CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ulkosuomalainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ma 21.01.2013 18:27

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Kessillä lukasin 108 viton -02 ECU:n ja sain sieltä tiedoston ulos. Avasin tiedoston ECM Titaniumilla ja se tarjoaa kahdenlaisia karttoja.
Esim turbolle 1800-2400 8%loadilla nollaa ja toisekka kartalla 1510 sekä eroa myös 25 ja 33kuormalla 1600rpm-2400rpm Kaikki
muut arvot on samanlaisia. Mikä näistä on mikäkin olis kiinnostavaa tietää jotai tästä hässäkästä.
61.98N,5.13E
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

ulkosuomalainen kirjoitti:Kessillä lukasin 108 viton -02 ECU:n ja sain sieltä tiedoston ulos. Avasin tiedoston ECM Titaniumilla ja se tarjoaa kahdenlaisia karttoja.
Esim turbolle 1800-2400 8%loadilla nollaa ja toisekka kartalla 1510 sekä eroa myös 25 ja 33kuormalla 1600rpm-2400rpm Kaikki
muut arvot on samanlaisia. Mikä näistä on mikäkin olis kiinnostavaa tietää jotai tästä hässäkästä.
Aiheesta on juttu ketju jos sitä ei ole poistettu...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
ulkosuomalainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ma 21.01.2013 18:27

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Löysin pitkällisen selailun jälkeen viitteitä kyseiseen ketjuun.Ketju on poistunut bittitaivaaseen, ilmeisesti joku on vetaissut herneen nenään,tai ketju on käynyt jonkun edun edelle. No se siitä opettelen sitten omin nokkineni.
61.98N,5.13E
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Tämä tilanne näiden X250cdi,n kanssa ei oikein nyt tyylikkäästi vieläkään suju ...

Jonkinlainen läjä on tullut nyt tehtyä.
Tilanne on sellainen, että eipä taida yhdessäkään vielä olla täysiä 120mg,n syöttöjä 4000rpm jälkeen, sillä tulisi kyllä kivasti tehoa.
Polttoainejärjestelmästä kun loppuu tuotto, muuten se kyllä onnistuisi.
Railpaine romahtaa hiukankaan pidemmässä max rasituksessa.
Autoissa on yllättävän suuria eroja tässä, 250-300 välillä luulisin, että liikutaan, vähän on hakusissaan sellainen "normitaso", kun erot on niin suuria.
Kesää varten pitää vielä jättää pelivaraakin, kun polttoaineen kuumetessa sen energiataso huononee ja moottorinohjain kompensoi sitä automaattisesti lisäämällä määrää.
No, ajan kanssa varmaan joku ratkaisu löytyy polttoaineen riittävyyteen, siihen asti pitää vaan olla kärsivällinen, oikean syöttötason löytämiseen voi mennä useampikin softaversio.
Voimansiirto tuntuisi hanskaavan homman ihan ok.
Aivan alkupään 250cdi,t on CRD2 ohjainlaitteella, valmistettu siihen alkuun pari vuotta, on vielä kokeilematta.
OM651,n Delphin CRD2 d@mos multa puuttuu, olen halukas ostamaan, jos jollain sellainen on, ihan sama, minkä tehoisesta mallista.


Tämän mallin kanssa painiskellessa selvisi monta muutakin asiaa Delphin ohjainlaitteesta, sekä tekniikasta.
Kunhan kevät etenee, pyrin tietoa siirtämään myös muihin malleihin, myös yhden ahtimen autoihin tällä tekniikalla.
Hiukan olisi nyt sellainen hytinä varpaissa, ettei yksiahtimisistakaan ole vielä lopputehoa nähtykkään.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Kangas
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 148
Liittynyt: Pe 11.07.2003 20:53
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Kangas »

Tulihan käytyä taas elämysmatkalla Kajaanissa ja hankittua itselle lahja, jonka voi avata yhä uudestaan. S211 E280 CDI 4MATIC OM642 650/280 ohjelmoinnista on nyt aikaa parisen viikkoa ja vieläkin naurattaa aina kun kaasun pääsee avaamaan. Kiitos Tuikku!
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Kiitoskiitos

Puuttuva d@mos on nyt hankittuna.

250cdi,n railpaineesta vielä.
Oletteko joutuneet vaihtamaan/vaihdattamaan määränsäädintä noihin ?
Pikkuisen näyttäisi nyt siltä, että kun joissain autoissa paine karkailee ja joissain jää jälkeen, että olisikohan se vaiva kuitenkin siinä säätimessä, eikä sittenkään järjestelmän kapasiteetin riittävyydessä ?

No kuitenkin, kun kaikki 120mg syöttöjä laittaa, niin alkaa savuttamaan, että isompi ahdin taitaa myös käydä pieneksi.
Pikkuinen päivitys siihenkin tarvitaan, kunhan polttoainelinjan "vaivat" selviää.
"Savuraja" menee jossain 115mg,n kohdilla, jonka senkin pitäisi juuri ja juuri luokkaa 600nm/300hp antaa, mutta kevät sitten näyttää, onko nämä haaveita vaan.
Max tehon kodalla 204hv tulee 76mg/3800rpm kohdalla.
Joten 115mg/4000rpm saattaisi riittääkkin, toivon ainakin niin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
h.hartikainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 177
Liittynyt: To 04.10.2007 21:17
Paikkakunta: 08

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja h.hartikainen »

kyllähän om651:sessä menee määränsäätimiä keskivertoa enemmän vaihtoon.. sille on testit starissa.
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

h.hartikainen kirjoitti:kyllähän om651:sessä menee määränsäätimiä keskivertoa enemmän vaihtoon.. sille on testit starissa.
Testit tehty 4 kertaa. 1 kävi korkeammilla kierroksilla siellä raja-arvossa 1 kerran. Voi olla että kovemmilla kierroksilla sitten ongelmat tulevat selkeäämin esiin. Testissähän se ei nosta kierroksia kuin max. 2000 kieppeille. Paljonko maksaa määrä säädin näihin ja onko itse vaihdettavissa kuin helposti?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Äkkiä nettiä selattuna näyttäisi kahta mallia olevan, noin 110€ ja 140€.
Uskoisin, että halvemmallakin löytyy, jos ei ole kiire.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Kukas osaa sanoa mitä eroa on 300cdissä ja 350cdissä. Teho ero tietysti muttta mitä eroa pellin alla?
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

anamankeli kirjoitti:Kukas osaa sanoa mitä eroa on 300cdissä ja 350cdissä. Teho ero tietysti muttta mitä eroa pellin alla?

Erillainen turbo.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Vision
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: La 18.06.2016 22:46

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Vision »

Tuikulle Kiitokset,tuli Parolassa pyörähdettyä.Oikein mukavaksi muuttui ML :thumbup:
ML320cdi sport-07 EX. m-sport taas.
Järvinen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Ti 12.07.2016 10:09

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Järvinen »

Tarvitseeko isomman korkeapainepumpun tai isompien kp-pumpun elementtien vaihto ohjelma muutoksen? Ja kyseessä om612
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Järvinen kirjoitti:Tarvitseeko isomman korkeapainepumpun tai isompien kp-pumpun elementtien vaihto ohjelma muutoksen? Ja kyseessä om612
Ei
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Järvinen kirjoitti:Tarvitseeko isomman korkeapainepumpun tai isompien kp-pumpun elementtien vaihto ohjelma muutoksen? Ja kyseessä om612
Kyllähän ne toimii ilman softamuutosta, mutta jos ja kun haluat hyödyntää muutoksen, niin tarvii.
Suosittelen 400cdi pumpun napluuta sinne, voi sitten ruiskutuspainetta nostaa, 1600bar rail anturi tarvitaan.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3088
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Lähtee uskollisesti ja uskottomasti palvellut Mölli toiselle työmiehelle ja itselle tulee hiukkasen sivistyneempi vempele, eli W211 E220 tilalle.

No heti ensimmäiseksi täytyy saada tuikutettua ko. auto, mutta nyt olen hoomoilasena: kun EGR otetaan pois käytöstä, niin pitääkö jotain tehdä myös hiukkassuodattimelle?

Tarvitseeko muuten tuo kauhee tehonlisäys jotenkin imusarjan putsaamista?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Ei tarvi tehdä mitään, ohjelmanmutoksen vuoksi.
Muttei imusarjan putsauksesta haittaakaan ole.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Uusi Sprinter 313cdi, nelipyttyinen, Delphin tekniikalla.
Tuplaturbo, käytännössä siis sama tekniikka, kun 316cdi.
Manuaali
Tie oli kuitenkin sen verran liukas, että takarenkaat meinasi lipsua, siksi vääntökäyrä on hiukan ruma.
Vääntöä ei voinut laittaa enempää, kytkin ei pidä. Pakettiautossa tulee niin kova rasitus.
Tehoa ja vääntöä jäi vielä "reserviinkin".

Kaikesta huolimatta noin 450nm ja 220hv


Kuva
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
seutula
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 08.03.2017 16:00

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja seutula »

Moro!!

Nyt on ehkä vähän asian vierestä mutta olisin softaa vailla ja koska mpps löytyy niin olis siis tarvetta pelkälle modatulle tiedostolle...
Winols opettelu alkaa kunhan kevät koittaa mutta tähän hätään olis tarve jollekkin valmiille softalle.

joten löytyykö keneltäkään seuraavaan vehkeeseen moista: MB e 270cdi 170hp ja alkuperäinen koodi olis:1037369829 bosch edc16c/c2-7.x
Tiedän että netti on pullollaan ns.valmis softia (Maksullisia) mutta jos täällä olis semmonen mikä olis niinkun omalla kokemuksella ns.toimiva niin olisin
valmis vaikka antamaan jonkin korvauksen kiitokseksi!!

Kiitos ja anteeksi. :D :D :D
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Oikein hyvä ensimmäiseksi postaukseksi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
seutula
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ke 08.03.2017 16:00

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja seutula »

Kiitoksia!!

missäpäin cdituikku oy vaikuttaa ja millä rahalla pääsee ihan ammattilaisen tekemän ohjelmoinnin äärelle?
lähinnä ajattelin että keväällä kun alkaa kaasujalkaa painaa ja voimaa pitää saada sen myötä... niin mitä on muiden kokemuksia vilkuillu niin ei oo pahaa sanottavaa.
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

seutula kirjoitti:Kiitoksia!!

missäpäin cdituikku oy vaikuttaa ja millä rahalla pääsee ihan ammattilaisen tekemän ohjelmoinnin äärelle?
lähinnä ajattelin että keväällä kun alkaa kaasujalkaa painaa ja voimaa pitää saada sen myötä... niin mitä on muiden kokemuksia vilkuillu niin ei oo pahaa sanottavaa.
Kajaanissa, googleta Kari Tuikkala
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Suksipoika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 30.11.2009 20:15
Paikkakunta: seinäjoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

seutula kirjoitti:Moro!!

Nyt on ehkä vähän asian vierestä mutta olisin softaa vailla ja koska mpps löytyy niin olis siis tarvetta pelkälle modatulle tiedostolle...
Winols opettelu alkaa kunhan kevät koittaa mutta tähän hätään olis tarve jollekkin valmiille softalle.

joten löytyykö keneltäkään seuraavaan vehkeeseen moista: MB e 270cdi 170hp ja alkuperäinen koodi olis:1037369829 bosch edc16c/c2-7.x
Tiedän että netti on pullollaan ns.valmis softia (Maksullisia) mutta jos täällä olis semmonen mikä olis niinkun omalla kokemuksella ns.toimiva niin olisin
valmis vaikka antamaan jonkin korvauksen kiitokseksi!!

Kiitos ja anteeksi. :D :D :D
Kysäse Suomi24 jos sieltä löytyis hyvä softa, vois saada jopa ilman korvausta? :thumbup:
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG

------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3088
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Mitenkäs sais tietoon, että onko auto jo optimoitu?

Kas kun tuntuu kulkevan niin sujuvasti toi uus. :wtf: Voishan sitä soittaa tietty soittaa autoliikkeeseen auton myyneelle edelliselle omistajalle, mutta voi olla haluton myöntämäänkään asiaa. Kun ei viitsisi viedä optimoinnin optimointiin autoa, jos hyöty vs. hinta jää vähäiseksi..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Ei autoa ole millään tavalla pakko lastuttaa.
Jos kulkee ja toimii miellyttävästi, niin eikös se ole silloin ihan hyvä niin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3088
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

^On pakko. :mrgreen: Ja ainakin se EGR täytyy saada pois pelistä..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Henri_L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 222
Liittynyt: Su 12.09.2004 17:26
Paikkakunta: Pertteli

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Henri_L »

Iski jonkinmoinen autokuume ja mielessä on pyörinyt w204 4matic tai w212 300 BlueTec Hybrid .

Kummastakin vaihtoehdosta löytyy kuitenkin minulle tuntematonta tekniikkaa.


1: Miten tuo 4matic kestää voimaa? Lähinnä 220cdi/250cdi hakusessa.

2: Onko noita hybridejä kukaan ohjelmoinut, koneena kuitenkin ilmeisesti ihan perus om651?
Tesla Model 3

Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4769
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Varsinaisesta voimankestosta en tiedä, mutta sen nuo näyttää kestävän, mitä vakiotekniikalla ulos saa.

Kyllä, ei ole ollenkaan sama, kun tavan OM651.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tyramies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Pe 16.05.2014 17:04

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Tyramies »

Tuikku, kerroppas mitä tehdä tälläisessä tilanteessa: Ostin ässän puoli vuotta sitten ja tuo sammuilu (kaasu pohjaan ja auto kytkee vapaalle itsensä muttei sammuta konetta, sitten pitää pysähtyä, keppi N:lle ja vasta sitten käynnistyy uudestaan) rupesi pännimään niin vaihdoin tänään polttoainesuodattimen ja kaikki muut samalla, ei vaikutusta. Auton papereista soittoa auton lastuttajalle kellä myös vanha orkkis lastu on, äijä kuulemma ajanut kolarin ja lähtenyt pilvenreunalle. Päälle jotain muuta lastua vai orkkis ekana pohjalle, stage 2 vai miten itse suosittelisit? Vastapalveluksena voin auttaa kilometrien korjauksessa digimittaristosta :D
Auto siis W220 ja 320cdi 2000vm tyhjillä kateilla.
Suksipoika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 30.11.2009 20:15
Paikkakunta: seinäjoki

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

Tyramies kirjoitti:Tuikku, kerroppas mitä tehdä tälläisessä tilanteessa: Ostin ässän puoli vuotta sitten ja tuo sammuilu (kaasu pohjaan ja auto kytkee vapaalle itsensä muttei sammuta konetta, sitten pitää pysähtyä, keppi N:lle ja vasta sitten käynnistyy uudestaan) rupesi pännimään niin vaihdoin tänään polttoainesuodattimen ja kaikki muut samalla, ei vaikutusta. Auton papereista soittoa auton lastuttajalle kellä myös vanha orkkis lastu on, äijä kuulemma ajanut kolarin ja lähtenyt pilvenreunalle. Päälle jotain muuta lastua vai orkkis ekana pohjalle, stage 2 vai miten itse suosittelisit? Vastapalveluksena voin auttaa kilometrien korjauksessa digimittaristosta :D
Auto siis W220 ja 320cdi 2000vm tyhjillä kateilla.

Sori hieman OT: mutta ehkä helpottaa tuikkuakin vastaukseen.
Itelle ainaki jäi epäselvä kuva, että heittääkö laatikko vapaalle täyskaasukiihdytyksessä vai miten sammuilu ja ei sammuta konetta liittynee keskenään? Jos laatikko heittää vapaalle ja lähtee vasta toimimaan uudelleenkäynnistyksen varmaan johdinlevyvika.
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG

------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
Vastaa Viestiin