W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Moi! Apuja tarviis otsiko mukaisen mersun kanssa. Kävi niin että valot jäi päälle akku tyhjeni apuvirtaa on annettu saatu auto käyntiin ja lähdetty ajamaan. Mutta tehot hukassa turbo ei lähde mukaan ollenkaan moottorin ohjaus boksit on käytetty tietokoneessa eikä löydy mitään vikaa. Hukkaporttia epäilty että auki jääny voiko olla? Jos on niin miten toimitaan sen kanssa tarkastus esim? Eikö se jotenkin alipaineella toimi viisaammat kertokoon. Auto on tekniikaltaan vakio.
Re: W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Kerroinko asian vaikeesti vai eikö kellään oo käyny tuommosta juttua tai kertoa vinkkiä mikä mättää kyseistä autoa?
Re: W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Oletkos tutkinut kaikki sulakkeet jos saanut kipeää lisävirran annosta...yj-rel jos tässä on niin sen sulake myös.
Pumppuhan on mekaanis sähköinen jota ecu ohjaa...ei täysi mekaaninen....
Pumppuhan on mekaanis sähköinen jota ecu ohjaa...ei täysi mekaaninen....
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Joo unohtu mainita sulakkeetkin on läpi käyty ja yj releeltä myös eikä rikki olleet.
Re: W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Ahtoilman lämpötilan tunnistimen piuhat? Mulla kun oli tuommoinen ja katkes piuha siltä anturilta niin ei kyllä kulkenu minnekkään.
Re: W202 250 turbodiesel vuosimalli 96
Jokin ei täsmää, testerillä kyllä joku vikakoodi pitäisi löytyä kun vikatilassa. Hukkaporttihan siellä auki jää, mutta se on seuraus eikä syy.
Ilmamassamittarista ei aina jää vikakoodia, mistä tahansa muusta kyllä...
Ilmamassamittarista ei aina jää vikakoodia, mistä tahansa muusta kyllä...
wiimax.fi