CDI203 kirjoitti:*:ri kertoo kätevästi missä sylinterissä on sytys katkoja niin testaamlla säästä ei tarvitse ostella osia sumanmutikassa
bensan tulo puoli on helppo testa tarvikeet painemittari sopiva letkun pätkä pari klemaria mittarille hyvä paikka testin ajakis pyhkijän varrenväli
Jeps. Pitänee käyttää lukijassa kiinni jospa se näyttäis jotain osviittaa, tossa ku noi tulpat vaihtaa ja laittaa puolan kumi töttörön takas tulpan päälle niin sehän vaan menee hellästi kiinni tulpan päälle (ruuvikotelo ottaa vastaan) eikä napsahda samanlailla kuin puolattomat aukot? (normi käytäntö?
Ja jos tosissaan haluu koneen pätkäsee niin saa esim.sillein et 60kmh vauhdissa vitonen päällä ja isket tallan pohjan niin lähtee hetken ajan vetää kunnes iskee 1-2s väännön täysin pois? Eli raskas kuorma kaasuläppä auki niin eiks sillon sytytysjärjestelmä oo huipussaan ja jostain kusee sit läpi?
Tää ei varmaan tähä liity mut kosteilla keleillä pyyhkijän viive toiminta ei pelitä ennen ku käyttää muilla nopeuksilla, muutenkin se ei vie sulkaa takas niin perille ku pitäis + omia liikkeitä tekee
