Ite en kanssa maksaisi "extraa" siitä, että väyrynen on "ruosteeton". Moni tuolla nettiautossa näyttää myyvän ruosteettomia tai juurikin näitä, "no vähän on ruostetta, mutta niinhän näissä kaikissa". Se vähän tarkoittaa vaan sitä näkyvää osaa ja nämä ruosteettomina myytävät on ruosteettomia niin kauan, kun myyjä ei ole autoa purkanut helmoista/koteloista ja on tietämätön ruosteesta
On kyllä sellanen auto tuo väykky maatumaan, että vaikea paikka on sellaista ostaa. Itse kanssa ostaisin halvimman mikä ei ole läpi mätä ja siitä tekee/ teettää vaikka ehjän pelin. Siis jos autoa meinaa pitää yli vuoden
Tässä kuva omasta edellisestä "ruosteettomasta" saman aikakauden ässästä, pinnalla ei tuolloin näkynyt missään ruostetta, mutta helmat, kun irrotti, niin ylläri oli valmis:
assa_nostopiste.jpg
Takaa tunkin nostopisteestä tuo kuva.
Tutulla oli tollanen "ruosteeton" väykky, eli pintapelleissä ei näkynyt mitään, mutta muovit ja helmat kun pohjasta irrotti, ni kappas hitsailuksi meni
Tässä meidän väykky, nyt se ollut faijalla pohjasta hitsattavana kuukauden ajan ja pintapelleistä löytyi ton verran ruostetta, pohja oli hyvännäköinen, ennenkuin purki osat pois edestä:
e270CDI_2.jpg
Kyllä siitä vielä auto tulee
E: Se mitä yritin kertoa, niin kohtuu vaikea on tuollaisesta päältäpäin ruosteettomastakin väykystä sanoa missä kunnossa se oikeasti on. Sellaisesta sitten kun maksaa kunnon hinnan ja hitsaukseen menee lopulta kuitenkin. Pistää harmittamaan enempi, kun että on jo valmiiksi ostanut sellaisen minkä vioista tietää.