

Aloitetaan nyt vaikka tuosta eniten häiritsevästä käyntihäiriöstä, tyhjää käy todella tasaisesti 700-1000rpm riippuen moottorin lämpötilasta, vetää normaalisti eikä sen puoleen mitään ongelmia. Mutta kun vauhdista lyö kytkimen lattiaan ja laittaa huilaamaan niin kierrokset käy liian alhaalla (alle 500rpm) ja yleensä sammuu, ja jos ei sammu niin alkaa heittämään kierrokset ylös sieltä (n. 1500rpm) ja alkaa humpaamaan tätä väliä. Kaasulla saa tasoitettua ja onkin jo tottunut moottorijarrulla hidastamaan risteyksiin siten että kierrokset on jo alle 1000rpm kun painaa kytkimen pohjaan, tällöin ei käy liian alhaalla kierrokset. Mutta jos kytkimen painaa pohjaan vähintään 1500rpm kierroksilta niin sitten ne laskee liian alas.
Käynnistyksessä kyllä pyörähtää heti käymään mutta lähtee yleensä vähän putpuettaen käymään, muutaman sekunnin verran hytkyy startin jälkeen ennen ku kierrokset tasoittuu.
Virranjakajan hilut on edellinen omistaja vaihtanut, itse tein huollon viime viikolla (öljyt, suodattimet, tulpat). Edellinen omistaja oli myös vaihtanut ke jetille kaikki o renkaat mitä vaan löysi. Jostain jenkkifoorumilta oli ohjeet etsinyt.
Ovet säädin jo hyvin istuvaksi mutta ikkunat jää tiivisteen päälle kun oven lyö kiinni, jos nyt oikein muistan niin jossakin oli ohjeet ikkunan pystykallistuksen säätämiseen?

Polttoainemittari kans joskus alkaa väpättämään viimeisen pykälän kohdilla eestaas, alle puolen tankin alueella kuitenkin. Tuo vähän outo vika eiole itsellä tullut ennen vastaan että noin tekisi. Maa vai anturivika? Nopeusmittari kans kiihdyttäessä väpättää, oliko siihen joku tietty vika mikä sen teki, vaijerissa tai jossain?