Ja seuraava kysymys noista kompuroista. Suomesta kun etsii niin käytettyä myydään rompparilta 3-400 €
Ulkomailta tilaamalla lucaksen kompura kotiovelle toimitettuna 234€ ?????
Käsittääkseni toimivia saa alle 100€. Ittellä kans aikoinaan oli kompura rikki. Ehjä käyttöosa edelleen paikallaan ja ollu kohta 8v maksoin 70€. Halpako oli vai mtä mutta en ihan tuliterää välttämättä lähtisi hakemaan. Raptecilla voisi olla ehjiä ja ostoilmolla varmasti löytyy.
Edit:
No jos noin on halpa uusi kotiovelle toimitettuna ja autoa meinaa pitää niin mikäs siinä. Oikein hyvä vaihtoehto
Ja edit
Piti oikein lukea taapäin että mitä Otsikko johti harhaan. Tuo hinta tosiaan W124:n kompuralle. Minä mitään Vitoista tiedä
Viimeksi muokannut Jari Ke, Pe 09.06.2017 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
etrade kirjoitti:Etippä kuitenkin se kuivain lauhduttimen ja höyrystimen välisestä nestelinjasta ja katso ne lämpötilat ennen ja jälkeen kuivaimen.
Onko nyt ihan varma että tuo kuivain ei ole integroitu tuohon kennon ??
Meinaan putki menee suoraan kennolta sisäkennoon eikä siinä ole välissä kun mutama mutka putkessa.
Toisessa putkessa välissä on pelkästään kompura.
Vai puuttuukohan konehuoneesta jotain oleellista ???
Aika omituinen kuivain tulee tuon tyypin Vitolle. Kuivain pitäis olla lähellä paisuntaventtiiliä, mutta tuohan voi olla vaikka lauhduttimes.
Löytyikö tuota paineanturaa?
Kuivain kuitenkin uusiksi kun laitat uuden kompuran.
Aika omituinen kuivain tulee tuon tyypin Vitolle. Kuivain pitäis olla lähellä paisuntaventtiiliä, mutta tuohan voi olla vaikka lauhduttimes.
Löytyikö tuota paineanturaa?
Kuivain kuitenkin uusiksi kun laitat uuden kompuran.
jsmaa kirjoitti:Olipa nopein korinvaihto mitä minä tiedän,alkuun oli W124 ja jossainkohtaa vaihtui Vitoksi! Ei sentään o vaihtunut u ksi.
No niinhän tuossa edellä pahoittelin.
Ei vaan auttanut OIKEAKAAN huoltoliike, siellä diagnoosina kompur sökö. No eipä ollutkaan, alkoi eien pöhkimään
Onneks en sieltä ostanu kompuraa vaikka oli kuulemma sökö. Kyllä vika on ollu josain anturasa.
Kovin niitä mittareita katteli ku käynnistelin kompuraa. Sano vaan et viisarin verran paine nousee ku kompura käynnistyy, eli sökö on. Eikö jollain nähny noi auton lämpöanturien lukmat ? Vahva epäily siihen suuntaan.
Rupes toimiman ku mittari meni yli 17.
Taisin heti alkuun mainita jotain testeristä...Starilla voi katsella lämpötilat ja kokeilla kompuraa päälle jne. Sen verran hyvä diagnostiikka jo W639:ssä että ainakaan minä en muuta kautta tuollaista selvittelisi. Ilmastointihuollot nyt ei pysty noita tarkasti tutkimaan millään.
dealer kirjoitti:Taisin heti alkuun mainita jotain testeristä...Starilla voi katsella lämpötilat ja kokeilla kompuraa päälle jne. Sen verran hyvä diagnostiikka jo W639:ssä että ainakaan minä en muuta kautta tuollaista selvittelisi. Ilmastointihuollot nyt ei pysty noita tarkasti tutkimaan millään.
No niin taisit mainita, olis vaan heti pitäny uskoa.
Täytyy selvitellä Turun suunnalta moista vempelettä.
Olis pari muutakin asiaa kun pitäisi muuttaa.
Ja alkuperäisen kyselijän w124 automaatti ilmastointi alkoi itsekseen pöhisemään. Eilen tosin kun oli vähän lämpösempää niin ei taas pelittänyt, olisko jotain sähkövikaa jota muutenkin välillä autossa ilmenee?. Miten noin ilmastoinnin napit pelittää tai lähinnä ec, kun lykkää kylmää myös normi ylä/ala puhalluksella ja tuo auto nappi on vain puhallukselle?