Auto on pitkä malli ABC alustalla, osto hetkellä 156tkm ajettu, vuosi menny suhteellisen hyvin, mitä nyt 420 perus ongelmien hoitoa, eli kierot pakosarjat ja katkenneita pakosarjan pultteja, sehän on tässä mallissa ominaisuus, ei sattuma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ja syyn näkee kyllä heti kun saa pakosarjan käteen, suunittelu virhe
Ässä mallille ominainen ratin puistatus, eli ajaessa jos päästää ratista irti se puistaa ihan huolella, aivan niinku rengas olis irti tai pois tasapainosta, nyt kokeiltu 3 eri rengas sarjaa painostuksen jälkeen ja sama homma kaikilla, jarrut suorat eikä laahaa ja hammastangossa ei väljää.
Tämä vaiva parhaillaan tutkinnassa, selvinnee toivottavasti lähipäivinä, jenkkilässä maahantuoja jopa ostanut uusia autoja takaisin asiakkailta tämän vaivan takia, ei tosin ole kaikissa W221 yksilöissä tätä vaivaa.
Ja mikäli on hierovat/ajodynaamiset jakkarat niin kannattaa varautua siihen että heittää niistä herjaa ja tyynyt lakkaa toimimasta randomina, starilla vikakoodien kuittaus ja taas matka jatkuu, tunnettuja siitä että näiden imatyynyjen ohjaus pettää penkistä.
Ja ellet ole varma akkujen kunnosta niin vaihda molemmat ajoissa, säästyy ihmettelyiltä
Mutta summa sumaarum,oon tyytyväinen ja pirun hyvä ajolleen, mutta onhan to jo vanha auto eli huoltoihin osas jo varautua ostohetkellä.
Auto kävi syksyllä tuikun luona hakemassa valohoitoa ja paranihan se
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
, mutta nyt tarvii sitten pakosta lukkoperän jos mielii nilkan oikasta
Ja tarkotus olis ottaa vielä kohtalaisesti lisää tuosta kunahan kerkeää rassailemaan ja hoitamaan koneen hengityksen kuntoon.
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)