tänään sain tutkailla ostosta nosturilla altapäin, ja siistin oloinen pohjahan siellä oli. yhden pikku paikan joutuu tekemään oikean takapyörän edessä olevan vesitulpan kohdalle.
vasemmalle taakse pitää tehdä pätkä jarruputkea, vuotaa pikkuisen jakokappaleelta josta se lähtee pyörälle.
jarrupalojen varoitusvalo paloi joten laittelinpa sitten eteen uudet levyt ja palat. valo ei tosin sammunut. syyksi paljastui keski-eurooppalainen jyrsijä vahinko.
jarrutehostimen alla oli joku elukka nakertanut muutaman johdon kuoret rikki ja kaksi alipaine putkea poikki.
alipaineputket sain yhdistettyä, johtojen korjaukseen pitää syventyä paremmin.
termostaatin vaihdoin, nyt nousee lämpö normaaliin ja hyttiinkin tulee todella kuumaa.
samalla ihmeteltiin voimakasta jyrinää joka ilmenee kun laittaa pakin päälle. syyksi ilmeni moottorin vasemman puoleinen kumityyny.
mutta kaikenkaikkkiaan pikku sipistelyllä oikein mukava auto.
ajellessa huomio kiinnittyy hiljaisuuteen. aikaisempiin avoautokokemuksiin verrattuna todella miellyttävä kyyti.

"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
toistaiseksi ei tähdellistä elämässä.
menneitä:
r170 230 K
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE