Moikka
Eli loota toimii ihan ok , mutta keppiä ei saa D-asennosta liikutettua etennpäin eli 4,3,2,1 asentoihin ollenkaan .
Missä vika ?
CLK -98 Automaattiloota , keppi ei liiku D-asennosta
Re: CLK -98 Automaattiloota , keppi ei liiku D-asennosta
todennäköisesti keppiyksikössä . on purettavissa ja saa kaikki suurinpiirtein osat erikseen sinne.
Eli sen saa purettua vissiin siitä penkkien välistä suoraan ? Jotenkin ?
Voihan se olla jarruvalokatkaisinkin
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Onko se polkimen luona?
Jarrupolkimen takana ylhäällä. Oli sama ongelma ja jarruvalokatkaisijan vaihto auttoi ongelmaan.Perrin50 kirjoitti:Onko se polkimen luona?
Kannattaa sitten ostaa alkuperäinen, Motonetin tarvikeosat tuossa ei välttämättä ole pitkäikäisiä.
Tää on ihan mukavan kallis harrastus..
Moikka !
En valitettavasti osaa auttaa ko. asiassa. Toivottavasti apua löytyy ja saat auton kesäksi kuntoon.
Minulla samanlainen auto. Ei vaan ole omistajan manuaalia autosta. Hiukka ongelmia rättikaton kanssa.
Onko sinulla ko. manuaalia ? Jos on niin lainaisitko sitä minulle kopioitavaksi kohtuullista korvausta vastaan.
Asun Porvoossa.
Yst.terveisin: Rauno Sola Puh. 0405327778 S-posti: rauski1@gmail.com
En valitettavasti osaa auttaa ko. asiassa. Toivottavasti apua löytyy ja saat auton kesäksi kuntoon.
Minulla samanlainen auto. Ei vaan ole omistajan manuaalia autosta. Hiukka ongelmia rättikaton kanssa.
Onko sinulla ko. manuaalia ? Jos on niin lainaisitko sitä minulle kopioitavaksi kohtuullista korvausta vastaan.
Asun Porvoossa.
Yst.terveisin: Rauno Sola Puh. 0405327778 S-posti: rauski1@gmail.com