W220 Kysy&vastaa.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Saako vilkut välkkymään lukittaessa ja avatessa? Ajotietokoneen kulutusnäytön yksiköiden vaihto, nyt km/L... Starihommia?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Starissa oli joku regional version hässäkkä jossa vaihtarina jokin scandinavia tai fin/swe tms. Muistikuva hiukan hatara.luokyio kirjoitti:Saako vilkut välkkymään lukittaessa ja avatessa? Ajotietokoneen kulutusnäytön yksiköiden vaihto, nyt km/L... Starihommia?
Sen jälkeen kulutusmittari vaihtui l/100km, jarrua ei tarvi pitää pohjassa startatessa, turvavyön pimpelipompelit katosivat + mahdollisesti muuta pientä. Vilkut välkähtää kun keskuslukituksen avaa/sulkee. Mutta niin mulla muistaakseni oli aiemminkin.
Näin siis mun pre-fl japsituonnissa.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Re: W220 Kysy&vastaa.
Hmm, ei minulla mitään jarrua tarvitse pitää? Vöitä tulee pidettyä joten en tiedä pimputteleeko, joten se ei haittaakaan. Prefaceliftijapsi tämäkin.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Ei mullakaan jarrua tarvi pitää ja vyöstä pimputtaa vain alussa kun käynnistää jos ei ole päällä.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Nyt tarvis pikasesti neuvoa kun olen ottamassa rengasta pois ja tunkkasin autoa ylös mutta rengas ei noussut...onko tossa ilmajousissa joku lukitus systeemi?
Re: W220 Kysy&vastaa.
jos sulla tolppa vuotaa niin se valahtaa ihan alas asti, kyllä se silti pitäis saada nostettua sen verran että rengas irtoo maasta. Sitten kun laskee auton alas niin se on luultavasti ihan tontissa kans.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W220 Kysy&vastaa.
No ei se rengas mihinkään noussut..tunkistakin loppu vara kesken..
Re: W220 Kysy&vastaa.
Viimeinen lauseesi osuu ongelmasi ytimeen.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Hmm, autossa odotellessa radio päällä huomasin että mittaristo surisee hiljaa. Enkkufoorumeilla puhutaan jotain taistavaloista ja toiset piirilevyistä jotka antautuu oireillen äänillä. Mitenköhän lie?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Asetukset sai vaihdettua ja kaikki edellämainitut pelaa. Ajotietokoneen From start -näyttö nollautuu nyt aina lyhyenkin sammutuksen jälkeen, miksihän ihmeessä? Normaalistihan se kestää muutaman tunnin sammuksissaolon ennen kuin nollautuu.harriba kirjoitti:Starissa oli joku regional version hässäkkä jossa vaihtarina jokin scandinavia tai fin/swe tms. Muistikuva hiukan hatara.luokyio kirjoitti:Saako vilkut välkkymään lukittaessa ja avatessa? Ajotietokoneen kulutusnäytön yksiköiden vaihto, nyt km/L... Starihommia?
Sen jälkeen kulutusmittari vaihtui l/100km, jarrua ei tarvi pitää pohjassa startatessa, turvavyön pimpelipompelit katosivat + mahdollisesti muuta pientä. Vilkut välkähtää kun keskuslukituksen avaa/sulkee. Mutta niin mulla muistaakseni oli aiemminkin.
Näin siis mun pre-fl japsituonnissa.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Jaahas onko tämäkin aluellinen asetus? Mulla tekee after start just noin ässässä, väykyssä se on raja on se muutama tunti. No sille luulisi sitten olevan developervalikossa jokin parametri...luokyio kirjoitti: Asetukset sai vaihdettua ja kaikki edellämainitut pelaa. Ajotietokoneen From start -näyttö nollautuu nyt aina lyhyenkin sammutuksen jälkeen, miksihän ihmeessä? Normaalistihan se kestää muutaman tunnin sammuksissaolon ennen kuin nollautuu.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W220 Kysy&vastaa.
Japsiasetuksilla tosiaan kesti sen muutaman tunnin nollautumatta. Samanikäinen suomiväykkykin odotteli ennen nollaamista...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Ite korjautin isän W220:n mittariston koska taustavalot oli päällä miten sattuu ja lopulta mittaristokin jumahti paikalleen välillä. Korjautui juurikin piirilevyjen ja valojen vaihdolla.luokyio kirjoitti:Hmm, autossa odotellessa radio päällä huomasin että mittaristo surisee hiljaa. Enkkufoorumeilla puhutaan jotain taistavaloista ja toiset piirilevyistä jotka antautuu oireillen äänillä. Mitenköhän lie?
Kuulema tyyppivika, ainakin prefacelifteissä.
Jospa tuo mittaristo nyt kestäis toiset 16 vuotta
Josta puheenollen..
päätettiin laittaa isän 320CDI myyntiin piakkoin mutta ei mitään hajua mitä tuosta kehtaa pyytää, tai siis ainahan voi pyytää mitä tahansa mutta mikähän semmonen realistinen summa millä tommonen menis, perussiisti 313tkm ajettu ja huollot tehty ajallaan + vähän ylimääräistäkin. Isä ajatteli 9500€ mutta ei ole kuulema kiveen kirjoitettu
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W220 Kysy&vastaa.
Kyllähän tuo aika yläoktaavilta kuulostaa, aikalailla tasan samalla hinnalla kaikkien kulujen jälkeen pihassa 60 tkm ajettu 100 % ruosteeton viissatku, hankala olisi perustella 5x enempiä kilsoja... Toki dieselissä on oma ostajakuntansa. En tiedä yhtään millä hinnalla nämä oikeasti Nettiautosta liikkuu, samat autot tuntuu olevan koko ajan myynnissä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Niin munkin mielestä tuo on aika kova pyyntihinta, itse myisin vähemmällä mutta ei ole oma auto niin vaikea vaikuttaa tuohon. Tuttukin osti jokunen vuos sitten 450tkm ajetun Tauskin ja maksoi siitä 5-6t € oli tosin 'vähän' eri kunnossaluokyio kirjoitti:Kyllähän tuo aika yläoktaavilta kuulostaa, aikalailla tasan samalla hinnalla kaikkien kulujen jälkeen pihassa 60 tkm ajettu 100 % ruosteeton viissatku, hankala olisi perustella 5x enempiä kilsoja... Toki dieselissä on oma ostajakuntansa. En tiedä yhtään millä hinnalla nämä oikeasti Nettiautosta liikkuu, samat autot tuntuu olevan koko ajan myynnissä.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W220 Kysy&vastaa.
Onko noihin ilmajousiin mahdollista lisätä paineita ilman että alustaa nostetaan?
Kulkeeko paine/korkeus käsikädessä, eli kun alustaa laskettu niin tuntuu hiukan pehmeältä? vai onko iskarin kyljessä oleva "anturi"pelkästään korkeuden määrittämiseen tarkoitettu?
Sais olla hiukan jäykempi jousitukseltaan mun mielestä, itse iskarin vaimennus toimii toki mutta sillä ei saavuteta sitä mitä haetaan.
Kulkeeko paine/korkeus käsikädessä, eli kun alustaa laskettu niin tuntuu hiukan pehmeältä? vai onko iskarin kyljessä oleva "anturi"pelkästään korkeuden määrittämiseen tarkoitettu?
Sais olla hiukan jäykempi jousitukseltaan mun mielestä, itse iskarin vaimennus toimii toki mutta sillä ei saavuteta sitä mitä haetaan.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Paine kasvaa kun lastaat auton täyteen.
Jos auto huojuu, iskarit lopou.
Ylätukivarteen edessä ja kallistusvakaajaan takana kiinnittyvät anturit mittaavat korkeutta/ asentoa.
Jos auto huojuu, iskarit lopou.
Ylätukivarteen edessä ja kallistusvakaajaan takana kiinnittyvät anturit mittaavat korkeutta/ asentoa.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Kaikissa airmatikeissa on käsittääkseni alustansäätönappi. Se toimii ainakin orkkistolpilla. Halpistolpilla säätöä ei ole vaikka iskari näyttääkin että se siihen olisi rakennettu.Eeemeli kirjoitti:Onko noihin ilmajousiin mahdollista lisätä paineita ilman että alustaa nostetaan?
Kulkeeko paine/korkeus käsikädessä, eli kun alustaa laskettu niin tuntuu hiukan pehmeältä? vai onko iskarin kyljessä oleva "anturi"pelkästään korkeuden määrittämiseen tarkoitettu?
Sais olla hiukan jäykempi jousitukseltaan mun mielestä, itse iskarin vaimennus toimii toki mutta sillä ei saavuteta sitä mitä haetaan.
Huijauspalikoilla ja starilla autoa voi laskea mutta paihnehan silloin tietenkin muuttuu kummassakin tapauksessa. Käsittääkseni bilstein on laadukas ja sisältää alusta säädön ja halvimmillaan se on nykyään miessler tolpissa jotka maksaa n 400 per kipale. Esim arnott tolpissa ei ole alustalle sätötoimintoa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Niin kyseessä on orkkis airmatic ja käsittääkseni vaimennussäädöllä vaikutetaan nimenomaan iskariin eikä paineisiin?onko oikein ymmärretty...tämä kyllä toimii ja vaikuttaa,mutta saa mun mielestä aikaan vain sellaisen pompottavan alustan norminopeuksilla.
Korkeus säädetään ilmeisesti paineella? ja nuo "viikset"pitää vain korkeuden ennalta säädetyllä alueella?? Onko jousiin mahdollista lisätä painetta korkeutta kuitenkaan muuttamatta jollain huijauksella starin avulla?
Tai kysytään asiaa toisinpäin, kun alustaa lasketaan starin avulla niin pudotetaanko paineita jousista vai huijataanko pelkästään tuon viiksen asentotietoa?
Onko mahdollista siis huijata tuon viiksen rajatietoa niin paljon että paineita sietäisi lisätä?
Alusta toimii kaikinpuolin muuten niinkuin pitääkin eikä vuoda,mutta haluaisin hiukan jämäkämmän siitä.
Nyt kun alusta on laskettu ja lasket tulemaan yli 140km/h eli tippunut lisää niin tahtoo suojankaaret kärsiä
Korkeus säädetään ilmeisesti paineella? ja nuo "viikset"pitää vain korkeuden ennalta säädetyllä alueella?? Onko jousiin mahdollista lisätä painetta korkeutta kuitenkaan muuttamatta jollain huijauksella starin avulla?
Tai kysytään asiaa toisinpäin, kun alustaa lasketaan starin avulla niin pudotetaanko paineita jousista vai huijataanko pelkästään tuon viiksen asentotietoa?
Onko mahdollista siis huijata tuon viiksen rajatietoa niin paljon että paineita sietäisi lisätä?
Alusta toimii kaikinpuolin muuten niinkuin pitääkin eikä vuoda,mutta haluaisin hiukan jämäkämmän siitä.
Nyt kun alusta on laskettu ja lasket tulemaan yli 140km/h eli tippunut lisää niin tahtoo suojankaaret kärsiä
Re: W220 Kysy&vastaa.
Kuten edellä mainittu ei se paine mitenkään nouse, jos ei auton massa lisäänny. Eli tosin sanoen kuorma tai liikkuvan väliaineen tapauksessa virtausvastus aiheuttaa paineen. Kun painat polkupyörän pumpulla mäntää alas ei painetta synny. Kun estät peukalolla ilman kulun, alkaa paine nousemaan, mitä lujempaa painat sinä enemmän painetta. Nyt airmaticin pussissa ohjataan vain tolpan yläpuolista tilavuutta jolloin auton painama voima määrää paineen. JOS alapuolellakin olisi toinen tilavuus jonka painetta voitaisiin erikseen säätää, painetta nostamalla saada yläpuolinenkin paine nousemaan (voimatasapaino männän yli säilyy). Nythän ADS (käsittääkseni) vain säätää kuinka alakerran iskari pääsee liikkumaan.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W220 Kysy&vastaa.
Ei tässä pyöränpumppuja tarvita, jos sulla on varma tieto että korkeus säädetään pelkällä paineella niin se vastaus olis riittänyt.MiHe kirjoitti:Kuten edellä mainittu ei se paine mitenkään nouse, jos ei auton massa lisäänny. Eli tosin sanoen kuorma tai liikkuvan väliaineen tapauksessa virtausvastus aiheuttaa paineen. Kun painat polkupyörän pumpulla mäntää alas ei painetta synny. Kun estät peukalolla ilman kulun, alkaa paine nousemaan, mitä lujempaa painat sinä enemmän painetta. Nyt airmaticin pussissa ohjataan vain tolpan yläpuolista tilavuutta jolloin auton painama voima määrää paineen. JOS alapuolellakin olisi toinen tilavuus jonka painetta voitaisiin erikseen säätää, painetta nostamalla saada yläpuolinenkin paine nousemaan (voimatasapaino männän yli säilyy). Nythän ADS (käsittääkseni) vain säätää kuinka alakerran iskari pääsee liikkumaan.
Joku joka on tehnyt todistetusti alustan madalluksia näihin voisi nyt kertoa miten asia oikein on! Muutetaanko vaimennusta samalla jossain suhteessa korkeuteen?
Kuitenkin tuo madalluksen tekeminen tuntuu olevan lähes valtionsalaisuus niin oletin siinä muutettavan jotain muutakin,vai pelkkää osaamattomuuttako se ei onnistu moniltakaan?
Jos tuo 140km/h jälkeen tapahtuva pudotus tehdään pelkästään "pehmentämällä=paineita pudottamalla" ilman vaimennusmuutosta niin paljon typerämmin tuota ei ois voinut enää tehdä
Miksi kaikki suosittelee madaltamaan starilla,miksi ei tangoilla??
Re: W220 Kysy&vastaa.
Jotakin apuvälinettä kyllä selvästi tarvitaan. Miten olisi vesisänky? Jos pudottaa sängyllä lepäävän 100kg+ muijan 10 cm alemmaksi päästämällä vettä ulos sängystä, pieneneekö paine sängyn venttiilistä mitattuna jos armas edelleen kelluu siinä pinnalla?Eeemeli kirjoitti:Ei tässä pyöränpumppuja tarvita, jos sulla on varma tieto että korkeus säädetään pelkällä paineella niin se vastaus olis riittänytMiHe kirjoitti:Kuten edellä mainittu ei se paine mitenkään nouse, jos ei auton massa lisäänny.
Korkeutta ei säädetä paineella, koska sitä ei voi täysilmajousituksessa säätää paineella. Korkeutta säädetään ilman määrällä.
Aivan osaamattomuuttahan se on, siksi minäkään en niitä tee.Eeemeli kirjoitti:Kuitenkin tuo madalluksen tekeminen tuntuu olevan lähes valtionsalaisuus niin oletin siinä muutettavan jotain muutakin,vai pelkkää osaamattomuuttako se ei onnistu moniltakaan?
Sitä ei tehdä paineita pudottamalla vaan ilman määrää vähentämällä. Ja samalla kun ilman määrä = jousen tilavuus pienenee, myös sen jousto vähenee samassa suhteessa kun tilavuus, ei lisäänny.Eeemeli kirjoitti:Jos tuo 140km/h jälkeen tapahtuva pudotus tehdään pelkästään "pehmentämällä=paineita pudottamalla" ilman vaimennusmuutosta niin paljon typerämmin tuota ei ois voinut enää tehdä
PS. sivu https://w220.ee/Airmatic" onclick="window.open(this.href);return false; tarjoaa tietoa jousituksen ja vaimennuksen toiminnasta ja jos ei riitä, WIS:istä löytyy lisää
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: W220 Kysy&vastaa.
Koska se on järjestelmän huijaamista. Kiristää iskunvaimennusta isommissa nopeuksissa samalla kun laskee ajokorkeutta. Mukautuu ajotavan ja tientyypin mukaan ja säätää sen mukaan ajokorkeutta.Eeemeli kirjoitti:Ei tässä pyöränpumppuja tarvita, jos sulla on varma tieto että korkeus säädetään pelkällä paineella niin se vastaus olis riittänyt.MiHe kirjoitti:Kuten edellä mainittu ei se paine mitenkään nouse, jos ei auton massa lisäänny. Eli tosin sanoen kuorma tai liikkuvan väliaineen tapauksessa virtausvastus aiheuttaa paineen. Kun painat polkupyörän pumpulla mäntää alas ei painetta synny. Kun estät peukalolla ilman kulun, alkaa paine nousemaan, mitä lujempaa painat sinä enemmän painetta. Nyt airmaticin pussissa ohjataan vain tolpan yläpuolista tilavuutta jolloin auton painama voima määrää paineen. JOS alapuolellakin olisi toinen tilavuus jonka painetta voitaisiin erikseen säätää, painetta nostamalla saada yläpuolinenkin paine nousemaan (voimatasapaino männän yli säilyy). Nythän ADS (käsittääkseni) vain säätää kuinka alakerran iskari pääsee liikkumaan.
Joku joka on tehnyt todistetusti alustan madalluksia näihin voisi nyt kertoa miten asia oikein on! Muutetaanko vaimennusta samalla jossain suhteessa korkeuteen?
Kuitenkin tuo madalluksen tekeminen tuntuu olevan lähes valtionsalaisuus niin oletin siinä muutettavan jotain muutakin,vai pelkkää osaamattomuuttako se ei onnistu moniltakaan?
Jos tuo 140km/h jälkeen tapahtuva pudotus tehdään pelkästään "pehmentämällä=paineita pudottamalla" ilman vaimennusmuutosta niin paljon typerämmin tuota ei ois voinut enää tehdä
Miksi kaikki suosittelee madaltamaan starilla,miksi ei tangoilla??
Starilla menet arimatic ja sieltä korkeustason säätö. Helpompi ja nopeampi tehdä niin kuin tankoja säätämällä. Etsi joku lähtin starin omistaja käy säätämässä. Säätää itse vaimennusta halutun tason mukaan. Siinä on toki tietty toleranssi minkä antaa säätää ylös ja alas.
https://w220.ee/Airmatic#Features" onclick="window.open(this.href);return false; tuolta löytyy lisätietoa
Re: W220 Kysy&vastaa.
Mitenkäs tuon airmatic-alustaisen renkaanvaihto? Netissä tuntuu olevan sekalaista tietoa saako nostaa ylös vai ei ilman, että laittaa johonkin huoltomoodiin. Mitenkäs sen saa päälle, starilla vai suoraan? Starikin löytyy kyllä jos se siihen vaaditaan.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Ihan vaan tunkilla nurkka kerrallaan ylös ja rengas vaihtoon.luokyio kirjoitti:Mitenkäs tuon airmatic-alustaisen renkaanvaihto? Netissä tuntuu olevan sekalaista tietoa saako nostaa ylös vai ei ilman, että laittaa johonkin huoltomoodiin. Mitenkäs sen saa päälle, starilla vai suoraan? Starikin löytyy kyllä jos se siihen vaaditaan.
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Re: W220 Kysy&vastaa.
Onkos eroa jos nostaa kerralla esim. rengasliikkeessä?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: W220 Kysy&vastaa.
Ei oo, ylös vaanluokyio kirjoitti:Onkos eroa jos nostaa kerralla esim. rengasliikkeessä?
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W220 Kysy&vastaa.
Airmatikin kyseessäollen kannattaa varautua siihen että jotain kuitenkin tapahtuu kun nostaa auton ilmaan ja laskee alas. Kerralla tai nurkka kerrallaan. Välillä on lössähdellyt kyllä. Uutena ehkä saattanutkin voida nostella. Käytettynä ei ehkä kestä retuuttaa tosta vain, ei sitä varsinaisesti liene suunniteltu renkaat ilmassa olemaan.Ridaz kirjoitti:Ei oo, ylös vaanluokyio kirjoitti:Onkos eroa jos nostaa kerralla esim. rengasliikkeessä?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 Kysy&vastaa.
Mä ostin nuo kumipöllykät, näppärä kaverihan tosiaan tekee vaikka puusta nuo limp home tuet jos ei auto enää halua nousta ylös...
tunkkihan on siellä alla jo valmiina niin se ei ole ongelma saada asennettua tuollainen
https://w220.ee/images/thumb/8/82/W220_ ... 271230.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://w220.ee/images/thumb/6/61/W220_ ... 280839.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
tunkkihan on siellä alla jo valmiina niin se ei ole ongelma saada asennettua tuollainen
https://w220.ee/images/thumb/8/82/W220_ ... 271230.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://w220.ee/images/thumb/6/61/W220_ ... 280839.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W220 Kysy&vastaa.
Mitäs maksoi moiset vakuutukset?MiHe kirjoitti:Mä ostin nuo kumipöllykät, näppärä kaverihan tosiaan tekee vaikka puusta nuo limp home tuet jos ei auto enää halua nousta ylös...
tunkkihan on siellä alla jo valmiina niin se ei ole ongelma saada asennettua tuollainen
https://w220.ee/images/thumb/8/82/W220_ ... 271230.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://w220.ee/images/thumb/6/61/W220_ ... 280839.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.