Hienoa, että tämä case on kuitannut kohta tuhat lukukertaa ja poikinut useita mukavia kommentteja.
Tarinan lopuksi vielä muutama täsmennys liittyen viimeisimpiin kommentteihin.
Myös Veho kuittaili minulle tuosta, ettei vaihteistoöljyjä ollut vaihdettu viiden vuoden kohdalla. No ei oltu sen vuoksi, että auto oli edellisen kerran ma-huollossa ennen viiden vuoden aikarajan täyttymistä, joten huoltoliike ei niitä siihen vaihtanut vaikka valtuutettu MB-huolto olikin. Olen vienyt auton aina huoltoon kun maininta siitä on näyttöön tullut enkä kyllä katso, että minun olisi pitänyt öljynvaihdon suhteen jotain kuukausia tai vuosia itse laskeskella ja seurailla.
Sitten vielä tuosta auton vaihtoasiasta. Ennen auton siirtoa Vehosta pyysin sieltä myös vaihtotarjousta autostani uuteen A-sarjalaiseen siten, että Veho korjaisi vaihteiston omaan lukuunsa. Vehon tarjous vaihtohyvityksestä oli 11 000 euroa! Oma tulkintani on, että tuolla lähinnä vitsinomaisella hyvitystarjouksella Veho pyrki vain varmistamaan, että ensin vaihteisto korjattaisiin heille taatusti tuottoisalla hinnalla ja vasta sen jälkeen keskusteltaisiin vakavasti auton vaihtamisesta uuteen.
No, tässä tapauksessa kävi nyt niin, ettei Veho saanut kuitattua tuota täysin ylimitoitettua hintaa vaihteiston korjaamisesta eikä myöskään myytyä uutta Mercedestä minulle - ei nyt eikä myöhemmin, sillä seuraava autoni ei Vehon toiminnan vuoksi taatusti tule olemaan MB.
Case is closed!