erittäin helppokäyttöinen, sisältää käytön kannalta mukavia/käteviä ominaisuuksia, ja mikä tärkeintä: siinä ei ole vilkkuvaloja ja se passaa just eikä melkein Mersun mittarivalaistukseen :D Ajon aikanakin tärkeimmät ominaisuudet löytyvät helposti ilman sadan napin painamista ja menujen selailuja.

Etupaneelista irtoaa se isojen nuppien välinen osa, se luukku joka aukeaa kun lataa CD-levyä. Se paneeli on about samaa kokoa Nokian 6000-sarjan kännyköiden kanssa, eli ei kovin iso. Mukana tulee sellainen pehmeä suojapussi, saman tyyppinen kuin silmälasien suojapussi on.
1991 420 SE
tupis
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja tupis »

Vastaa Viestiin