
Onko foorumilaisilla kokemusta noista jälkiasennetuista dpf pöntöistä, itse en ole vielä päässyt auton alle vilkaisemaan mitä sieltä löytyy. Lähinnä kiinnostaa ovatko nuo oikein virallista mallia paine-eroantureineen ja puhdistuspolttoineen, itse en ole 20tkm aikanahuomannut auton savuttavan missään tilanteessa kuten dpf autot regeneroinnissa ymmärtääkseni tekevät
Joulukuun alkupuolella asiaa olisi tarkoitus tutkia, eihän näköyhteys vaadi kuin pohjamuovien irrotuksen mutta kun ei ole paikkaa niin ei ole. Mutta jos jollakulla olisi asiasta omakohtaista kokemusta niin olisi mukava kuulla, Saksassa noita on asenneltu jälkikäteen että on päässyt ajelemaan isompien kaupunkien keskustaan, näin olen ymmärtänyt.
Lähinnä tässä nyt on ajatuksena että kuinka kivuttomasti tuollaisen jäliasennushiukkasloukun poistaminen onnistuu.