Ei muuta kuin auto käyntiin! Akku kiinni, mutta katso ettei avaimet ole virtalukossa ”tai varsinkaan virrat päällä asennossa” kun lyöt akkukengän kiinni. Auto käyntiin ja annat käydä hetken tyhjiä ja seurailet ettei mitään vikavaloja syty palamaan.
dansku kirjoitti:Ei muuta kuin auto käyntiin! Akku kiinni, mutta katso ettei avaimet ole virtalukossa ”tai varsinkaan virrat päällä asennossa” kun lyöt akkukengän kiinni. Auto käyntiin ja annat käydä hetken tyhjiä ja seurailet ettei mitään vikavaloja syty palamaan.
Minä näkisin tämän pikemminkin näin:
Auto käyntiin ja annat käydä hetken tyhjiä ja seurailet mitä vikavaloja syttyy palamaan...
MiHe kirjoitti:tuo pitkään säilyttely ilman virtaa ei oo kauheen hyväksi näille vehkeille, siellä alkaa jossain vaiheessa boksit hukkaileen identiteettiään...
Tätä mietinkin. Muistaakseni ikkanat piti käyttää alhaalla ja takasin ylös. Myös ratin kääntö tappiin asti molemmille puolille.
MiHe kirjoitti:tuo pitkään säilyttely ilman virtaa ei oo kauheen hyväksi näille vehkeille, siellä alkaa jossain vaiheessa boksit hukkaileen identiteettiään...
Tätä mietinkin. Muistaakseni ikkanat piti käyttää alhaalla ja takasin ylös. Myös ratin kääntö tappiin asti molemmille puolille.
No tuo tapahtuu ihan vaan käyttämällä akunkenkä irti, tarkoitan sitä että on ollut pari tapausta missä pitkäaikaissäilytyksen auto hukkaa ECUlta tai joltain muulta yksiköltä järjetelmätietoja (sama mikä saattaa tapahtua jos jännite tipahtaa liian alas kun auto käynnistyy/ECUt heräävät ja lataavat keskenään jotain tietoa), ja tällöin esim ABSiin tms yksikköön ei saada enää kommunikointiyhteyttä.