tervehdys. elikkäs potilas w210 om606 vapari ja vaivana savutus, korkea kulutus, tehottomuus sekä kiihtyy puolella kaasulla paremmin kuin täydellä.. eli eli jotain ropleemaa on pumpussa kun jykkiä on edellinen omistaja? kääntänyt n. 25 astetta(asteikko loppu jo kesken)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
kokeiltiin säätää siihen n.15 asteen pintaan ja autohan ei oikeestaan käynyt yhtään. savutti tyhjäkäynnillä putkentäydeltä ei vastannut kaasuun ja niin edelleen. no otin tänään pumpun ja ennakon säätimen irti. serkkupojalla oli epäilyksenä että ennakonsäädin olisi jumissa.
no hyvinhän se tuntui liikkuvan.. mutta nyt heräsikin kysymys onko levee kantisissa ollut tuota vuoristo tyyppistä ennakon säädintä vai vain niitä joissa on hahlot? alkoi mietityttään onko kiinnitys pultti oikean moinen kun verrattiin om601 säätimeen. siinäkin oli vuoristo tyyppinen ja suora prikka kun taas 0m606 oli tuommoinen kuin kuvassa. jos on vääränmoinen prikka niin voiko aiheuttaa jumiutumisen?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
jotain on jossain välissä roplattu kun alipainepumppu oli sikaäijällä tiivistetty.
![Problem :problem:](./images/smilies/icon_problem.gif)
saatto tulla vähän epäselvästi mutta koittakaa saada jotain tolkkua
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.