Jönsi kirjoitti:Onhan se eri kasata näitä romuja kun on nostin Aivan tarpeeksi ryöminy ulkona ja tallissa autoje alla. Oikee ilo laittaa oli sitte kui laho
Pitäs olla. Kerros, kuinka vanhaks pitää elää et voi todeta et nyt tää könyymine riittää
Jönsi kirjoitti:Onhan se eri kasata näitä romuja kun on nostin Aivan tarpeeksi ryöminy ulkona ja tallissa autoje alla. Oikee ilo laittaa oli sitte kui laho
Pitäs olla. Kerros, kuinka vanhaks pitää elää et voi todeta et nyt tää könyymine riittää
No eihän se nyt ikää katso Nii kaua ko vanhoja dieselimersuja on olemasa niin kyllähän nitten kanssa värkkäilen.
Monta autoa hitsanneena niin toi mersun hitsaaminen on ollut kaikkein helpointa kun ruosteisen reunalla on orkkispelti ja se on siellä vielä paksukin verrattuna muihin merkkeihin...monesti japsit on tasaisesti lahoa vierestä ja täys ruosteessa takana...hyvää jälkeä muuten ja ei tartte enää hitsailla tosta kohtaa kun vetäisee pohjavärin pintavärin ja,kotelosuojan ja lopulta massan...tai jättää sen massan pois kun se tuhoaa auton ja ainakin suoraan pellin päälle.
Toi 2-pilari nosturi on muuten järkevän hintainen uutena ja kun olisi vielä sellainen jossa olisi linkku jalat jotta pilari jää etemmäs kuin perinteisissä ...wheeler dealer ohjelmassa oli jenkkilän pojilla sellaiset.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor