Morjens.
Mistäs teikäläiset on hankkinut ilmamassamittarin? Aika kovaa hinta vaihtelua vaan.
Alkanut vaan pikkuhiljaa varmistua et vikaa tosiaan ilmamassamittarissa, kierrokset seilaa tyhjäkäynnillä 100 -1000 , tehottomuus , kaasua jos painaa nopeasti niin vähä meinaa sakkaa, ajossa kytkin pohjaan niin kierrokset käyttää pikaa nollassa, ei oikein semmosta hyvää pintakaasua, välillä sit auto toiminut normisti ku lähtenyt liikkeelle kone kylmänä, ajanut joku vaik 20km ja saapunut esim.kaupoille ja sieltä lähtiessä takaisin hempsiin kone lämpösenä alkaa nää ongelmat sitten yleensä?, puhdistus settiä jarruclenerillä ku huuhtasee maffin anturin niin pelittää taas jonkin aikaa ja lopettaa heti kierrosten seilaamisen ja ku kokeilee ilman töpsöliä maffiin.) Käytetty boschin testerissä ja siel maffi vikaa oli ainakin herjannut, vaihdettu halpis maf aikasemmin ku oli nykimis ongelmia ja pelitti hetken. Tulpat yms .. perus huoltoo tehty.
Ilmamassamittaria löytyy Boschilta kahta (0280218081) ja (0280217114) , noilla muuta eroa ku hinta?
Ps.Pitääkö maffin vaihdon jälkeen kuittailla testerillä ilmoitukset?
MB W202 C180 1.8 90KW -1997
C180 W202 MAF?
Re: C180 W202 MAF?
Mulla halpis imm ja nyt tuupattu 60 000 km. Nyt se alkaa olla jo tiensä päässä
Re: C180 W202 MAF?
Kunhan on putken kanssa eikä pelkkä nettikaupan kapula niin kulutuskin pysyy kohdallaan.
wiimax.fi
Re: C180 W202 MAF?
Kannattaa ensin kliinerillä ja paineilmalla putsata sitä...voi asettua silläkin.
Niin ja käytettyä tai airflowmeter.com...vai oliko uk loppu.
Niin ja käytettyä tai airflowmeter.com...vai oliko uk loppu.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-