Osalle varmaan ihan selvä juttu..mutta
Kun alustaa lasketaan starilla esim.15mm niin toimiiko tuo 140km/h tapahtuva automaatti lasku?
Lähinnä ongelmana kun aikaisempien omistajien toimesta laskettu jonkun verran niin "normikorkeudella" kun laskee reilumpaa vauhtia kurviin tahtoo eturenkaat hipsiä kaariin(eli renkaat käännettynä)
Nostettuna ei ongelmia, mutta menee hiukan tuo nosto-ominaisuus hukkaan tällä setillä.
Renkaina 245/35x20" eikä nyt millään överi levityksellä edes..
W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.
W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.
Viimeksi muokannut Eeemeli, Ma 12.06.2017 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys
Ne muutokset säilyy aika lailla tarkkaan ennallaan, siis se mökkiasento sekä madallettu asento suhteessa normitilan tasoon.
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys
Viissatkussa raja on 130 aika tarkkaan.Eeemeli kirjoitti:Osalle varmaan ihan selvä juttu..mutta
Kun alustaa lasketaan starilla esim.15mm niin toimiiko tuo 140km/h tapahtuva automaatti lasku?
Lähinnä ongelmana kun aikaisempien omistajien toimesta laskettu jonkun verran niin "normikorkeudella" kun laskee reilumpaa vauhtia kurviin tahtoo eturenkaat hipsiä kaariin(eli renkaat käännettynä)
Nostettuna ei ongelmia, mutta menee hiukan tuo nosto-ominaisuus hukkaan tällä setillä.
Renkaina 245/35x20" eikä nyt millään överi levityksellä edes..
Tuostapa tulikin mieleen että liekö tälle nopeudelle jossain valikossa säätöä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys
US/Japanin malleissa eri nopeusrajat kuin ROW-malleissa (tehtaalta lähtiessä 110 km/h versus 140 km/h).
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys
Käyttöohjekirja kertoo seuraavaa Airmaticista:
"Yli 140 km/h ajonopeudessa laskeutuu korin korkeustaso noin 15 mm normaalitason alapuolelle. Tämä tapahtuu itsenäisesti riippumatta asetetusta auton korkeustason säädöstä. Nopeuden ollessa alle noin 70 km/h palautuu korin korkeustason säätö jälleen normaalitasolle."
Onko mitään apua tästä?
"Yli 140 km/h ajonopeudessa laskeutuu korin korkeustaso noin 15 mm normaalitason alapuolelle. Tämä tapahtuu itsenäisesti riippumatta asetetusta auton korkeustason säädöstä. Nopeuden ollessa alle noin 70 km/h palautuu korin korkeustason säätö jälleen normaalitasolle."
Onko mitään apua tästä?
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys
OK, kiitos.
Viitsiskö joku mitata omastaan normikorkeuden etu/taka niin saa jonkinlaisen käsityksen minkä verran tätä on tiputettu
Jos asialla mitään merkitystä niin tämä on "Kekkonen" vm.99
Muokkasin otsikkoa niin ei tarvi joka asiasta uutta topicia tehdä
Helpoin konsti lisätä aux tuohon soittorasiaan?En tiedä mikä tuo on malliltaan,mutta se pienempi näyttönen jossa napit oikealla(cd-poksi kontissa)kyllähän Spotify olis enemmän tätä päivää..prossullinen jälkiasennussoitin houkuttelisi mutta eihän sitä ulkonäöllisesti viitti laittaa
Viitsiskö joku mitata omastaan normikorkeuden etu/taka niin saa jonkinlaisen käsityksen minkä verran tätä on tiputettu
Jos asialla mitään merkitystä niin tämä on "Kekkonen" vm.99
Muokkasin otsikkoa niin ei tarvi joka asiasta uutta topicia tehdä
Helpoin konsti lisätä aux tuohon soittorasiaan?En tiedä mikä tuo on malliltaan,mutta se pienempi näyttönen jossa napit oikealla(cd-poksi kontissa)kyllähän Spotify olis enemmän tätä päivää..prossullinen jälkiasennussoitin houkuttelisi mutta eihän sitä ulkonäöllisesti viitti laittaa
Re: W220 ilma-alustasta pikku kysymys ym.
Normikorkusena on ässä paras ajaa.
Netistä löytyy ohje, kuinka commandiin lisätään linjasisääntulo c-kasettosoitinosaa modaamalla. Tein omaan autooni tuon ja hyvin toimii. Linjasisääntuloon voi sitten laittaa vaikka bt-palikan.
Netistä löytyy ohje, kuinka commandiin lisätään linjasisääntulo c-kasettosoitinosaa modaamalla. Tein omaan autooni tuon ja hyvin toimii. Linjasisääntuloon voi sitten laittaa vaikka bt-palikan.