Nykiminen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
sarvanto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Pe 30.01.2004 22:48
Paikkakunta: kotka

Nykiminen

Viesti Kirjoittaja sarvanto »

Autoni w 201 2,6 1991 nykii suurilla kierroksilla, 3500 ylöspäin.
Tasaisesti kiihdyttäen nykiminen on lievenpää kuin täyskaasulla.
Virranjakajan sisuskalut on uutta samoin tulpanjohdot, bensapumppu on ok ja ruiskun puhdistus mömmöjäkin kokeilin..
Ideoita kuunnellaan
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

Tulpat :mrgreen:
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Jos keli Kotkassa on ollut samaa tasoa kuin täällä lounaisrannikolla, niin nykiminen näissä aataminaikuisissa bensavehkeissä ei kyllä ole suurikaan ihme. Kosteaa on ja suht vähäiselllä yrittämisellä jopa läpimärkää aina konehuonetta myöten. Ennen kalliiden osien vaihtamista kannattaa varmaan odotella, että ilma vähän kuivahtaa. :?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
sarvanto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Pe 30.01.2004 22:48
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja sarvanto »

Nykiminen on jatkunut pari viikkoa, tosin onhan kelitkin ollu kosteat sen pari viikkoa, huomenna vaihdan tulpat josko se auttaisi.
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Ennemminkin tulpanjohdot tai puolanjohto lyö läpi jonnekin, kuin tulpat itsessään.
Johdoista tai virranjakajasta etsisin vikaa, olettaen että tulpat on vaihdettu ajallaan.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
sarvanto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Pe 30.01.2004 22:48
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja sarvanto »

Vika oli tulpissa , vaihdoin boschit (uusien ngk tilalle).
Tuntuisi olevan tarkka mitä tulppia käyttää
:!:
Avatar
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1358
Liittynyt: Pe 04.04.2003 23:57
Paikkakunta: Karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani »

sarvanto kirjoitti:Vika oli tulpissa , vaihdoin boschit (uusien ngk tilalle).
Tuntuisi olevan tarkka mitä tulppia käyttää
:!:
Mitä mallia oli ngk:t?
Tietää vain ettei erehdy samanlaisiin :roll:
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
sarvanto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Pe 30.01.2004 22:48
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja sarvanto »

Heitin tulpat jo mappi ööhon :lol:
Ngk luettelon mukaiset 1991 2,6 tulpat.
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Öö niin ku mitä?

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Eli nyt sulla on boschit? Ymmärsinkö oikein? Samaa ongelmaa on tossa vaimon kiesissäkin ilmennyt joskus.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Avatar
arttu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 21.09.2004 16:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja arttu »

Minulla on samantapaisia ongelmia... Kierroksilla ei tosin nyhdä, mutta kun kone on tarpeeksi lämmennyt niin tyhjäkäynnillä nykii ja joskus sammuukin.

Onko vika tulpissa vai missä?
sarvanto
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Pe 30.01.2004 22:48
Paikkakunta: kotka

Boschit

Viesti Kirjoittaja sarvanto »

Boschit ne toimii! Ei enää ngk:ta
Vastaa Viestiin