Eipä oo tässä ihmeitä tapahtunut.. no oikeestaan sain ratkaistua ikävän vikisemisen takapäästä. Luulin kokoajan että jarrupalat viheltää peruuttaessa ja silloin tälllöin eteen päin ajellessa.. No eihä se niin ollut. Viimesellä jo kävin purkaa takapäätä kuskin puolelta siinä mielessä että laakeri vaihtoon. Sepä oli sitten aiheeton epäillys koska takalevyn vetästyäni pois (eli hakattua lekalla 15min) huomasinkin että "käsijarru"kenkä oli irronnut, koska jousi oli ruostunut poikki

Tuli sitten asennus-sarja ostettua ja samaan vauhtiin ku päästiin niin molemmat puolet käytiin läpi kaverin kera. Jarrukenkien jouset uusittiin molemminpuolin ja löin turhaan ostamat jarrupalat uudet taakse. Säädettiin "käsijarru" kunnolliseksi ja innostuin entraamaan miranolilla jarrulevyt ja jarrusatulat. Satulat punaisella ja mustalla levyjen keskikohdat.
Niin ja avantgarde maski eksyi keulalle. Sen myötä tulikin vetästyä 2-kertaa autoglymin punaista ja sitten kultaisella viimene silaus. Ulkonäköä myös parantelin tuossa viime viikolla vanhempien remontista jääneellä laminaattipaketilla, se on viellä osittain kesken ja en siitä kuvaa viellä julkaise. Mutta kuvat Mikkelissä järjestetyssä EC carshow 2015 aattelin laittaa tähän:


ISO KIITOS KUVAT OTTANEELLE HEIGO HAIDAK! (hege.kuvat.fi)
ps. mitä öljyä oikein kannattais tälläisessä käyttää? Nyt tuossa vaihtelin kk sitten Mobil Super 2000 10W-40 Semi synteettistä. Tuntuu vaan että on vähä notkeeta tälläiseen vajaasee 350tkm ajettuun mersuun.. Vähän tuo venttiilikoneisto pitääkin jo ääntä tyhjäkäynnillä tai oikeastaan on tainnut aina pitää mutta nyt ikkunat auki ajellessa vasta tullu tajuttua asia paremmin
