W203 takapuskurin listojen irrotusneuvoa?
W203 takapuskurin listojen irrotusneuvoa?
Ei riittänyt, että edestä on yksi parkkisensori mykkänä, takaa on myös yksi pimeänä ja sensorithan on kiinni siinä puskurin keskilistassa. Lähteekö se puskurin keskilista sievästi vääntämällä irti (niinkuin ne etupuskurin listatkin) siitä puskurista vai pitääkö jompikumpi reunimmainen lista irrottaa ensin? Vai onko irrotusoperaatiossa jotain muuta huomioonotettavaa? Ja autohan on vm.2006 c-koppanen sedan-korimalli.
Re: W203 takapuskurin listojen irrotusneuvoa?
Se varmaan irroituttaa ensin päädyt kun siellä on alle menevä pykälä.
Tsisi otattaa itse palkin pois eli popniittejä ja muutama pultti mutteri liitos jos nyt ei ole ton korimallin puskuri systeemi paljoa muutttunut...kori ei ainakaan paljoa.
Eli kokemus just itseltä w203 ja -00 ...youtubesta muuten voisi löytyä ihan livenä irroitus oppeja.
Tsisi otattaa itse palkin pois eli popniittejä ja muutama pultti mutteri liitos jos nyt ei ole ton korimallin puskuri systeemi paljoa muutttunut...kori ei ainakaan paljoa.
Eli kokemus just itseltä w203 ja -00 ...youtubesta muuten voisi löytyä ihan livenä irroitus oppeja.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
En ole kyllä varma, miten tuo lista irtoiaisi. Edestähän ne lähtee ihan nyppäämällä. Itse vaihdoin alakautta farkkuuni.
Tuolla lisää aiheesta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=176023" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla lisää aiheesta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=176023" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletko, tai joku muu saanut takapuskurin keskilistaa irti ja jos onnistui, niin miten? Olis sama homma otettava työn alle 2003 sedanissa.jmj53 kirjoitti:Ei riittänyt, että edestä on yksi parkkisensori mykkänä, takaa on myös yksi pimeänä ja sensorithan on kiinni siinä puskurin keskilistassa. Lähteekö se puskurin keskilista sievästi vääntämällä irti (niinkuin ne etupuskurin listatkin) siitä puskurista vai pitääkö jompikumpi reunimmainen lista irrottaa ensin? Vai onko irrotusoperaatiossa jotain muuta huomioonotettavaa? Ja autohan on vm.2006 c-koppanen sedan-korimalli.
(emännän) Corolla HB -19
(tytön) W201 2.0E -90
(MuN) Opel Kadett 1200 Super -76
(MuN) Yamaha DT360 -74
(tytön) W201 2.0E -90
(MuN) Opel Kadett 1200 Super -76
(MuN) Yamaha DT360 -74