Kyseessä siis 300dt alunperin, asd, ilmastointi ja vakkari. (nykyään alla 16" peltivanteet, takana levitetyt ja orkkis mersun pölärit)

Koska tuollaisella vakiolla ei aikaansa enempää jaksanut ajella, niin parempi päivittää om606 ja compound turbo setuppiin sekä samalla 320cdi sähkötoosaan ja olefejerin purkkiin.
Lootalle tein taas perinteisen vahvistuksen, tällä kertaa levyjä sain aika reilusti lisää. Myös turbiini kävi laitossa jn-tradingillä.
Koneelle tehty perus remppa, tasot oikastu, rengastettu, hoonattu, kannen kanavia hieman portattu ja km camsin venajouset.
Pumppuna Dieselmekenin 7,5mm elementeillä oleva ja siirtopuolen hoitaa holley 150 isompien linjojen läpi.
Mittaristoon w126 sähkönen nopeusmittari jota olefejerin purkki ohjaa


Ohjainpurkin näyttö ja joystick tuhkiksen tilalle

Sitten ahtimet, 2kpl master powereita (speksit laitan kunhan on keretty penkittämään) jotka on itse laskettu sopimaan n. 400-450hv setuppiin. Takkusen Pyry (PTracing) teki pakopuolen kokonaan konehuoneeseen, viimeisen päälle tulikin.


Ahtimille hukkisten ohjaukset ja pakopaineenmittaus 6mm rst putkesta


Välijäähdytin tehtiin 606 vaparin imusarjan sisään, 3kpl laminovan vesikennoja hoitaa jäähdytyksen ja keulilla pieni lauhdutin kenno (maalattu nykyään mustaksi, puskurikin nippanappa sopii paikalleen)








Tällä tavalla saatiin yksinkertainen ahtoputkisto ja konehuoneen ilme siistiksi


Hukkisten ohjaukset

Pakoputkisto 4" downpipe, 3,5" taka-akselille asti ja loppupätkä 3" yhdellä magnaflown vaimentimella, kaikki luonnollisesti rst. Helmasta tulee myös läpällä ohjattu cutout josta saa meteliä halutessaan 0,9bar paineella tai vaihtoehtoisesti koko ajan auki.


Tällä hetkellä auto takaisin ajossa ja toimii kivasti. Paine alkaa nousemaan vajaassa 2000rpm ja täyden paineen saa isolla vaihteella turbiinilukon kanssa jo 2600-2700rpm. Painetta nyt 3bar jolloin pakopaineet 4bar.