

Mutta niin vain on ollut, että valo kun syttyy, niin max. 70 litraa kanisteriin menee, itse asiassa 68 litraa se haukkasi - tripissä 780 km. Jotakuinkin 8.7 litraa satkulle. Saas nähdä paljonko tämä kaamea ruokahalu laantuu kesärenkaiden myötä (ovat jo alla ja ja säätiedoissa uhkaavat, että lunta tuloo tupaan, tietenkin). Siis tankissa on ainakin 20 litraa tähteellä valon syttyessä. Taitavat tässä yksilössä olla kaikki varovalot ylitoleranssilla: öljy hälyyttää yli puolenvälin tikkua, pesuneste liki puolivälissä, syylari paisarin puolivälissä (ei vuoda mistään, todettiin termarinvaihdon yhteydessä, kun otettiin nestettä vähemmäksi).
Miitissä tutkailtiin pieniä orastavia kupanalkuja vasemmassa kyljessä, siis auton. Eilen sitten poikkesin maalarinpuodissa kustannusarviota tivaamaan. Yllätys oli melkoinen, sillä koko alakerran tervaaminen kopan keskipokkauksesta alaspäin + peräluukku pohjatöineen heitteli 400-500 eunukin tietämissä. Ei paha. Viikon kuluttua Daami onkin uudessa kesämeikissään kuin neitsykäinen. Maalari totesi siinä samalla, että nuo kylkikupat ovat varsin tyypillisiä post-facelift -malleissa. Ruostesuojausta on parannettu alkusarjan vehkeistä; alusta, lokarikaaret, ovien reunat ja etulokarit vastustavat ruostetta hyvin MUTTA: pohjamaalin laatu koripelleissä on jostain syystä huonompi ja kiveniskemät alkavat kukkia helpommin. Miksipä tämä vai onko 85-malleista alkaen maali jo näitä ensimmäisen polven vesiliukoisia harjoitusversioita

Dieselin katsannossa ei uutta ole ilmennyt. Mbsimpson soitteli maanantaina ja Sulantien punainen 250D-paholainen oli mennyt jo kaupaksi. Todettiin, että 200D-tarjonnasta saa oikein valita, hinnan saa kohdalleen ja saa sen kelvollisesti kulkemaankin liki 250D:n tahtiin, viimeistään pumpunsäädöllä. Jos mitään äkkiväärää ei satu kohdalle, niin täytynee pitäytyä sitten peruskulkimeen. Mutta mennään sitten todella pohjia myöten ja katsotaan se 200D vielä automaatilla, ettei tule mitään toiveajattelua suorituskyvyn suhteen

Tässä sitä joutavanpäivästä jorinaa taas olikin. Totesi Kaapo.