Pakoputki ei ole tukossa eikä tässä ole katalysaattoria, eikä myöskään lambdaa. Eli seokset pitää säätää perstuntumalla.
Katsastuksessakin ukko kehunu autoa maasta taivaisiin joka kerta ja menee heittämällä läpi
Listaa vaihdetuista osista:
Jakoketju
sytytysosista tulpat ja johdot, virranjakajan kansi ja pyörijä uudet. Puolaa ei ole vaihdettu.
Ilmamäärämittarin potentiometri
IMM alla oleva kumikaukalo uusittu
Bensapumput ja suodatin
Ilmansuodatin
Kytkin
Auto toimii muuten kaikinpuolin täydellisesti. Se tehopiikki 4500rpm kohdallakin on aika lussu, vastaa entistä toyota corollaani jossa litran pienempi kone.
Maantiellä ajaessa hyytyy älyttömästi pieneenkin ylämäkeen ja kulutusmittari menee liianki herkästi pohjaan asti.
EHA:aa kiristetty 1/4 kierros ja kiihtyvyys 0-100 parantu 1sek, enempää ei hyödyttänyt kiristellä
Monta mekaanikkoa on tutkinut ongelmaa eikä oo selvinny muutakuin ettei nokka-akselissa ainakaan ole kulumaa ja bensaa kone saapi.
Jarrut eivät ainakaan laahaa.
0-100kmh mitattu ja meni 12sek jonneka varmaan 200E jo kerkee. Tehdas lupaa 8,8sek.
Autossa on 5v manuaali ja ei ole mitään turvatyynyjä sun muita turhia lisäpainoja kyydissä.
Tässä on se EZL ECE oktaaninsäädin tai mikä sytytysennakonsäädin lokasuojan päällä, niin olen kokeillut jokaista asentoa 1-7 välillä ja mitään vaikutusta ei ole ollut millään. S:llähän sen pitäisi olla.
Nyt lopuksi katkaisin koko piuhan irti ja sen pitäisi nyt ainakin toimia sillä S säädöllä kokoajan jos kerran ois jumittanu johonki
