Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Nyt on olo semmoinen, että kun olis käsillä se Hitler -videoeditori ja osais sitä käyttää, niin saattaisinpa saada melko hauskan pätkän tehtyä aiheesta: Hitler kyllästyy Väyrysen lämpöongelmiin.
Kyllä nimittäin huvittaa moinen paska nyt...
Kyllä nimittäin huvittaa moinen paska nyt...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Vaihoin tähän jarrulevyt joka nurkkaan. Jo ostohetkellä ne jarrut nypytti jonkunverran, suikkalakki sano viime joulukuussa, että takalevyt pitää vaihtaa ennen seuraavaa katsastusta.
No nyt sitten alkukesästä ne jarrut meni semmoseks, että satasesta kun vähänkään napakammin jarrutti, niin paikat alkoi putoilla hampaista. Motonetistä ( ) uudet levyt, niin eipähän ravistele enää.
No nyt sitten alkukesästä ne jarrut meni semmoseks, että satasesta kun vähänkään napakammin jarrutti, niin paikat alkoi putoilla hampaista. Motonetistä ( ) uudet levyt, niin eipähän ravistele enää.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Hyvä et rauhottu, hammaslääkäri on kallis paikka
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Kalliista niin tiiä, mutta tämmöselle hammaslääkäripelkoselle maailman pahin paikka ainakin!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Sama vika.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelvetti (w210 200CDI -02
Kappas. Jonkun aikaa mennyt taas viimeisestä viestistä tänne.
Merssi on pelannu oikein hyvin, ei siitä saa ajettua ylimääräsiä vikoja ulos oikein mitenkään. Sisäänajokin tuli tässä lopputalvesta täyteen, nyt mennään kuudettasataatuhatta... Suurin vika on ollu ratin ja penkin välissä, minä oon nyt tässä taas viimeiset pari kuukautta kärsinyt lievää pahempaa autonvaihtokuumetta.
Kun se pupujussi (saatanan iso rusakko kaheksastakympistä mäts...) sillon puolitoista vuotta sitten teki sen itsarin tuon auton alle ja särki siitä sen etupuskurin. Niin se puskuri on vaan jäänyt vaihtamati, monestakin syystä. Reilu viikko sitten se kuitennii vaihtui (kiitos XUX:ille ja Sergeylle! ). No siitähän sitten seurasi sitä, että nythän mulla on ehjä auto, jokseenkin "hieman" erivärinen vain. Kaksi ja puoli vuotta minä tuolla nyt oon kuitenkin kurvaillu ja ihan tolkun peliks se on osoittautunut. Jos minä tässä nyt rupeaisin autoa vaihtamaan, niin semmoiseen tonnin ruoskaan (johon rahat ehkä riittäis) en ryhdy. Hyvä maksais sen viitisen tonnia, johon se toimintatonni vielä päälle. Eäääääääh, taian ajella tällä entisellä.
Semminkin kun: pikkukoneisessa Väykässä näyttää olevan aika pienet etujarrut! Eräät omistamani vanteet mahtuu pyörimään ongelmitta! Täytyyhän pientä rengas- ja jousijumppaa hieman tehdä, mutta kuitennii.
Sitten ne pintaruosteet pois (etupuskinta vaihdettaessa havaittiin keulan peltiosien olevan hämmästyttävän hyvässä kunnossa... ) ja ohjelman modaus koneeseen, niin ehkäpä tämä on järkevin tie tässä elämäntilanteessa. Tapansa näyttänyt auto, pienillä käyttökustannuksilla ja muutenkin minulle ihan soppeli peli. Vittuako tuota vaihtamaan, persnettoa niistä autokaupoista tulee kuitenkin ihan joka kerta...
Noh, katsellaanpas mitä kesä tuo tullessaan!
Merssi on pelannu oikein hyvin, ei siitä saa ajettua ylimääräsiä vikoja ulos oikein mitenkään. Sisäänajokin tuli tässä lopputalvesta täyteen, nyt mennään kuudettasataatuhatta... Suurin vika on ollu ratin ja penkin välissä, minä oon nyt tässä taas viimeiset pari kuukautta kärsinyt lievää pahempaa autonvaihtokuumetta.
Kun se pupujussi (saatanan iso rusakko kaheksastakympistä mäts...) sillon puolitoista vuotta sitten teki sen itsarin tuon auton alle ja särki siitä sen etupuskurin. Niin se puskuri on vaan jäänyt vaihtamati, monestakin syystä. Reilu viikko sitten se kuitennii vaihtui (kiitos XUX:ille ja Sergeylle! ). No siitähän sitten seurasi sitä, että nythän mulla on ehjä auto, jokseenkin "hieman" erivärinen vain. Kaksi ja puoli vuotta minä tuolla nyt oon kuitenkin kurvaillu ja ihan tolkun peliks se on osoittautunut. Jos minä tässä nyt rupeaisin autoa vaihtamaan, niin semmoiseen tonnin ruoskaan (johon rahat ehkä riittäis) en ryhdy. Hyvä maksais sen viitisen tonnia, johon se toimintatonni vielä päälle. Eäääääääh, taian ajella tällä entisellä.
Semminkin kun: pikkukoneisessa Väykässä näyttää olevan aika pienet etujarrut! Eräät omistamani vanteet mahtuu pyörimään ongelmitta! Täytyyhän pientä rengas- ja jousijumppaa hieman tehdä, mutta kuitennii.
Sitten ne pintaruosteet pois (etupuskinta vaihdettaessa havaittiin keulan peltiosien olevan hämmästyttävän hyvässä kunnossa... ) ja ohjelman modaus koneeseen, niin ehkäpä tämä on järkevin tie tässä elämäntilanteessa. Tapansa näyttänyt auto, pienillä käyttökustannuksilla ja muutenkin minulle ihan soppeli peli. Vittuako tuota vaihtamaan, persnettoa niistä autokaupoista tulee kuitenkin ihan joka kerta...
Noh, katsellaanpas mitä kesä tuo tullessaan!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelevetti (w210 200CDI -0
Ach juu. Kun noista jarruista tuli juteltua muutama viesti sitten. Niin se jarrujen nylkytys hävis levyjen vaihdolla noin kolmeksi viikoksi. Sitten ne alkoi hakkaamaan taas ja siitä lähen se tärinä on jatkunut. Nin mikähän piru sen tuonkin aiheuttaa.
Mulla on melko hyvä käsitys siitä, että tuo kottero on joskus keulakolaroitu. Niin voiko nyt olla niin, että siellä on jompikumpi etunapa kiero? Vai voiko olla kyseessä niinkin yksinkertainen vika mitä Sergey ehdotti, että pyöränlaakereista tulee? Kun nekään ei varmasti ihan priimakunnossa enää ole...
Mulla on melko hyvä käsitys siitä, että tuo kottero on joskus keulakolaroitu. Niin voiko nyt olla niin, että siellä on jompikumpi etunapa kiero? Vai voiko olla kyseessä niinkin yksinkertainen vika mitä Sergey ehdotti, että pyöränlaakereista tulee? Kun nekään ei varmasti ihan priimakunnossa enää ole...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelevetti (w210 200CDI -0
Tännekin jotain sontaa vois taas kirjutella.
Ruosteet on häirinny omaan silmään vuoden verran sitäpaljon pahasti, että päätin ne tänä kesänä laitella edes jonkinlaiseen kuntoon. Lisämotivaattorina hommaan vaikutti se lopputalvesta hommattu ehjä etupuskuri, joka ei aivan samanvärinen auton kanssa ole...
Homma nytkähti liikkeelle tuossa pari viikkoa sitten, kun ajoin mesen katon alle ja aloin pikkuhiljaa purkamaan. Hämmästys oli suuri, kun puskurit, muovihelmat, takavalot ja takaronkin verhoilu oli purettu: tätä ei tarvii hitsata.
Pahin ruostepaikka löytyi vasemman takakaaren alapäästä, josta sieltäkin meisselillä hakkaamalla löytyy ihan kova pelti alta. Tietysti jos hirmu hyvän meinais tehä, niin saishan siihen uutta peltiäkin laittaa, mutta niin hyvää ei ole tarkoituskaan tehdä.
Tilkkutäkkihän siitä näin paikkamaalaamalla tietysti tulee; varsinkin kun ihan ite sen homman meinaan tehä, vaan eipä se tuon auton arvoa ainakaan alemmaksi tuo. Eikä ulkonäköseikatkaan pahemmaksi voi muuttua.
Jospa sillä sais puolenkymmentä vuotta lisäikää tuolle tekohengitettyä, eiköhän tuo sen jälkeen ala olla hintansa haukkunut vekotin...
Ruosteet on häirinny omaan silmään vuoden verran sitäpaljon pahasti, että päätin ne tänä kesänä laitella edes jonkinlaiseen kuntoon. Lisämotivaattorina hommaan vaikutti se lopputalvesta hommattu ehjä etupuskuri, joka ei aivan samanvärinen auton kanssa ole...
Homma nytkähti liikkeelle tuossa pari viikkoa sitten, kun ajoin mesen katon alle ja aloin pikkuhiljaa purkamaan. Hämmästys oli suuri, kun puskurit, muovihelmat, takavalot ja takaronkin verhoilu oli purettu: tätä ei tarvii hitsata.
Pahin ruostepaikka löytyi vasemman takakaaren alapäästä, josta sieltäkin meisselillä hakkaamalla löytyy ihan kova pelti alta. Tietysti jos hirmu hyvän meinais tehä, niin saishan siihen uutta peltiäkin laittaa, mutta niin hyvää ei ole tarkoituskaan tehdä.
Tilkkutäkkihän siitä näin paikkamaalaamalla tietysti tulee; varsinkin kun ihan ite sen homman meinaan tehä, vaan eipä se tuon auton arvoa ainakaan alemmaksi tuo. Eikä ulkonäköseikatkaan pahemmaksi voi muuttua.
Jospa sillä sais puolenkymmentä vuotta lisäikää tuolle tekohengitettyä, eiköhän tuo sen jälkeen ala olla hintansa haukkunut vekotin...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelevetti (w210 200CDI -0
Käy nyt ihmeessä edes kysymässä maalarilla kunnon maalauksen hintaa! Pohjatyöt niillä yleensä maksaa ja jos teet pohjat itse ja hommaat maalit + lakat valmiiksi, niin esimerkiksi joku kylkien suttaus ei voi paljoa yli 100€ maksaa, jos joku tolkku hinnoittelussa (kaikilla ei ole). Tulee ne sävytetyt kilikalit ja lakatkin äkkiä hintoihinsa, eikä silti tule hyvää.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelevetti (w210 200CDI -0
Emmie viiti tuota raatoa millekään maalarille lähteä viemään...
Umpihankea pelkäämättömällä asenteella vaan ite turaten, kyllä se siitä.
Tuli mitä tuli, ei siinä hyvä pilalle mee, enkä usko sen huonommaksikaan muuttuvan!
Edit: Tästä kun ei kuitenkaan mitään näyttelypeliä ole tarkotus tehä. Minun kriteerit täyttyy, kuhan se on ees jokseenkin samanvärinen joka puolelta. Jos auton arvo on positiivisimmankin arvioni mukaan noin 1000€, niin en toudellakaan rupee maksamaan maalauksesta kenellekään mitään. Semminkin kun vuoden päästä se kukkii taas kuitenkin jostain...
Täysin eri juttu olis, jos:
A) kyseessä olis joku helmi tai
B) rahaa olis ylenmäärin käytettävissä mokoman katiskan laittoon.
Mutta pyhän lehmän statusta tuolla ei ole, eikä tule...
Umpihankea pelkäämättömällä asenteella vaan ite turaten, kyllä se siitä.
Tuli mitä tuli, ei siinä hyvä pilalle mee, enkä usko sen huonommaksikaan muuttuvan!
Edit: Tästä kun ei kuitenkaan mitään näyttelypeliä ole tarkotus tehä. Minun kriteerit täyttyy, kuhan se on ees jokseenkin samanvärinen joka puolelta. Jos auton arvo on positiivisimmankin arvioni mukaan noin 1000€, niin en toudellakaan rupee maksamaan maalauksesta kenellekään mitään. Semminkin kun vuoden päästä se kukkii taas kuitenkin jostain...
Täysin eri juttu olis, jos:
A) kyseessä olis joku helmi tai
B) rahaa olis ylenmäärin käytettävissä mokoman katiskan laittoon.
Mutta pyhän lehmän statusta tuolla ei ole, eikä tule...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen ruoste- ja sähkövikahelevetti (w210 200CDI -0
Mitenkäpä se irtoaa tästä kuskin ovi? Tai noh; tiedänhän minä sen, että se irtoaa pultit aukasemalla, mutta jännittää tuo tyyny tuolla ovipahveen sisällä... Sanooko se päts, jos en tee jotain taikatemppuja? Akun navat irke? Kertokee.
Etupuskin pitäs vielä hioa loppuun, takaronkin kannessa vielä pikkusen paklattavaa ja tuo kuskin ovi pitäs hoidella. Sitte pääsis läträämään maalien kanssa.
Etupuskin pitäs vielä hioa loppuun, takaronkin kannessa vielä pikkusen paklattavaa ja tuo kuskin ovi pitäs hoidella. Sitte pääsis läträämään maalien kanssa.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Muokkasin otsikkoa, kun ei tästä sähkövikoja tunnu oikein löytyvän, eikä ruostekaan aivan helvetiksi asti riistäytynyt.
Se edellinen Väykkähän oli koriltaan paremmassa kunnossa, vaan siitä sitten löyty sitä sähövikaa sitäkin enemmän. Jonka takia se loppujen lopuksi lunariin menikin, kun meinas perkele palaa tyystin... Niin siksipä tämä nykynen on ce barembi.
Mutta tuo ovihomma kyllä kiinnostais edelleen
Huomenna on muuten maalauspäivä, jos keli pysyy semmosena mitä on luvattu. Puskuri ja takaronkin luukku saa vielä jäädä odottamaan, nekun on irrallaan niin voipi roiskia vähän huonommallakin kelillä, mutta loksun kaaret ja pari muuta paikkaa saa huomenna värit niskaan.
Se edellinen Väykkähän oli koriltaan paremmassa kunnossa, vaan siitä sitten löyty sitä sähövikaa sitäkin enemmän. Jonka takia se loppujen lopuksi lunariin menikin, kun meinas perkele palaa tyystin... Niin siksipä tämä nykynen on ce barembi.
Mutta tuo ovihomma kyllä kiinnostais edelleen
Huomenna on muuten maalauspäivä, jos keli pysyy semmosena mitä on luvattu. Puskuri ja takaronkin luukku saa vielä jäädä odottamaan, nekun on irrallaan niin voipi roiskia vähän huonommallakin kelillä, mutta loksun kaaret ja pari muuta paikkaa saa huomenna värit niskaan.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Onkohan kellään ollu näin paskaa tuuria, siis niinkun v**tu ikinä...?
Minä tuossa sen takaronkin kannen maalailin. Sen kuivumista odotellessa kasailin muuten autoa, takapuskimen ja valot laitoin ja muovihelmatkin. Sitten menin ja apukäsien kanssa takaronkin kansi paikalleen. Laittelin loput valot ja sähöt yhistelin ja alipaineletkun lukkoon ja mitähän kaikkee helevettiä.
Sitte aattelin, että eihän siinä; lyyäänpäs kansi kiinni. Näin tein ja perkele. Eipä enää aukea kansi, ei sitten vitullakaan. Ei avaimen nappulasta, ei keskikonsolista, eikä kyllä ite lukon napistakaan. Voi perseen perseen perse!
Tappelin sen perkeleen kanssa sitten tunnin verran vähintään, noin kakskymmentä kertaa oli näin lähellä, etten hakannu lekalla paskaks koko kotteroa. Jotenkin kuitenkin maltoin mieleni ja lopulta se kansikin aukes. Onneks olin jättänyt lukon pultit ihan vaan "höpläälleen" ja toinen niistä sitten loppujen lopuks putos kontin lattialle ja sen jälkeen sain sen toisenkin auki. Muuten siinä ei kait olis ollu muuta vaihtoehtoa, kun rälläköidä kontin kannesta pala pois ja sitten koittaa aukoa sitä paskaa...
Sitten minä sitä ihmettelemään, että miksi näin pääsi käymään. Aikani ihmeteltyäni älysin, että alipainemokkula on paskana. Aivan hirmusen imun ja puhalluksen kaipaa, että tappi alkaa liikkumaan. Noh, miksei sitten manuaaliaukaisu toiminut? No sen tähen, kun lukosta on yks muovitanko irtipoikki.
Ja lukko pelas kuin immeisen mieli vielä purkuvaiheessa. Miten ihmeen perkeleenhelvetissä nuo kaikki viat tuli tässä asennuksen aikana, sitä minen ymmärrä... Pelekästään minun tuuria...
Jos vaan joku voi mennä vituks, niin se kyllä kanssa menee...
Voe ihmettä sentään...
Minä tuossa sen takaronkin kannen maalailin. Sen kuivumista odotellessa kasailin muuten autoa, takapuskimen ja valot laitoin ja muovihelmatkin. Sitten menin ja apukäsien kanssa takaronkin kansi paikalleen. Laittelin loput valot ja sähöt yhistelin ja alipaineletkun lukkoon ja mitähän kaikkee helevettiä.
Sitte aattelin, että eihän siinä; lyyäänpäs kansi kiinni. Näin tein ja perkele. Eipä enää aukea kansi, ei sitten vitullakaan. Ei avaimen nappulasta, ei keskikonsolista, eikä kyllä ite lukon napistakaan. Voi perseen perseen perse!
Tappelin sen perkeleen kanssa sitten tunnin verran vähintään, noin kakskymmentä kertaa oli näin lähellä, etten hakannu lekalla paskaks koko kotteroa. Jotenkin kuitenkin maltoin mieleni ja lopulta se kansikin aukes. Onneks olin jättänyt lukon pultit ihan vaan "höpläälleen" ja toinen niistä sitten loppujen lopuks putos kontin lattialle ja sen jälkeen sain sen toisenkin auki. Muuten siinä ei kait olis ollu muuta vaihtoehtoa, kun rälläköidä kontin kannesta pala pois ja sitten koittaa aukoa sitä paskaa...
Sitten minä sitä ihmettelemään, että miksi näin pääsi käymään. Aikani ihmeteltyäni älysin, että alipainemokkula on paskana. Aivan hirmusen imun ja puhalluksen kaipaa, että tappi alkaa liikkumaan. Noh, miksei sitten manuaaliaukaisu toiminut? No sen tähen, kun lukosta on yks muovitanko irtipoikki.
Ja lukko pelas kuin immeisen mieli vielä purkuvaiheessa. Miten ihmeen perkeleenhelvetissä nuo kaikki viat tuli tässä asennuksen aikana, sitä minen ymmärrä... Pelekästään minun tuuria...
Jos vaan joku voi mennä vituks, niin se kyllä kanssa menee...
Voe ihmettä sentään...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Kerran maalasin väykkyä ja sama ongelma..ei aukea luukku mistään kunnes painoin sisä katkasinta pitempään normisti ja luukku pomppasi auki..en tiedä syytä mutta niin se nyt pelaa tänäkin päivänä....meinasi ketuttaa kunnes sanoi naps.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Kas... Yxi iuttu iänyt huomamatta... Oot sitten heittäytyny ihan oikeinkin nostalgiseksi .
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Juujuu, pitäähän se aina välillä.RH kirjoitti:Oot sitten heittäytyny ihan oikeinkin nostalgiseksi .
Mutta nyt sais joku myydä mulle kiireesti ja äkkiävälleen sen takakontin lukon. Alkais olla kottero siinä pisteessä, että sen sais ajoon kun vaan sais tuon takaronkin pelaamaan...
Edit: Vai eihän kai kuitenkaan näissä sähköajan autoissa tule nyt sitten sitä ongelmaa, että joku hitusvinkula haistaa lukonvaihdon alkuperäisestä? Että: "Juuei, et muuten ajele tällä autolla kerta lukon vaihdoit! Et ainakaan ennenkun tilaat X kpl uusia avaimia ja käyt Veholla ohjelmoimassa ne kaikki ja vaihdat parit tietokoneet autoon ja maksat vitusti tonnia! KÖYHÄ!!!" Eihän...?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Nyt hei oikeesti jätkät. Alakais olla pikkuhiljalleen kiirus tuolla lukon löytämisellä. Oikeestaan sitä vaille, että pääsis taas ajelemaan Merssulla. Rupee vähin erin tökkimään tuolla vara-autolla ajo, emännän entinen Mitsubishi Carisma DI-D, 476tkm, manuaali... Olis muuten myytävänä heti siitä päivästä lähtien, kun Paavali on taas ajossa! Halapa ja helevetin ruma mutta toimii, ilmastointikin pukkaa niin kylmää että vallan hirvittää. Ja leimaakin ens elokuuhun asti! Kaksilla hyvillä renkailla!
Petehrille ja Aki P:lle yv:täkin laittelin, vaan eivät mokomat vastaa...
Petehrille ja Aki P:lle yv:täkin laittelin, vaan eivät mokomat vastaa...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Lukko löyty, oli toimiva, nyt pelaa ja Paavali taas ajossa!
Pari vikaakin näky tulleen remontin aikana. Lämmityslaitteen puhallin on mykkä (etuvastus... ) ja takapäähän autoa joku on illuillessaan ripustanut kirkonkellon. Bong, bong, bongggg vaan kuuluu montuissa ja risteyksissä...
Noh, jousijumppaahan tähän oli tarkotus tehä muutenkin...
Pari vikaakin näky tulleen remontin aikana. Lämmityslaitteen puhallin on mykkä (etuvastus... ) ja takapäähän autoa joku on illuillessaan ripustanut kirkonkellon. Bong, bong, bongggg vaan kuuluu montuissa ja risteyksissä...
Noh, jousijumppaahan tähän oli tarkotus tehä muutenkin...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
No mitäköhän tämä nyt kummitteli tuossa toissailtana...
Töistä olin lähdössä, auto käyntiin ihan normaalilla startilla. Siirtyminen muutaman sadan metrin päähän kauppaan ja sieltä tullessa hirmusen piiiiiitkä startti. Jakso kuitenkin tipstartilla lähteä käymään. Siirtyminen taas muutaman sadan metrin päähän toiseen kauppaan ja sieltä tullessa taas helekatin pitkä starttaus. Nyt ei edes lähteny tipstartilla, piti startata toisenkin kerran, avaimesta kiinnipitäen ja vähän kaasulla avittaa. Sitte läks.
Että mitäköhän se nyt meinaa särkeä ittestään? Sen jälkeiset starttaukset olleet ihan normaaleja. Tietysti tuommosia parin sadan metrin siirtoja en kyllä ole tehnyt, että eipä tietoa miten mahtaa käyttäytyä seuraavalla kerralla.
Ilmavaivalta ei oikein tunnu, eikös se jos ilmaa horisi kitusiinsa, niin pitäs vaan huonontua näillä pidemmillä seisomisilla? Eli jos auto seisoo vaikkapa yön yli ajamatta, niin aamulla se vasta vaivalloista se käyntiinlähtö oliskin.
Perskeles. Ei todellakaan tykännyt tämä(kään) auto ajamattomuudesta...
Töistä olin lähdössä, auto käyntiin ihan normaalilla startilla. Siirtyminen muutaman sadan metrin päähän kauppaan ja sieltä tullessa hirmusen piiiiiitkä startti. Jakso kuitenkin tipstartilla lähteä käymään. Siirtyminen taas muutaman sadan metrin päähän toiseen kauppaan ja sieltä tullessa taas helekatin pitkä starttaus. Nyt ei edes lähteny tipstartilla, piti startata toisenkin kerran, avaimesta kiinnipitäen ja vähän kaasulla avittaa. Sitte läks.
Että mitäköhän se nyt meinaa särkeä ittestään? Sen jälkeiset starttaukset olleet ihan normaaleja. Tietysti tuommosia parin sadan metrin siirtoja en kyllä ole tehnyt, että eipä tietoa miten mahtaa käyttäytyä seuraavalla kerralla.
Ilmavaivalta ei oikein tunnu, eikös se jos ilmaa horisi kitusiinsa, niin pitäs vaan huonontua näillä pidemmillä seisomisilla? Eli jos auto seisoo vaikkapa yön yli ajamatta, niin aamulla se vasta vaivalloista se käyntiinlähtö oliskin.
Perskeles. Ei todellakaan tykännyt tämä(kään) auto ajamattomuudesta...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Voes olla polttoaeneen paeneanturi tulossa tiensä piähänPakardinen kirjoitti:No mitäköhän tämä nyt kummitteli tuossa toissailtana...
Töistä olin lähdössä, auto käyntiin ihan normaalilla startilla. Siirtyminen muutaman sadan metrin päähän kauppaan ja sieltä tullessa hirmusen piiiiiitkä startti. Jakso kuitenkin tipstartilla lähteä käymään. Siirtyminen taas muutaman sadan metrin päähän toiseen kauppaan ja sieltä tullessa taas helekatin pitkä starttaus. Nyt ei edes lähteny tipstartilla, piti startata toisenkin kerran, avaimesta kiinnipitäen ja vähän kaasulla avittaa. Sitte läks.
Että mitäköhän se nyt meinaa särkeä ittestään? Sen jälkeiset starttaukset olleet ihan normaaleja. Tietysti tuommosia parin sadan metrin siirtoja en kyllä ole tehnyt, että eipä tietoa miten mahtaa käyttäytyä seuraavalla kerralla.
Ilmavaivalta ei oikein tunnu, eikös se jos ilmaa horisi kitusiinsa, niin pitäs vaan huonontua näillä pidemmillä seisomisilla? Eli jos auto seisoo vaikkapa yön yli ajamatta, niin aamulla se vasta vaivalloista se käyntiinlähtö oliskin.
Perskeles. Ei todellakaan tykännyt tämä(kään) auto ajamattomuudesta...
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Tai joku suutin vuotaa läpi. Käytä starin nokassa.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Ilma tai suutinvuodot olisi tosiaan pahimmillaan pidempään ajamatta..joop79 kirjoitti:Tai joku suutin vuotaa läpi. Käytä starin nokassa.
Staria huutaa kyllä.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
No joo.
Nyt muutaman päivän tuota seurailleena, niin vika ilmenee vain kylmällä koneella ja toisen (tai useamman) starttauksen kohdalla.
Kylmä kone, yksi starttaus, kone lämpimäksi = ei ongelmia.
Lämmin kone ja vaikka kuinka monta sammutusta ja starttausta = ei ongelmia.
Mutta annas olla kun leipaset kylmänä käyntiin ja kylmänä sammutat = kyllä hinkkuuttaa uudelleen lähtö.
Eihän tuossa mikään auta, Starille se on vietävä. Tuo vika taida arvailemalla selvitä, nuo tietokoneet kun valvoo näissä nykyvehkeissä sisätilan suolikaasun määrääkin.
Lämppärin puhallin alkoi puhisemaan normaalisti etuvastuksen vaihdolla. Samalla vaihdoin raitisilmasuodattimen. Ja tänään varauduttu tulevaan talveen laittamalla keulaan taas ajoviimalle esteitä... Kohta sitä saahaan taas palella prkl...
Nyt muutaman päivän tuota seurailleena, niin vika ilmenee vain kylmällä koneella ja toisen (tai useamman) starttauksen kohdalla.
Kylmä kone, yksi starttaus, kone lämpimäksi = ei ongelmia.
Lämmin kone ja vaikka kuinka monta sammutusta ja starttausta = ei ongelmia.
Mutta annas olla kun leipaset kylmänä käyntiin ja kylmänä sammutat = kyllä hinkkuuttaa uudelleen lähtö.
Eihän tuossa mikään auta, Starille se on vietävä. Tuo vika taida arvailemalla selvitä, nuo tietokoneet kun valvoo näissä nykyvehkeissä sisätilan suolikaasun määrääkin.
Lämppärin puhallin alkoi puhisemaan normaalisti etuvastuksen vaihdolla. Samalla vaihdoin raitisilmasuodattimen. Ja tänään varauduttu tulevaan talveen laittamalla keulaan taas ajoviimalle esteitä... Kohta sitä saahaan taas palella prkl...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
No eipä tullu lopullista ratkaisua siitä Starilla käynnistäkään.
Oikeastaan ainoa vikakoodi joka vois suoraan tuohon huonoon käynnistymiseen viitata, oli viallinen hehkurele. Mutta uskaltanen luvata, että siitä EI ole kyse. Koskapahan sen vika on ollu tiedossa jo pidemmän aikaa eikä tuo käynnistymisongelma ole aiemmin ilmennyt.
Että mitäköhän ihmettä se nyt kummittelee...???
Oikeastaan ainoa vikakoodi joka vois suoraan tuohon huonoon käynnistymiseen viitata, oli viallinen hehkurele. Mutta uskaltanen luvata, että siitä EI ole kyse. Koskapahan sen vika on ollu tiedossa jo pidemmän aikaa eikä tuo käynnistymisongelma ole aiemmin ilmennyt.
Että mitäköhän ihmettä se nyt kummittelee...???
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Hmmmmm...
Edit: Ja että minkä takia se tässä minun tapauksessa tapahtuis vasta sillä toisella kylmäkäynnistyksellä, ei sillä ensimmäisellä...?
Tuossa ei puhuta kylläkään Mersusta, mutta kumminkin. Niin sitähän minä, että voiskohan tässä minun kotterossa tapahtua jotain vastaavaa? Mutta eikö Stari muka löytäis jotain motkotettavaa, jos jonkun suuttimen toiminta on persiestä tai että railpaine ei ole riittävä tai että siinä on jotain muuta häikkää...? Äkkiä voisin kuvitella näin tapahtuvan, vaan lienenkö väärässä?toisella foorumilla omasta autostaan eräs käyttäjä kirjoitti: 5. suutin kusee reippaasti muihin verrattaen.
Tämän takia railipaineet ei pääse nousemaan tarvittavalle tasolle ja käynnistysongelmat tulee vastaan eritoten kylmällä koneella.
Edit: Ja että minkä takia se tässä minun tapauksessa tapahtuis vasta sillä toisella kylmäkäynnistyksellä, ei sillä ensimmäisellä...?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
No elekee nyt vuan perkele vastaelko!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- H.E. von Kuusi
- Mersumies
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ke 19.10.2011 18:34
- Paikkakunta: Åbo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Onko tämä selvinnyt?
Minullakin oli samanmoinen, ja vielä samaa vuosikertaakin oleva väykkä muutama vuosi takaperin. En sitä diagnosoinut noin tarkkaan silloin, mutta ensimmäisen kerran, kun vika tuli, se meni juuri niin, että pyöräytin auton tallista pihalle ja pakitin tallin eteen lastausta varten. Tallin edestä lastauksen jälkeen startatessani sahuutti niin, ettei vielä ekalla starttirundilla lähtenyt ollenkaan. Tokalla sitten taisi lähteä, tai kolmannella. Sitten se taas toimikin yllättäen ihan moitteetta. Vika löytyi kuin löytyikin niistä surullisen kuuluisista konehuoneen polttoaineletkujen o-rinkuloista. Eli ilmaa veti välistä.
Edit. Todettakoon vielä, että tämä ei ollut mikään satunnainen vika joka muka korjaantui o-renkaiden vaihdolla. Oma epäilykseni oli heti o-renkaat (cdi203 epäili puhelimen päässä silloin samaa), ja kävin vielä veholla luetuttamassa koodit varmuudeksi. Hekin siellä sitten sanoivat, että starilla ei näy mitään, vika on polttoainelinjoissa. Ystävällisesti diagnosoivat vian, vaikka pyysin vain lukemaan koodit (toki selostin kyllä mikä on vikana). Veloittivat myös vain koodien luvusta.
Minullakin oli samanmoinen, ja vielä samaa vuosikertaakin oleva väykkä muutama vuosi takaperin. En sitä diagnosoinut noin tarkkaan silloin, mutta ensimmäisen kerran, kun vika tuli, se meni juuri niin, että pyöräytin auton tallista pihalle ja pakitin tallin eteen lastausta varten. Tallin edestä lastauksen jälkeen startatessani sahuutti niin, ettei vielä ekalla starttirundilla lähtenyt ollenkaan. Tokalla sitten taisi lähteä, tai kolmannella. Sitten se taas toimikin yllättäen ihan moitteetta. Vika löytyi kuin löytyikin niistä surullisen kuuluisista konehuoneen polttoaineletkujen o-rinkuloista. Eli ilmaa veti välistä.
Edit. Todettakoon vielä, että tämä ei ollut mikään satunnainen vika joka muka korjaantui o-renkaiden vaihdolla. Oma epäilykseni oli heti o-renkaat (cdi203 epäili puhelimen päässä silloin samaa), ja kävin vielä veholla luetuttamassa koodit varmuudeksi. Hekin siellä sitten sanoivat, että starilla ei näy mitään, vika on polttoainelinjoissa. Ystävällisesti diagnosoivat vian, vaikka pyysin vain lukemaan koodit (toki selostin kyllä mikä on vikana). Veloittivat myös vain koodien luvusta.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Tässä nyt pari päivää on ollu vika poissa. Minulla ei vaan oikein ymmärrys riitä, että miten ihmeessä voi olla korjaava ominaisuus tuolla havainnolla, jonka tein.
Eli: päivänä eräänä tässä joku aika sitten havaitsin, että joku joskus jostain syystä on napsauttanut tuhkakupin kytkimestä sen lisälämmittimen päälle. Noh, minäpä napsautin sen pois päältä ja katso! Sen jälkeen auto on pelannut normaalisti...
Että nyt sais joku minua paljon viisaampi kertoa, että miten hel***issä tuolla lisälämmittimellä (joka ei edes toimi... ) voi olla osuutta tähän asiaan?!
Tai sitten se vaan härnää minua ja yhtenä päivänä ei lähe enää millään tempulla käyntiin, edes sitä ensimmäistä kertaa.
Eli: päivänä eräänä tässä joku aika sitten havaitsin, että joku joskus jostain syystä on napsauttanut tuhkakupin kytkimestä sen lisälämmittimen päälle. Noh, minäpä napsautin sen pois päältä ja katso! Sen jälkeen auto on pelannut normaalisti...
Että nyt sais joku minua paljon viisaampi kertoa, että miten hel***issä tuolla lisälämmittimellä (joka ei edes toimi... ) voi olla osuutta tähän asiaan?!
Tai sitten se vaan härnää minua ja yhtenä päivänä ei lähe enää millään tempulla käyntiin, edes sitä ensimmäistä kertaa.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
NEIN! SCHEISSE!!!
Niihän minä sanoin, että se vaan härnää. No ei se käynnistymättä jättäny, mutta vika ei ylläripylläri poistunukaan sillä lisälämmittimen poiskytkemisellä. Vieläkin se piru kummittelee.
Noh, sillon kun minä sitä siellä Starissa käytin niin se herjas sitä hehkun relettä, päätettiin vaihtaa. Sen lisäks huomattiin, että korkeapainepumppu vuotaa riisseliä kuminauhan päälle. Näiden lisäks oli harmittanu jo pitkään se "klopsklopsklops" -ääni, joka kuului vänkärin etukulmasta.
-Menin siis pajalle. Vaihettiin pumpun tiivisteet, kivakiva, nyt ei enää vuoda ja tuntuu niinkun autokin pelais vähän herkemmin. Se tuli siis kuntoon.
-Otettiin hehkurele irti ja aukaistiin: kappas. Pari lankaa poikki, vaihetaanpa uus. Muuten ihan hyvä, mutta se hehkun valo ei sammu vieläkään! Eli vaikka testattiin ennen releen vaihtoa, että kaikki tulpat on kunnossa ja mikään ei ole oikosulussa niin paha aavistukseni on, että jostain kumman syystä se poltti sitten uudenkin releen paskaksi. Hei vaan 80€!
-No sitten se "klopsklopsklops". Vakaajan pystytangon yläpää väljä. Irroitimma siis sen. Haivaitsimma, että vakaajan tanko on niin kulunut, että vaikka laitetaan uus pystytanko niin ääni ei häviä mihinkään. Kaikeksi onneksi pajalla oli käytetty, melkein ajamaton vakaaja. Se paikalleen ja molemmille puolille uudet pystytangot, niin eipä enää klopsahtele perkema!
Yhteenvetona: hehkutusvika ei korjaantunu miksikään. Käynnistymisonkelmasta ei ole vielä tietoa, koska semmoisia useita "kylmäkäynnistyksiä" ei ole vielä tullut tehtyä tuon pumpun korjaamisen jälkeen. Mutta klopsahtelu sentään hävis...!
SERGEYYYYY: Voikko mitenkään tuua niiltä työreissuiltas mulle sitä farkkulankkua...? Kovasti täällä semmosta vanhanliiton rautaa kaivattais...
Niihän minä sanoin, että se vaan härnää. No ei se käynnistymättä jättäny, mutta vika ei ylläripylläri poistunukaan sillä lisälämmittimen poiskytkemisellä. Vieläkin se piru kummittelee.
Noh, sillon kun minä sitä siellä Starissa käytin niin se herjas sitä hehkun relettä, päätettiin vaihtaa. Sen lisäks huomattiin, että korkeapainepumppu vuotaa riisseliä kuminauhan päälle. Näiden lisäks oli harmittanu jo pitkään se "klopsklopsklops" -ääni, joka kuului vänkärin etukulmasta.
-Menin siis pajalle. Vaihettiin pumpun tiivisteet, kivakiva, nyt ei enää vuoda ja tuntuu niinkun autokin pelais vähän herkemmin. Se tuli siis kuntoon.
-Otettiin hehkurele irti ja aukaistiin: kappas. Pari lankaa poikki, vaihetaanpa uus. Muuten ihan hyvä, mutta se hehkun valo ei sammu vieläkään! Eli vaikka testattiin ennen releen vaihtoa, että kaikki tulpat on kunnossa ja mikään ei ole oikosulussa niin paha aavistukseni on, että jostain kumman syystä se poltti sitten uudenkin releen paskaksi. Hei vaan 80€!
-No sitten se "klopsklopsklops". Vakaajan pystytangon yläpää väljä. Irroitimma siis sen. Haivaitsimma, että vakaajan tanko on niin kulunut, että vaikka laitetaan uus pystytanko niin ääni ei häviä mihinkään. Kaikeksi onneksi pajalla oli käytetty, melkein ajamaton vakaaja. Se paikalleen ja molemmille puolille uudet pystytangot, niin eipä enää klopsahtele perkema!
Yhteenvetona: hehkutusvika ei korjaantunu miksikään. Käynnistymisonkelmasta ei ole vielä tietoa, koska semmoisia useita "kylmäkäynnistyksiä" ei ole vielä tullut tehtyä tuon pumpun korjaamisen jälkeen. Mutta klopsahtelu sentään hävis...!
SERGEYYYYY: Voikko mitenkään tuua niiltä työreissuiltas mulle sitä farkkulankkua...? Kovasti täällä semmosta vanhanliiton rautaa kaivattais...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Ce barembi Wäyrynen (w210 200CDI -02)
Tai sitten ostat W123 ja jos se ei kelpaa niin sitten W115...
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976