Total -öljyt automaattilaatikkoon

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
VilleVeikko
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Total -öljyt automaattilaatikkoon

Viesti Kirjoittaja VilleVeikko »

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta öljystä, kuin Total Fluidmatic MV LV?
Huomenna ois lorisemassa Viton (-05 115CDI) automaattilaatikkoon...

Täyttää luokitukset mutta mesethän on nirsoja näistä, niin mielellään kuulis äkkiä kokemuksia... :problem:
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Total -öljyt automaattilaatikkoon

Viesti Kirjoittaja atlas »

Jos luokitukset löytyy mersun niin eikun siään vaan.
itse laitoin vanhaan askiin uusien öljyjen vaihdon jälkeen noin kuukaudenpäästä tiivisteen pehmentäjää automaattiin sopivaa ja sekin pieni määrä muutti toimintaa...eli varmaan hieman eroa voi olla mutta muuten toimii siis normisti.
muutenkin luulen että kommentit öljystä on turhia...taitaa kanisteri jo odottaa kaadetttavaksi tallissa ...laita nyt kun kuitenkin olet jo asian pohtinut varmaan.
Muutenkin tollaset oudon tai uudemmerkkiset öljyt on jonkin ison valmistajan öljyjä..eli siellä voi olla ihan kalleitakin öljyjä halpis tuotteiden seassa ja purkeissa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
VilleVeikko
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja VilleVeikko »

Pajalle menossa vaihtoon, joten ei ole pänikkää tallissa. Tommosta aikovat huomenna laittaa ja täyttää kuulemma mersun luokitukset. Autokaan ei ole minun, vaan appiukon. Pisti minut vaan kyselemään palstalaisten tuntemuksia aiheesta :mrgreen: Itse luotan vaan manuaalilaatikkoon 8)

Total on minun mielestä ihan kohtuullisen häävi merkki? Ainakin mainostavat autourheilun parissa?
jysi
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jysi »

Ei tuo nyt ihan outo tai uusi merkki ole.
Total Fluidmatic löytyy myös MB:n omalta 236.14 hyväksyttyjen aineitten listalta, ei kyllläkään aivan sama tyyppi: https://bevo.mercedes-benz.com/bevolist ... 14_en.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta kun Total uskaltaa sitä yhteensopivana myydä niin eipä siinä pitäisi olla ongelmaa: http://pdf.totalnordic-secure.com/uploa ... -lv_fi.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin