w202 pyyhkijä
w202 pyyhkijä
Mikä mahtaa olla -97 w202 mersun pyyhkijässä vikana kun pyyhkäsee kunnolla toiselle puolelle, nousee vähän matkaa ja pysähtyy? Pyyhkijän moottori jää pörisemään joksikin aikaa sen jälkeen. Onko muuta tehtävissä kun etsiä uus pyyhkijän moottori? 
- Nastamuumio
- Mersumies

Re: w202 pyyhkijä
Saattaa olla lähtynyt "booreistaan" löysälle. Mutta minulla oli kuiteskin vika itse moottorissa. Samalla rakensin simulaattorin sanonnalle." Jako sekasin, kuin Rengon miesten pärehöylässä". Tarvikemööttori taisi olla 60€, mutta alkuperäinen olisi tainnut olla 300€? Jos oikein muistan. Foorumin kautta saa myös hankittua / muista nettimarkkinoista.
Sen muovisen huuvan irroitus tuulilasin edestä, jotta saat systeemin näkyviin, vaatii kärsivällisyyttä. Eli paina ne haitat kunnolla sisään ja älä revi, muuten se halkeaa jostain. Täältä ja YouTubesta löytyy apuja. Oikeastaan sen boorin asennolla on aika merkitsevä rooli, jotta saat sen pyyhkimen ronkkimisen oikealle alueelle.
Näin lopuksi tuli mieleen, että saattaahan se muovinen ratas olla morjens siellä "kilpikonnan" sisällä. Minulla oli kuiteskin moottori, ja teki juuri tuota.
EDIT; Eli avustettuna käsin pysyy liikerata oikeana => silloin se tod.näk. pitää olla moottori.
Sen muovisen huuvan irroitus tuulilasin edestä, jotta saat systeemin näkyviin, vaatii kärsivällisyyttä. Eli paina ne haitat kunnolla sisään ja älä revi, muuten se halkeaa jostain. Täältä ja YouTubesta löytyy apuja. Oikeastaan sen boorin asennolla on aika merkitsevä rooli, jotta saat sen pyyhkimen ronkkimisen oikealle alueelle.
Näin lopuksi tuli mieleen, että saattaahan se muovinen ratas olla morjens siellä "kilpikonnan" sisällä. Minulla oli kuiteskin moottori, ja teki juuri tuota.
EDIT; Eli avustettuna käsin pysyy liikerata oikeana => silloin se tod.näk. pitää olla moottori.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
W211 320 4MATIC be -04
W211 320 4MATIC be -04