1. Millä avaimella kuvassa näkyvän pultin saa auki? Kanta on rapeat 17mm.
2. Onko pultti kierteillä olkavarressa vai lähteekö vaan lyömällä mutterin irrottelun jälkeen?
3. Lähteekö pallo olkavarresta väkivalloin vai pitääkö siihen olla ulosvetäjä?
Alapallon vaihto
Alapallon vaihto
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Alapallon vaihto
Oiskoos ollu 18mm 12 kulmanen hylsy kun sopii. Pultti pois ja tuohon rakoon lyä jonkun sopivan lyötitaltan tai ruuvvarin et hahlo levii ja sit vaan vääntää ala tukivartta alaspäin ni lähtee
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Re: Alapallon vaihto
Onko tuo pultti kierteellä olkavarressa vai lähteekö vasaralla?
Re: Alapallon vaihto
Kummallekin puolelle vaihdettu ja leimattu. Toisella puolella oli pultti erinomaisen jumissa. Pari tuntia lämpöä, vasaraa, crc:tä, vasaraa, vääntöä ja lisää vasaraa.
Vanhat pultit oli melko huonokierteisiä ja ruosteessa, että meinasin ne vaihtaa. Varaosatiskiltä ei kuitenkaan saanut kuin kilopultteja, joista 12mm oli liian pieni ja 14mm liian iso. Nyt on ne vanhat pultit takaisin paikoillaan. Kierteet kesti vielä kiriä momenttiin. Saakohan noita pultteja muualta kuin marmorilta?
Vanhat pultit oli melko huonokierteisiä ja ruosteessa, että meinasin ne vaihtaa. Varaosatiskiltä ei kuitenkaan saanut kuin kilopultteja, joista 12mm oli liian pieni ja 14mm liian iso. Nyt on ne vanhat pultit takaisin paikoillaan. Kierteet kesti vielä kiriä momenttiin. Saakohan noita pultteja muualta kuin marmorilta?