Hei,
GL mersuun vaihdettiin Suutarilan Vehossa keväällä 2016 uusi kuljettajan ovi, konepelti ja takaluukku takuutöinä kun karmeista alkoi tulla ruostekuprua. Pohjastakin hiottiin ja maalattiin ainakin kymmenestä kohdasta. Auto on vuosimallia 2008 ja työt meni sen 8 vuoden takuun piiriin.
No nyt on kulunut aikaa vuosi ja muutama kuukausi päälle ja huomasin, että takaluukussa rekisterikilven lähellä on maalissa kupruja. Eihän uusi pelti voi vuoden päästä olla ruosteessa?
Olin yhteydessä Vehoon ja sieltä pahoiteltiin tapahtunutta ja vastattiin, että työnjohtaja tulee olemaan yhteydessä tarkastuksen sopimiseksi.
Miten tällaisella tilanteessa tulisi menetellä ja onkohan pohjatyöt tms jäänyt tekemättä? Olisiko jollain maalikalvon paksuusmittaria tai miten voin varmistua ettei konepeltiä ja kuljettajan ovea ole maalattu yhtä hutiloiden?
Tässä olisi ainesta vaikka lehtijuttuun kun niin huonoa laatua on saatu aikaiseksi...