Liekö kellään kokemusta teettää väyrysmalliin uudet avaimet kun alkuperäisistä ei tietoa.
Ostaisin väyrysen lappi autoksi metsäteille mutta kiinnostaa kovasti mitä uusi avain kustantaisi?
Eikö ne jossain 350 euron paikkeilla ole kappaleelta ? Minulla olisi myydä 220cdi faceliftiin avain, moottorin ohjainlaite, virtalukko + rattilukko joilla toimii.
dealer kirjoitti:Eikö ne jossain 350 euron paikkeilla ole kappaleelta ? Minulla olisi myydä 220cdi faceliftiin avain, moottorin ohjainlaite, virtalukko + rattilukko joilla toimii.
En viitsisi kauheesti panostaa autoon jonka jätän aina talveksi lappiin lumen alle!
Mikä lie halvin keino?
dealer kirjoitti:Eikö ne jossain 350 euron paikkeilla ole kappaleelta ? Minulla olisi myydä 220cdi faceliftiin avain, moottorin ohjainlaite, virtalukko + rattilukko joilla toimii.
En viitsisi kauheesti panostaa autoon jonka jätän aina talveksi lappiin lumen alle!
Mikä lie halvin keino?
Tuossa se on mainittu(hyvä2 eri vaihto ehtoa)
3 tai sitten ostat semmoisen auton missä ne on
jotain pikku vikaisi ajo kuntoisia alkupään cdi väyrysiä/c saa jo tuomoisiin hintoihin
jo vuosi sitten olin mukana hakemassa
c mallia missä leimaa ja ajo kunnossa hintaa sille tuli 350€
Millaiset avaimet kyseisessä autossa on, kun väyrysmallissakin on monenlaisia, minkä ikäinen ja millä moottorilla auto on ? Olet siis hukannut alkuperäiset avaimet tyystin ?
dealer kirjoitti:Millaiset avaimet kyseisessä autossa on, kun väyrysmallissakin on monenlaisia, minkä ikäinen ja millä moottorilla auto on ? Olet siis hukannut alkuperäiset avaimet tyystin ?
Ostamassa vironkilpistä autoo joka otettu talteen parkkipaikalta,tosin ei ole tietoa mikä kunto on.
Avaihan on sama mötikkä kuin uudemmassa,onko mahdollista ottaa joku osa omasta että saisi siirrettyä/käynnistettyä toisella avaimella.
dealer kirjoitti:Millaiset avaimet kyseisessä autossa on, kun väyrysmallissakin on monenlaisia, minkä ikäinen ja millä moottorilla auto on ? Olet siis hukannut alkuperäiset avaimet tyystin ?
vm 96 200E Ei avaimia.
Saakohan jollain tapaa koijattua toimiin?
DBFI kirjoitti:Eihän siihen sitten Veholta avaimia saakaan (pitää olla paperit kunnossa ja auto näytillä). Eikö Lapissa tarvitse rekisteröidä?
paperit on kunnossa!
Ei varmaan ole jos ei ole avaimia. Katsastus tökkää siihen kun pitäis ojentaa avain katsurille.
96 on melkovarmaan ns muoviavaimella joten uus avain on 300eur ja siihen tarviit paperit eli omistajuus ja käytännössä katsastus jotta rekkari löytyy trafista.
Halvempi on ostaa dealerin mainitsema paketti osia joilla lähtee käyntiin.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
dealer kirjoitti:Eikö ne jossain 350 euron paikkeilla ole kappaleelta ? Minulla olisi myydä 220cdi faceliftiin avain, moottorin ohjainlaite, virtalukko + rattilukko joilla toimii.
Paljonko sellaiset kustantaisi vaikka kaupungilta ostan?
Niin, saahan muoviavaimia kinkeiltä parilla kolmella kympillä. Ohjelmointi pitää vaan siihen tehdä ja ne vehkeet maksaa (ja pitää opetella se homma) ellei joku ota tehdäkseen. Lukitusturva tekee avaimen 220eur nyt, aiemmin oli joku satasen tarjous.
On mullakin tossa joku väykän virtalukko ja muoviavvain avain mutta vaikka ne parilla kympillä lähtiskin niin pitäis olla ne loput osat. Onhan toi mersun systeemi aikanaan kyllä estänyt rosvoomiset aika hyvin ja itseasiassa on niin vaivanloista nykyäänkin väykän varastaminen ettei kannata Kun vaivan palkas saa 150euron lintan
Kinkit myy myös rattilukolle ja ajonestolle jotain emulaattoria, mutten ole semmoista nähnyt käytössä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Pakko kysyä että mikä tuossa avimettoman ostossa on ajatus varsinkin jos ei käytössä tarvitse edes leimaa olla
kun toimivia leimatomia saa muutamalla satasella jo valita
niin miksi moinenen vaiva
FinlandMerceds kirjoitti:Pakko kysyä että mikä tuossa avimettoman ostossa on ajatus varsinkin jos ei käytössä tarvitse edes leimaa olla
kun toimivia leimatomia saa muutamalla satasella jo valita
niin miksi moinenen vaiva
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen kun halvalla saa.... Tai ilmaiseksi
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Kukas laittais toimimaan?
Hinta olis kohillaan, toki korvaus koodaajalle siihen päälle
Niinpä, avain pari kolmekymppiä mutta siihen laitteisto pari tonnia ja opettelu sen käyttämiseen. Pitäis tehdä 5 avainta jotta pystyis alle lukitusturvan hintoihin...
Eikä se siltikään olisi ihan helppo homma. Siinä kun sössii yhdellä avaimella toimivan auton niin että pitää se saada taas toimimaan niin saattaa mennä se toinen pari tonnia. Tietty jos joku ottaa riskin niin mikäs siinä, Mutta kun pitäis se tuntipalkkakin saada laitteiden hankkimisen lisäksi opettelustakin.
Jos toi ois helppoa nuita tekis joka suutari.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.