Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Dieselpower
Vakiokalustoa
Viestit: 463 Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City
Viesti
Kirjoittaja Dieselpower » Pe 05.11.2004 21:08
Niin kyseinen ahdin löytyisi. on valmetin jostain 4.0l traktori moottorista ja jaetulla pakopesällä,hukkaporttia ei ole. hukkaportin voisi kyllä tehdä erillisen mutta mahtaisiko auto miten tuolla toimia? vinkkejä? löytyistö pulling miehiltä tai joltain tietoa???
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » Pe 05.11.2004 23:57
Ei toimi kakssatasessa vakio pumpulla.
Billett
Dieselpower
Vakiokalustoa
Viestit: 463 Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City
Viesti
Kirjoittaja Dieselpower » La 06.11.2004 13:38
entäs jos vaihtais siihen sen pienemmän pakopesän? joka on ollu ilmeisesti josain 3 pyttyses valmetissa???
Dieselpower
Vakiokalustoa
Viestit: 463 Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City
Viesti
Kirjoittaja Dieselpower » La 06.11.2004 20:45
Mikälainen ahdin olis passeli 200 ettei alkas heti ahistaa jos meinaa reilummin voimaa ottaa???
RED POWER IHC DT-358
jorma
Turbospesialisti
Viestit: 420 Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja jorma » La 06.11.2004 22:16
Mittaa imu ja pako halkaisija, se kertoo toimiiko vai eikö.
Billett
Perttu K
Asiantuntija
Viestit: 1036 Liittynyt: Su 07.12.2003 22:31
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Perttu K » La 06.11.2004 23:42
Kyseessä ei ole mikään kovin suuri turbo. Se on luultavasti 320Ds:stä, eli 70hv koneessta.