ensiapulaukku pois toimiiko
- anttikaukainen
- Uusi tuttavuus
ensiapulaukku pois toimiiko
Eli, mahtaakohan w123: ssa saada subbarin kuuluumaan paremmin kun ottaa ensiapulaukun kotelon pois? Muutenhan se pauhaa harakoille. 

- anttikaukainen
- Uusi tuttavuus
koristeita
Ehkä siihen ensiapulaukun tilalle voisi tehdä jostain hyvin ilmaa läpipäästävästä kankaasta tai harsosta kannen tekis vaan kehykset. Ja pisteenä i:n päälle mersun logo keskelle kangasta.
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
itse laitoin maski verkkoa
itse laitoin maskiverkkoa ja tuli asiallisen näköinen. samalla päälystin hattuhyllyn mustalla tekonahalla kuvan saa jos haluaa niin sähköpostilla ku en osaa laittaa tänne kuvia. (jos vaikka jotain kiinostaa) 

Pelkkä kangas taitaa olla huono ratkaisu, se kun lepattaa bassojen tahtiin. Mutta jos reiän tukkii verkolla, ja liimaa siihen päälle kankaan, niin eiköhän ole parempi. Pitää vaan liimata tarkasti, ettei kangas läpätä verkkoa vasten siitä kohtaa mihin liimapensseli ei ole osunut.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Eikös se läpätys katoa kun lataa kunnolla tulemaan! ( volumee )Sivonen kirjoitti:Pelkkä kangas taitaa olla huono ratkaisu, se kun lepattaa bassojen tahtiin. Mutta jos reiän tukkii verkolla, ja liimaa siihen päälle kankaan, niin eiköhän ole parempi. Pitää vaan liimata tarkasti, ettei kangas läpätä verkkoa vasten siitä kohtaa mihin liimapensseli ei ole osunut.

Hyvät on perät.......
Auti
Joo, eipä sitä tosiaan taida hirveästi kuulla, kyllähän sitä melua tulee subbarista enemmän kuin kankaasta... Eli ei sen liiman kanssa ihan niin tarkkaa olekaan. 
...vaan kuuluipa minun kotisubbarista refleksiaukon suhina ennen kuin pyöristin sen reunat.
Lähinnä kuitenkin ajattelin sitä "näköhaittaa" kun irtonainen kangas lepattaa reiän päällä.

...vaan kuuluipa minun kotisubbarista refleksiaukon suhina ennen kuin pyöristin sen reunat.
Lähinnä kuitenkin ajattelin sitä "näköhaittaa" kun irtonainen kangas lepattaa reiän päällä.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viesti:
kyllä se auttoi tosiaan ainakin w201sessä, koska se rämisi ihan älyttömästi ku 2 12" peerlessiä sitä heilutti. keväällä sitten tein kokonaan uuden hattuhyllyn, johon laitoin 2 refleksi putkea jotka menevät konttiin, nyt jytisee kajuutassakin, eikä rämise läheskään niin paljon kuin se orkkis pahvinen hattuhyllyn räpsy. w124sessa ei ainakaan taida olla siinä ensiapulaukun alla reikää, että ei auta jos pelti on umpinainen, tai ainakaan niin paljoa..
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
nahka
ostin nahan muovikum nimisestä paikasta joka on turussa koko rulla maksoi noin 300-400€ en muista ja siinä oli 26metriä ja leveyttä 145-150cm ja se kestää pakkasta. Verhoilen myös penkit ja pilarin suojat. (tulee viksu)Ebabaa kirjoitti:tonijuopperi mistä ostit nahat ja paljonko makso?

Re: ensiapulaukku pois toimiiko
meikä leikkas aikoinaan omaan w123seen hattuhyllyyn 25*75cm reiän ja hattuhyllyyn samaan kohtaa samanlainen reikä jonka päällystin kaiutinkankaalla.bassot kuului hyvin parkissa mutta kun ajossa luukutti niin ääni peittyi rengas ym. meluun.elementteinä oli 2kpl jbl gt 12".mun mielestä paras ratkasu olis refleksi bandbass-kotelo.putket vaan läpi hattuhyllystä ja kun elementti/tit on boksin sisällä,voi takaluukkuun nakella tavaraa pelkäämättä subien hajoamista.