Ja mitä noihi reaktiohi tulee, nii eikö esko:lla ollu iha ok tällit Erhomäkee vastaan?
lapussa ainaskin lukee reaktio 0.358 0.4 sekunnin prokuusella, 60 ft 1,77 ........
mielenkiitoinen seikka huomata että loppunopeus on 201,78 aika 11,33
ennätysajassa 10,59 huiput 205,68 ........ tärkee o lähtö ei niinkään huippunopeus......
Tosijuttuhan se on, että käytettävyys loppuu siinä 12s paikkeilla, jos alemmas mennään nii pitää tehä jo monenlaista kompromissia vartti ajan ja useesti sen käytettävyyden välillä... Ja pitää myöski muistaa, että onko se enää "käyttis" jos vaihetaan renkaat vartin ajaks. Jos puhuttaskin katu-autosta niillä varusteilla, millä se katsastetaan, vois vähän erilaiset vehkeet nousta kunniaan...
Kyse ei oo siitä, etteikö jollain 8s escortilla voi käydä kaupassa. Mutta harva auto on sellanen, että voi suoraan liikennevaloista lähtee sen alle 11s ajan kiihyttämään... Liekkö mahollistakaan, jossei joka pyörä vedä...
Kummeli kirjoitti:Tosijuttuhan se on, että käytettävyys loppuu siinä 12s paikkeilla, jos alemmas mennään nii pitää tehä jo monenlaista kompromissia vartti ajan ja useesti sen käytettävyyden välillä... Ja pitää myöski muistaa, että onko se enää "käyttis" jos vaihetaan renkaat vartin ajaks. Jos puhuttaskin katu-autosta niillä varusteilla, millä se katsastetaan, vois vähän erilaiset vehkeet nousta kunniaan...
Kyse ei oo siitä, etteikö jollain 8s escortilla voi käydä kaupassa. Mutta harva auto on sellanen, että voi suoraan liikennevaloista lähtee sen alle 11s ajan kiihyttämään... Liekkö mahollistakaan, jossei joka pyörä vedä...
Onko semmonen supra viel hyvä käyttis jolla ajetaan 10.1 vartilla,maililla 335kmh ja autossa ilmastointi,nahkasisusta,cruise? Ilmeisesti kun krister semmosella kesän ajan aina ajelee
Lähinnä tarkotin näitä supereita, koneeltaan ja varusteiltaan ei mitää vikaa, mutta se laatikko kun aina joutuu olla jotakin ihmeellistä että saa nopeita aikoja. Asia voi tietysti muuttua, kun sähköohjatut ottaa 722.3:n valtikan.
Ja näissä tuttujeni tärpäteissä lisäksi lastenistuimmet takapenkkiläisille ja tavaratila viidelle-kuudelle kunnon matkalaukulle. Vaan ei se noista siltikään mitään käyttistä tee, jos ei kesälomareissuja uskalla lähtee pohjosten kautta Etelä-Norjaan ajeleen. Kesäautona, no miksei.
Maken tenavalla tuon olisin kyllä uskaltanut tehdä ja mies sillä kesälomareissunsa viime kesänä ajelikin. Laatikkoon on tuohonkin tehty ihmeellisyyksiä, mutta normiajossa tuo vanha autolootahan on mitä sivistynein toiminnaltaan. Vasta ahtojen myötä tuo alkaa kiristymään tosissaan ja silloinkin takasten luisto tekee vaihtotapahtumasta lähes huomaamattoman. Tuo mottihan tiedettiin rikkinäiseksi jo keväällä ennen kiihdytyksiä ja siksipä sitä ei juuri säälitty, mutta silti parkööt tonnia siihen tuli mittariin ennen kipinän katoamista ja sekin ylikierrosten takia. No eipä tuo tosin kymppejä ole mennytkään...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Järisyttävän hieno 60 jalkaa, pitoa löytyy. Loppuuko välitykset kun loppunopeus vain 190? Millaisessa askissa sulla trans brake on ? Paljoko lienee syöttömäärä ? Hienon näkönen kun kaikki tavara palaa jo ennen lähtöä. Kerro toki lisää autosta.
AimoHarppaus kirjoitti:Järisyttävän hieno 60 jalkaa, pitoa löytyy.
-liimarata niin pitoa löytyy...
Loppuuko välitykset kun loppunopeus vain 190?
-vikaa etsitään....
Millaisessa askissa sulla trans brake on ? th350 race osilla
Paljoko lienee syöttömäärä ? pitäis olla 224 mutta voi olla jotain häikkää tuleeko kaikki....
Hienon näkönen kun kaikki tavara palaa jo ennen lähtöä. Kerro toki lisää autosta.
- kuvan autohan tuo on w124 , kevennetty , 606 motori ja 2 ahdinta