Kytinakselin vaihto
Kytinakselin vaihto
Onnistuuko 717.450 laatikkoon vaihtamaan pitkän kytkinakselin ? Pitäis saada kiinteä vauhtipyörä koneen jatkoksi ja billettivauhtista en vielä malta ostaa. Heikosti löytyny tietoa asiasta
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
Re: Kytinakselin vaihto
Onkos toi cdi aski vai joku w124/201 aski?
Vanhemmissa voi mutta laakeri pitäisi samalla vaihtoo toisesta...muuten ei tule paria...voi alkaa kulumaan mutta jokatapauksessa purattaa koko askin kun etupäästä ei tule ulos vaan askin takaa.
Vanhemmissa voi mutta laakeri pitäisi samalla vaihtoo toisesta...muuten ei tule paria...voi alkaa kulumaan mutta jokatapauksessa purattaa koko askin kun etupäästä ei tule ulos vaan askin takaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Kytinakselin vaihto
Taitaa olla 300-24 koneen perästä.
Vaihto itsessään ei ole kummoinen homma, jos vaan löytää jostakin passelin pitkän akselin.
Vaihto itsessään ei ole kummoinen homma, jos vaan löytää jostakin passelin pitkän akselin.
Audi S2
MB s124 om605
MB s124 om605
Re: Kytinakselin vaihto
Juurikin 3.0 m104 perästä. Käännetyllä kaaviolla oleva. Mistäs tuonne sopii toinen kytkinakseli ? Toisaalta jos sais suoraa sopivan vauhtipyörän niin voi tulevaisuudessa vaihtaa 716.xxx tilalle. Kytkinakselin jatkopalaakin mietin mutta tuskin toimii niinku ajattelin
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke 23.12.2015 11:23
Re: Kytinakselin vaihto
mulla on sama loota käytössä kovalla vauhtipyörällä ja ongelma on ratkaistu sorvaamalla kampiakselin päähän jatko silmälaakerille ja laitettu varmuuden vuoksi se jatko kampuraan lukitteella kiinni,80tkm on menty ja hyvin on toiminut helpompi ratkaisu kun rueta kytkinakselia vaihtamaanJuurikin 3.0 m104 perästä. Käännetyllä kaaviolla oleva. Mistäs tuonne sopii toinen kytkinakseli ? Toisaalta jos sais suoraa sopivan vauhtipyörän niin voi tulevaisuudessa vaihtaa 716.xxx tilalle. Kytkinakselin jatkopalaakin mietin mutta tuskin toimii niinku ajattelin
Re: Kytinakselin vaihto
Justiin tälläistä ajattelin kans. Ei sulla mittoja sattuis olla ? Ajattelin kyllä laittaa kytkinakseliin lukitteellasilverhawk kirjoitti:mulla on sama loota käytössä kovalla vauhtipyörällä ja ongelma on ratkaistu sorvaamalla kampiakselin päähän jatko silmälaakerille ja laitettu varmuuden vuoksi se jatko kampuraan lukitteella kiinni,80tkm on menty ja hyvin on toiminut helpompi ratkaisu kun rueta kytkinakselia vaihtamaanJuurikin 3.0 m104 perästä. Käännetyllä kaaviolla oleva. Mistäs tuonne sopii toinen kytkinakseli ? Toisaalta jos sais suoraa sopivan vauhtipyörän niin voi tulevaisuudessa vaihtaa 716.xxx tilalle. Kytkinakselin jatkopalaakin mietin mutta tuskin toimii niinku ajattelin
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke 23.12.2015 11:23
Re: Kytinakselin vaihto
mittoja ei ole muistissa mutta tönärillä mittaamalla se rupeaa selviämään miten paljon sitä silmälaakeria on tarvis saada kampuralta ulospäin herlevi aikoinaan teki mulle tuon kytkimen 765 asetelmalle kovalla vauhtipyörällä.ohjeisti vaan että tee jatko kampuran päähän silmälaakerille kun on lyhyt akselinen loota, ja näköjään yltää levy booreille
Re: Kytinakselin vaihto
Joo kyllä se mun käsittääkseni yltää, ei vaan tuo silmälaakerin paikka yllä ku kaksoismassassa se on tuotu ulos kampurasta.
S124 250TD Käyttis
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa
S124 300TDT osina pois. yvllä lisää
Entisiä piisaa