W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Eeemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ma 20.07.2015 00:44

W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.

Viesti Kirjoittaja Eeemeli »

Osalle varmaan ihan selvä juttu..mutta

Kun alustaa lasketaan starilla esim.15mm niin toimiiko tuo 140km/h tapahtuva automaatti lasku?
Lähinnä ongelmana kun aikaisempien omistajien toimesta laskettu jonkun verran niin "normikorkeudella" kun laskee reilumpaa vauhtia kurviin tahtoo eturenkaat hipsiä kaariin(eli renkaat käännettynä)

Nostettuna ei ongelmia, mutta menee hiukan tuo nosto-ominaisuus hukkaan tällä setillä.
Renkaina 245/35x20" eikä nyt millään överi levityksellä edes..
Viimeksi muokannut Eeemeli, Ma 12.06.2017 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13796
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Ne muutokset säilyy aika lailla tarkkaan ennallaan, siis se mökkiasento sekä madallettu asento suhteessa normitilan tasoon.
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2681
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Eeemeli kirjoitti:Osalle varmaan ihan selvä juttu..mutta

Kun alustaa lasketaan starilla esim.15mm niin toimiiko tuo 140km/h tapahtuva automaatti lasku?
Lähinnä ongelmana kun aikaisempien omistajien toimesta laskettu jonkun verran niin "normikorkeudella" kun laskee reilumpaa vauhtia kurviin tahtoo eturenkaat hipsiä kaariin(eli renkaat käännettynä)

Nostettuna ei ongelmia, mutta menee hiukan tuo nosto-ominaisuus hukkaan tällä setillä.
Renkaina 245/35x20" eikä nyt millään överi levityksellä edes..
Viissatkussa raja on 130 aika tarkkaan.

Tuostapa tulikin mieleen että liekö tälle nopeudelle jossain valikossa säätöä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13796
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys

Viesti Kirjoittaja DBFI »

US/Japanin malleissa eri nopeusrajat kuin ROW-malleissa (tehtaalta lähtiessä 110 km/h versus 140 km/h).
esapk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 366
Liittynyt: Pe 24.02.2017 21:19

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys

Viesti Kirjoittaja esapk »

Käyttöohjekirja kertoo seuraavaa Airmaticista:

"Yli 140 km/h ajonopeudessa laskeutuu korin korkeustaso noin 15 mm normaalitason alapuolelle. Tämä tapahtuu itsenäisesti riippumatta asetetusta auton korkeustason säädöstä. Nopeuden ollessa alle noin 70 km/h palautuu korin korkeustason säätö jälleen normaalitasolle."

Onko mitään apua tästä?
Eeemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 136
Liittynyt: Ma 20.07.2015 00:44

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys

Viesti Kirjoittaja Eeemeli »

OK, kiitos.
Viitsiskö joku mitata omastaan normikorkeuden etu/taka niin saa jonkinlaisen käsityksen minkä verran tätä on tiputettu
Jos asialla mitään merkitystä niin tämä on "Kekkonen" vm.99

Muokkasin otsikkoa niin ei tarvi joka asiasta uutta topicia tehdä

Helpoin konsti lisätä aux tuohon soittorasiaan?En tiedä mikä tuo on malliltaan,mutta se pienempi näyttönen jossa napit oikealla(cd-poksi kontissa)kyllähän Spotify olis enemmän tätä päivää..prossullinen jälkiasennussoitin houkuttelisi mutta eihän sitä ulkonäöllisesti viitti laittaa
Avatar
RAM
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1256
Liittynyt: Ke 19.05.2010 23:23
Paikkakunta: Numminen

Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.

Viesti Kirjoittaja RAM »

Normikorkusena on ässä paras ajaa.

Netistä löytyy ohje, kuinka commandiin lisätään linjasisääntulo c-kasettosoitinosaa modaamalla. Tein omaan autooni tuon ja hyvin toimii. Linjasisääntuloon voi sitten laittaa vaikka bt-palikan.
Vastaa Viestiin