Miks m103 joutuu starttaan pitkään jos seisoo vähänki pidemmän aikaa.. noin 6-8sek
Jos starttaa heti kun sammuttaa niin lähtee käyntiin 3-4sekunnin kuluessa.. mistä johtuu näin pitkä startti
Kuullostaisi että suuttimet vuotaa putket tyhjiksi ja siksi starttauttaa pitempään että taas täyttyvät ja alkaa sumutus.
Kuumana ei ole ryyppysuutin edes pelissä mukanan...oikeastaan harvinaista noiden vika ja yleisin korjaus on yj-rele..voithan sen tinailla silti uudelleen kun vaikuttaa moneen paikkaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Yj:n kolvaillu juu ja suuttimet vaihoin toisiin käytettyihin ku ennen lähti rykimällä huonosti käyntiin.. noilla lähtee hyvin käyntiin mutta hetken starttauksen päästä vasta
pensansaanti tuossa voi olla se juju.. ilmeisesti näissä ei mitää railia oo mihin tekee paineen ensin.. joten taas mutua heikkopensapumppu tai pensansuodatin paskassa;D
Kun sammuttaa ja heti rupee starttaan autoo niin menee sellane pari kolme sekunttia ni nätisti käyntii mutta jos antaa seistä hetken ni joutuu starttaan jonku 5-8 sek... polttoaine tankki kyl vuotaa siitä lähdön kohdasta mut vaikuttaako noib paljo? Käyntiin kun saa niin toimii normaalisti
Itsellä oli M104 kanssa aivan saman typpinen ongelma. Bensapaineensäädin moottorin yläkiskolla päästi paineen järjestelmästä. Maksaa KL-varaosissa n. 60 euroa ja e-bayssä 5-10 euroa.
ismoq kirjoitti:Itsellä oli M104 kanssa aivan saman typpinen ongelma. Bensapaineensäädin moottorin yläkiskolla päästi paineen järjestelmästä. Maksaa KL-varaosissa n. 60 euroa ja e-bayssä 5-10 euroa.