Hitsailut ja suojailut tehty, vedin uudet kotelosuojat, massan ja kiveniskusuojan.
Vetäisin vielä fosforihapolla ennen suojailuja kaiken varalta saumat yms.
Kävin samalla koko auton suojaukset läpi, ehkä vähän on pelastanut että esim. pohja, ovet, akkutelineen alusta, saranoiden kotelot ja vedenpoistojen ympärystä on ainakin joskus käsitelty oikein kunnolla.
Vetäisin samalla tuon lampunkehyksen nurkan pinnat uusiksi, en tiedä millä ammattitaidolla tuokin nurkka on aikoinaan oikaistu kun oli suoraan sanottuna juosten kustu koko homma. Mäkään en näissä hommissa mihinkään juhlamokka-mainokseen pääsisi höpöttelemään mun ammattitaidolla mutta tekisin itse paremmin hitsausmaski päässä vasemmalla kädellä sohien. Tehtaan jäljiltä oleva apukuskin puolen nurkka aivan uutta vastaavassa kuosissa.
Auton historiasta löytyy sen verran tietoa että ensimmäinen omistaja Dr. Botthe Saksasta on myynyt aikoinaan auton suomalais-saksalaiselle diplomaattipariskunnalle jonka käytössä auto on ollut 80-luvun loppupuolelta vuoteen 2001 aina muutaman kuukauden vuodesta kesäisin. Suomeen tuotu muuttotavarana vuonna 1989.
Tämän jälkeen auto on ollut seuraavalla kahdella omistajalla yhteensä 15 vuotta joista seisonta-aikaa useampi vuosi, liekö pihalla seissyt, mene ja tiedä.
Toisaalta sama kai sinänsä, tuntuu ettei näitä saa pysymään ruosteettomina muuten kuin tyhjiössä säilyttämällä jos sielläkään

.
Lampunkehys viimeistellä ja vetää suojat päälle niin sais varmaan ruveta kohta etupäätä kasailemaan.
