Parktronic

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
umpikumiankka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Parktronic

Viesti Kirjoittaja umpikumiankka »

Onko hyvä värkki täysin peruutustaidottomalle vaimoihmiselle?
egyptian
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Parktronic

Viesti Kirjoittaja egyptian »

Onhan se hyvä ja tarkka varuste. Joskus (harvoin) lumi häiritsee ja tulee kytkettyä pois, kun huutaa turhaan.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

On se hyvä peruutustaitoiselle isännällekin vaikka ei sitä myöntäisi. Ei pelkästään peruutettaessa hyödyllinen.
tn62634
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Juu. Välttämätön varuste vuonna 2017. Kannattaa ostaa.
umpikumiankka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Itseasiassa nyt meni vähän termit sekasin. Tarkoitin toki sitä pysäköitsemisassaria...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

umpikumiankka kirjoitti:Itseasiassa nyt meni vähän termit sekasin. Tarkoitin toki sitä pysäköitsemisassaria...
Siihen tarvitaan taitava kuski, en itse ainakaan osaa pysäköintiavustinta käyttää.
umpikumiankka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

DBFI kirjoitti:
umpikumiankka kirjoitti:Itseasiassa nyt meni vähän termit sekasin. Tarkoitin toki sitä pysäköitsemisassaria...
Siihen tarvitaan taitava kuski, en itse ainakaan osaa pysäköintiavustinta käyttää.
Sitten ei ole meitän rovvalle..... :D :) :o :lol: :P :crazy: :clap:
Mihkaili
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Mihkaili »

Itselläni mallia ohjeistava, ite on sompaa ja vaihteita väänneltävä. Toimii, mutta itse parkkeeraan nopeammin perinteiseen tapaan.

Minusta sillä äkkinäinen kuski säästää peltiruttuja jos ei kiirettä pidä, joten ei se kaikille ihan turhake ole.
W212 Avantgarde BE 220 cdi -11
Petri.Kemppainen
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Petri.Kemppainen »

Harvoin tulee käytettyä . Varmaan siksi että kun ei ole sitä tottunut käyttämään niin tuntuu että sen avulla taskuparkki kestää liian kauan .

Itsellä sujuu pysäköinti kaikkiin paikkoihin vielä omastamielstäni hyvin ilman apuja . Tosin tuo 360 kamera on loistava apu ahtaissa ja hankalissa paikoissa .
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Tottumukset varmasti suurin syy manuaalisessa pysäköinnissä pitäytymiseen. Itse pidän kameraa hankalana käyttää, tekee pysäköinnistä melkein yhtä hitaan kuin kokematon yrittäisi pysäköidä avustimen ajamana. Perinteinen Parktronic (millä nimellä sitten tuleekin näiden uudempien autojen mukana) ei vaadi mitään opettelua. Pysäköit vain kuten olet tottunut ja pakrtonicin varoitus on helppo huomioida jos jotain jää kuskilta huomiotta. Etäisyyttä, myös taka-antureiden lukemia voi vilkaista riippumatta siitä peruutteleeko peileistä vaiko päätä taakse kääntämällä. Kieltämättä 360 kamera on hyödyllinen lisä erityisen hankalissa tilanteissa.

Pitäisi varmaan istua joskus kumiankan vaimon kyytiin opettelemaan automaatilla pysäköintiä, kunhan hän itse ensin totuttelee siihen.
umpikumiankka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Juu. Itte mä viikkaan vaikka täysperavaunuyhdistelmän kaksinkerroin kadunvarteen. Se on toi nainen joka tässä huushollissa asuu. Sen lisäks että on patologinen eksyjä, menettää viimeisenkin suuntavaistonsa, kun auto alkaa kulkemaan takaperi.
tn62634
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

DBFI kirjoitti:Kieltämättä 360 kamera on hyödyllinen lisä erityisen hankalissa tilanteissa.
Joo. Työkaverille hankitussa 205:ssä oli se. Tuntui aika hienolta systeemiltä, mutta kyllä sen mies siitä jo takapuskurin ja valon peruutti rikki.. :)
Vastaa Viestiin