olisin vaihtamassa laatikkoa 4v
Kuinka vaihtaa vaihdelaatikko nopeasti ?? (w124)
Kuinka vaihtaa vaihdelaatikko nopeasti ?? (w124)
tuntuu hassulta että joku mainostaa kytkimen vaihtoa puoleen tuntiin
, iteltä menee jo laatikon kaavelin pulttien irroitukseen se aika...
5v. Onko siis jotain erikois "sopivaa" avainta noitten pulttien irroitukseen vai mikä on taika ? itsellä ongelma pultit ovat ne yläpuolella olevat, startista ylös päin.
onko näin? ite oon aina konehuoneen puolelta ne ottanut auki[Ju55i V.] kirjoitti:Pitkällä (todella pitkällä) jatkolla saa ne ylimmät pultit helposti.
kuinka pitkä on TODELLA pitkä jatko ? kun muistaakseni niitä ylimmäisiä ei juuri saanut jatkovarrella auki, vai pitääkö tyyliin kardiiniin kohilta availla ?
Kardaanin kohdilta ja jatkoa vaihdelaatikon pituuden verran. Saa hyvin auki kun vähän kampeaa laatikkoa alaspäin ja laittaa kallistuksenvakaajan ja öljypohjan väliin laudan palasen että laatikko vähän roikkuu.epk kirjoitti:onko näin? ite oon aina konehuoneen puolelta ne ottanut auki[Ju55i V.] kirjoitti:Pitkällä (todella pitkällä) jatkolla saa ne ylimmät pultit helposti.![]()
kuinka pitkä on TODELLA pitkä jatko ? kun muistaakseni niitä ylimmäisiä ei juuri saanut jatkovarrella auki, vai pitääkö tyyliin kardiiniin kohilta availla ?
PetriK kirjoitti:"
Itse olen availlut pulttikoneella ja pitkällä jatkolla jossa nivelhylsy päässä kaikki pultit ja aikaa ei paljon mene jos on nosturit ja pulttikoneet"
Just. Kun koneen takapää roikkuu alhaalla, homma käy helposti niiden yläpulttien kanssa.
Reilu varttitunti auton nostamisesta ylös, ja laatikko on lattialla.
(Ja sitten kun pulttipyssyssä on puolikymmentä erimittaista jatkoa ja kulmakappale + hylsy, ja se hylsy lipsahtaa kun takoo pulttia auki, niin jatkoja on joka puolella hallia
)
Itse olen availlut pulttikoneella ja pitkällä jatkolla jossa nivelhylsy päässä kaikki pultit ja aikaa ei paljon mene jos on nosturit ja pulttikoneet"
Just. Kun koneen takapää roikkuu alhaalla, homma käy helposti niiden yläpulttien kanssa.
(Ja sitten kun pulttipyssyssä on puolikymmentä erimittaista jatkoa ja kulmakappale + hylsy, ja se hylsy lipsahtaa kun takoo pulttia auki, niin jatkoja on joka puolella hallia
wiimax.fi
Siinä se onkin kun mulla on koneessa kiinni vain yksi jatko ( joku 80 cm) ja hylsy jossa kiinteä nivel eli nivel + hylsy on yksi osa. Tuolla saa vielä voimaakin aukaisuun. Monta jatkoa kun vie kaiken voiman noista pulttikoneista.dealer kirjoitti:PetriK kirjoitti:"
(Ja sitten kun pulttipyssyssä on puolikymmentä erimittaista jatkoa ja kulmakappale + hylsy, ja se hylsy lipsahtaa kun takoo pulttia auki, niin jatkoja on joka puolella hallia)