Paljonko on painetta
Paljonko on painetta
Paljonko luulette että on 290td koneen turbon paineet, jos vaikka tulee hankittua mittari, niin tietäis vähä millä asteikolla sen pitäis olla? Onko muuten isokin homma sen ahtopainemittarin laitto?
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Re: Paljonko on painetta
Siis on ja ei, mä kävin noin viidessä (5) !!! liikkeessä ennen kuin löytyi sopivat adapterit, joilla mittarin sai paikoilleen, siten ettei koneeseen tarvinnut porailla reikiä/jenkoja.JaniM kirjoitti:Onko muuten isokin homma sen ahtopainemittarin laitto?
Kiinnitä huomiota saatko mittarin tuuma- vai millikierteillä. Painekotelossa _todennäköisesti_ on valmiina jokin paineputkilähtö millikierteillä. Itse kiersin siihen t-haaran ja siitä sitten milli/tuuma adaptereilla mittarille.
Yksinkertaisin ratkaisu lienee kuitenkin vetästä jokin muovi-t-haara kylmästi johonkin paineputken väliin, ja yrittää liittää mittari siihen.
Myöhemmin tajusin, että mitarin myyjältä olisi saattanut löytyä tuuma/millikierre muunnossarja.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Itselläkään ei enää ihan vakio tuo mylly ole, et lisätty demecin lastulla+25hp ja hukkaportilla +15 hp et paljonko luulisitte että on paineet nyt? Paljonko muuten lähtee tehoja niillä 2.1 baarin paineilla ja onko sama turbo käytössä?
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Enhän minä nyt noin suurella mitään tee....Day Downhill kirjoitti:Mitähän peliä se Mauri meinaa alkaa tapilla pelaamaan?Mauri H. kirjoitti:Heh heh, peli on avattujorma kirjoitti:Se ei ole 7 millin tappiVille S. kirjoitti:OT: Mikä on tuo tappi tuossa lamamarlboron vieressä jorman avatar-kuvassa??
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
...Niin, "En minä, mutta pojat "Mauri H. kirjoitti:Enhän minä nyt noin suurella mitään tee....Day Downhill kirjoitti:Mitähän peliä se Mauri meinaa alkaa tapilla pelaamaan?Mauri H. kirjoitti:Heh heh, peli on avattujorma kirjoitti:Se ei ole 7 millin tappiVille S. kirjoitti:OT: Mikä on tuo tappi tuossa lamamarlboron vieressä jorman avatar-kuvassa??
Itsellä on alla samanlainen kone. Laitettu Demecin lastu ja ahtopaineet olleet penkissä 1.32 baari. Paljonko luulette että saisin lisää tehoja pumpun säädöllä, vai kannattaako pumppu vaihtaa kokonaan?jorma kirjoitti:Mulla oli w201:ssä 2,9td moottori ja painetta oli päälle 3 kiloa ja hyvin kesti!
Tehoista ei ollu oikeen tietoa oisko ollu joku 260hp
Täällä olis myynnissä sama 2,9td moottori!
W213 220d -17 AMG
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
Ex:
W212 350cdi -12 AMG
W204 220cdi -08
W211 400cdi -04 AMG
W210 290td -96 DEMEC
tuossahan näyttää olevan samanlainen viiste minkä Mynädiesel tekee mersun tappeihin, tuon ansiosta on alkanut männät kestään isoilla syötöilläjorma kirjoitti:Se ei ole 7 millin tappiVille S. kirjoitti:OT: Mikä on tuo tappi tuossa lamamarlboron vieressä jorman avatar-kuvassa??
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Tulevaisuuden Bussikuski
Ei kai sitä nyt viaksi voi luokitella mutta taitaa olla suoraruiskukone ?xr5t kirjoitti:mikä tuossa moottori tyypissä on vikana kun tuollaiset paineet vaatii tuolle tehollejorma kirjoitti:Mulla oli w201:ssä 2,9td moottori ja painetta oli päälle 3 kiloa ja hyvin kesti!
Tehoista ei ollu oikeen tietoa oisko ollu joku 260hp
Täällä olis myynnissä sama 2,9td moottori!