Kuka tunnustautuu Seinäjoella pyörivän punaasen 124-koppaasen superturpon omistajaksi

Asialtaanen sleeberi!

-Juice-
se valkoinen oli varmaan juuri kiilloitetun näköinen?P. Lanttola kirjoitti:Eilen tuli kans nähtyä kun Itikan risteyksestä lähti tutun näköinen valkoinen 124 sekä punainen 124 aika ripeästi.
Sydänmaantiellä näkyi olevan aika runsaanlaisesti mustia raitoja ja taisi niiden piirtelijäkin olla erään talon pihassa siinä...
No voi herraie! Olis taas pitäny lukia foorumia koko vkl silmät tapilla ku tälläänenki meni ohi suun..VieläBMW kirjoitti:Ja huomenna (siis sunnuntaina) sitte kaikki täkälääset paikalle kykenevät seinäjoen lidlin parkkikselle kello 15.00terrorisoomahan saapistien miittinkiä!
![]()
![]()
![]()
-Juice-
No tietennii.Täs käytiin kesällä kaupassa ruokatunnila kaverin M5,sella kun pian oli mese puskurissa kiinni ja ohi se meni heittämällä sankan savun ja suhinan\vihellyksen saattelemana,ei auttanut vaikka kuinka oli beetussa lappo lattiassa.Se jos joku on todellinen sleepper...nosataisin hattua jos olis.Mauri H. kirjoitti:No Stonehead se oli Testarossaa kiusannut.Tunari82 kirjoitti:Kuulin huhua notta täälä olis tiisseli mersulla nöyryytetty härmäs myynniskin olevaa Verraria?![]()
Vai oliko esson baari juttuja?
Mä voin vaikka tähän threadiin huikkia ku on seuraavan kerran meillä miitti niin tiedätte tulla paikalle hehkuttelemaanJa huomenna (siis sunnuntaina) sitte kaikki täkälääset paikalle kykenevät seinäjoen lidlin parkkikselle kello 15.00 terrorisoomahan saapistien miittinkiä!
Mauri H. kirjoitti:No Stonehead se oli Testarossaa kiusannut.Tunari82 kirjoitti:Kuulin huhua notta täälä olis tiisseli mersulla nöyryytetty härmäs myynniskin olevaa Verraria?![]()
Vai oliko esson baari juttuja?
No niin, asiaaVieläBMW kirjoitti:No niin!
Se olis kuulemma saapistiilla taas miittinki sunnuntaina 16.1 kalajoen hiekkasärkkään abc;llä klo 14elikkä kaikki "paikalliset" mersuulijat sinne kans, rupiaa kuulemma nuos saappi-reffiis jo olemahan legenraa jotta " ei näy taaskaa nokivasaraeleviksiä.. "
Erityysesti Rehtijiitä toivotahan paikalle jotta näkis tuon sun värkin ihan livenä!
![]()
Näkyyllähän!
-Juice-
Ei sinne kukaan paikallisista ole menossa vaikka supertuboja oiskin,se varmaa että ihan rauhassa saa kokoontua. Ainakaan mitään esittelemään. Paikka tosin sellainen että siellä pyörii paljon monenlaista porukkaa,mukaanlukien täältä foorumiltakin monta nimimerkkiä,on yksi paikkakunnan ns. kohtaamispaikka että älkää närkästykö jos siellä näkyy niitä mersujakinJope kirjoitti:Hep,
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta eikö teillä todellakaan ole parempaa tekemistä, kuin mennä häiritsemään saabistien treffejä?
Kyllä, olen saabisti, mutta se ei sinänsä merkitse tässä tilanteessa. En asu tuolla alueella, joten en ole kyseiseen kokoukseen menossa.
Saabisti puhuu asiaa.Jope kirjoitti:Hep,
Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta eikö teillä todellakaan ole parempaa tekemistä, kuin mennä häiritsemään saabistien treffejä?
Eivät ne sinne mersuja ole menneet katsomaan, vaan ihmettelemään kerhotovereidensa aikaansaannoksia ja vaihtelemaan saab-aiheisia kokemuksia.
Haluatteko tosiaankin levittää mersumiehistä negatiivista kuvaa? Eikö kannattaisi pikemminkin esiintyä mukavana ja toiset (ja toisten harrastukset) huomioonottavana?
Kyllä, olen saabisti, mutta se ei sinänsä merkitse tässä tilanteessa. En asu tuolla alueella, joten en ole kyseiseen kokoukseen menossa.
Varmasti on teillä komeat pelit, mutta miettikääpä nyt vielä, onko se sen arvoista ja saatteko ylipäätään hakemaanne reaktiota saabistipiireistä.
Siitäpä tulikin mieleeni kysyä, että mitä oikeastaan haette tällä tempauksella? Huomiota? Arvostusta? Saabistien naureskelua ja osoittelua?
Joo. Ei näillä tiisseleillä tarvii mennä saapisteja kiusaamaan. Lapsellista touhua.....jpk kirjoitti:Ei sinne kukaan paikallisista ole menossa vaikka supertuboja oiskin,se varmaa että ihan rauhassa saa kokoontua. Ainakaan mitään esittelemään. Paikka tosin sellainen että siellä pyörii paljon monenlaista porukkaa,mukaanlukien täältä foorumiltakin monta nimimerkkiä,on yksi paikkakunnan ns. kohtaamispaikka että älkää närkästykö jos siellä näkyy niitä mersujakinJope kirjoitti:Hep,
Kyllä, olen saabisti, mutta se ei sinänsä merkitse tässä tilanteessa. En asu tuolla alueella, joten en ole kyseiseen kokoukseen menossa.![]()
Näillä sekaan kehoittajilla ei superturboja
Tuskin kellään mitään sitä vastaan on, että siellä käy kaffella / pullalla, meni sitten Mersulla, BMW:llä tai vaikka millä. :-) Sitä en vaan jaksanut ymmärtää, että miksi pitäisi ehdointahdoin mennä häiritsemään.jpk kirjoitti:Ei sinne kukaan paikallisista ole menossa vaikka supertuboja oiskin,se varmaa että ihan rauhassa saa kokoontua. Ainakaan mitään esittelemään. Paikka tosin sellainen että siellä pyörii paljon monenlaista porukkaa,mukaanlukien täältä foorumiltakin monta nimimerkkiä,on yksi paikkakunnan ns. kohtaamispaikka että älkää närkästykö jos siellä näkyy niitä mersujakin :?
Näillä sekaan kehoittajilla ei superturboja :wink: