Mercedes-Benz W203 Sedan

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
KimmoS
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 12.07.2010 11:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KimmoS »

temep kirjoitti:Kiitoksia kuvistasi.
Halusin juuri nähdä, että miten tuo vanne asettuu tuohon kaarelle.
Mulla on 9,5x19 ET40 se takavanne.
Tällä hetkellä jää aika "reippaasti" sisälle.
Luultavasti käyn vaihtamassa ne takavanteet ET35:lle ja tilaan spacerit niihin.
Rengas taitaa olla tällä hetkellä 245/35. 255/30 paksut Continentalit ei kauaa kestäneet. On sen verran pehmeä tuo kumi. :oops:

Taakse, jos sais singutettua 225/35 kumin ja eteen 215/35. Silloin vois olla mahdollisuuttakin saada nuo pyörimään, jos auton laskee aivan "tonttiin". Mankelointihomma kiinnostais rajusti.
Mulla on 9,5x19 et40 ja siihen 10mm spacerit. Menee aika nätisti vielä, siellä sisälokarissa on pieni kulma johon se aluksi ottaa kiinni mut kulumalla se lähtee sieltä, tai sit kannattaa lämmittää ja painaa se kulma pois. Niin ja rengas on 245/35 mulla kans nyt.
W203 -00 200cdi + MTX-Audio
Peltzi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 18.01.2005 20:40

Viesti Kirjoittaja Peltzi »

KimmoS kirjoitti:
Lisätään vielä yks kuva. Tuossa 19x8 vanne ja 225 rengas

http://www.hiekkalaatikko.org/~kimmos/19vanne
Mikä ET?
KimmoS
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 12.07.2010 11:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KimmoS »

Et30 ja tuossa kuvassa ei taida olla vielä spacereitakaan. Nyt on 5mm spacerit vielä laitettu.
W203 -00 200cdi + MTX-Audio
Peltzi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 18.01.2005 20:40

Viesti Kirjoittaja Peltzi »

KimmoS kirjoitti:Et30 ja tuossa kuvassa ei taida olla vielä spacereitakaan. Nyt on 5mm spacerit vielä laitettu.
Eli sulla on nyt etuvanne ET 25 19x8? mikähän mahtaa olla optimi ET takavanteelle jos 19x8? meniskö ET 24 tai 25?
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5265
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja S202 »

Jonski kirjoitti:
Syprus kirjoitti:
Jonski kirjoitti:Mites näissä automaattilaatikko tykkää, jos laittaa alkuperäistä halkaisijaltaan pienemmät kumit?
Miksi automaatti välittäis mitään? tärkeäähän on että joka nurkassa sama halkaisia? vai?
En tiedä, noinhan se tuntuisi loogiselta, mutta tuolla btcf:llä tuntuuvat väittävän, että steptronic laatikko ei tykkäisi, jos ei renkaan halkaisija ole sama kuin alkuperäisessä.
Mistä auto tietää minkä kokoiset renkaat on alla? Tietty pienemmillä renkailla jaksaa mennä ehkä paremmin, voiko moottorin tai laatikon ohjaus ymmärtää sellaisen päälle?
Avatar
Kooman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ti 10.08.2010 20:55
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Kooman »

Terve. Oon katsellut tuolta netin ihmeellisestä maailmasta alustasarjaa autoon, syynä se että kaksi iskaria(edestä yksi ja toinen takaa) pitäis vaihtaa. No, kyllähän ne varmaan joka kulmaan pitäis laittaa uusiksi, joten mieleen tuli laittaa joku vähän laskeva alustasarja. Kyselin netistä hintoja kun suoraan ei omaan autoon löytynyt, mutta sieltä tuli vastakysmys eli onko autossa "automatic leveling" eli automaattinen korkeudensäätö? Jaahas.. meni muuten vaikeaksi. Auto tuli viime viikolla saksasta eikä hajuakaan onko tässä sellaista . Eli auto w203 c-270 cdi farmari. Ja lisäkysmys: jos sellainen olisi, mistä sen tietäisi/tuntisi, jos ei ole, mistäs sen tietää? Kiitos taas kerran jos joku kertoo tyhmälle. Välilä hävettää kun tuntee omaa autoaan niin vähän mutta olis tässä tarkoitus yhdessä vielä monta tuhatta kilometriä kulkea joten oppiihan sitä tuntemaan toisen :D
Depsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ma 19.04.2010 17:43

Re: Mercedes-Benz W203 Sedan

Viesti Kirjoittaja Depsi »

Osaisko viisaammat kertoa kun mulla on w203 c320 4matic mersu ja alustaa tässä suunnittelut ebaysta.
http://www.ebay.com/itm/Eibach-Gewindef" onclick="window.open(this.href);return false; ... #vi-ilComp
passaako tuo mulle?
Tuolta kun valitsee auton tiedot niin sivu näyttää että c 320 4 matickiin ei kävis, mut sit normi c320 käypi..

Miten 4veto eroaa tässä suhteessa?

Mistä 4matickkiin säädettävä alusta joka passaais?!
Vastaa Viestiin