W211 B huolto?
W211 B huolto?
Mitäs tuossa B-huolossa pithää tehdä? Öljyt+suodatin ja mitä muuta?
Re: W211 B huolto?
Laita öljyt+ suodatin/raitisilmasuodatin/ilmansuodatin/ polttoainesuodatin ja jarrunesteet josset ole vaihtanut lähiaikoina. toi B huolto ei sano mitään koska korjaamokoodi ja items kertoo lisähuoltokohteet joten täällä kukaan ei osaa vastata kysymykseesi tarkasti. haulla löytyy miten katsotaan mittaristosta mitä kuuluu huoltoon jne.
Väärin. 211 korisessa menee huollot A-F asti muistaakseni eikä ole numeroitu kuten uudemmissa etkä voi tietää kuin ehkä kilometrejä seuraamalla tai korjaamokoodilla katsomalla/ items valikosta numero lisätöille.SakariH kirjoitti:Väärin. Riittää että tietää jommankumman. Pelkkä B on moottoriöljyt+suodatin sekä raitisilmasuodatin +laajemmat tarkistukset.
Esim jos katsoo spps:än kautta niin riittää että sinne laittaa huoltokoodin tai korjaamokoodin pelkästään sillä se jo myy oikeat huoltopaketit.
Pelkälle B huollolle on korjaamokoodi 606 muistaakseni, kun taas B1 huollolle (jarruneste) on E0E jne jne
Auton pyytämää huolto-ohjelmaa tulee noudattaa VAIN jos autoa on aina huollatettu oikeasti sen mukaan. Monesti vanhemmissa autoissa jää jotkin huolloista tekemättä tai jätetään joitain asioita pois huollosta, eli ellei tarkkaa historiaa ole tiedossa niin siinä tapauksessa vaihtaa kaiken mahdollisen jonka jälkeen pitää itse kirjaa huolloista eikä välitä mitä auto pyytää.
Voihan sitä auton pyyntiä tietylle huollolle noudattaa sen jälkeenkin kun ne on itse vaihdettu ja kerrottu autolle. Siis seuraavalla kerralla kun taas pyytää.SakariH kirjoitti:ellei tarkkaa historiaa ole tiedossa niin siinä tapauksessa vaihtaa kaiken mahdollisen jonka jälkeen pitää itse kirjaa huolloista eikä välitä mitä auto pyytää.
Mikä on spps?
Eikös 211:ssä tuo kirjain kerro ohjeellisen työajan: A = tunnin huolto, B = kahden tunnin huolto jne?shade_z kirjoitti:Väärin. 211 korisessa menee huollot A-F asti muistaakseni eikä ole numeroitu kuten uudemmissa etkä voi tietää kuin ehkä kilometrejä seuraamalla tai korjaamokoodilla katsomalla/ items valikosta numero lisätöille.SakariH kirjoitti:Väärin. Riittää että tietää jommankumman. Pelkkä B on moottoriöljyt+suodatin sekä raitisilmasuodatin +laajemmat tarkistukset.
Esim jos katsoo spps:än kautta niin riittää että sinne laittaa huoltokoodin tai korjaamokoodin pelkästään sillä se jo myy oikeat huoltopaketit.
Pelkälle B huollolle on korjaamokoodi 606 muistaakseni, kun taas B1 huollolle (jarruneste) on E0E jne jne
Auton pyytämää huolto-ohjelmaa tulee noudattaa VAIN jos autoa on aina huollatettu oikeasti sen mukaan. Monesti vanhemmissa autoissa jää jotkin huolloista tekemättä tai jätetään joitain asioita pois huollosta, eli ellei tarkkaa historiaa ole tiedossa niin siinä tapauksessa vaihtaa kaiken mahdollisen jonka jälkeen pitää itse kirjaa huolloista eikä välitä mitä auto pyytää.
Tässä vastaukset tuntuu taas menevän malleittain ristiin, kysehän oli 211-korisesta jolloin:tj86430 kirjoitti: Eikös 211:ssä tuo kirjain kerro ohjeellisen työajan: A = tunnin huolto, B = kahden tunnin huolto jne?