Alkukeväästä olisi tarkoitus itsekkin hommata W211 tai facelift W203, liikkeessä kävin katsomassa E 220cdi -04 avantgardea, muutamalle tutulle kävin näyttämässä joista toinen kattoi starilla että huoltohistoria pitäis suurinpiirtein paikkaansa, vaihdelaatikko antoi koodia "pysyvä vika" tms ja kuulemma ilmoittaa että laatikko luistanu joskus.. hehkun valosta myös kertoi eli luultavasti hehku hajonnut joskus ja vaihdettu mutta ei nollattu starilla, valo siis toimi mittaristossa normaalisti. Ko. yksilö oli sähköjarruilla ja boksin vaihdosta ei tietoakaan eli auto jäi liikkeeseen. Voiko pumpun pyörintänopeudesta tms päätellä paljonko sillä on ikää jäljellä?
Budjettina 10k€ ja tuohon hintaluokkaan sopiva reippaammin ajettu vanhataksi kävis mulle hyvin. Varusteissa en ole niin vaativa kuin moni muu tätä mallia halajava
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
W203 harkinnu faceliftinä koska kuuleman mukaan ei ruosteongelmaa kuten prefacelift, ei sbc jarrua ja pienempi korikin menis aivan hyvin mutta onhan se E-sarja aina E.. Sedani hakusessa koska airmaticista kuullut huonoa, mukavat kyydit varmasti antaa mutta jäykkään alustaan tottuneena ei tuolla niin väliä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
nettiautossa tulee selailtua päivittäin, liikkeissä käyny katsomassa muutamaa ja just eilen yhdestä rintajoupin myyjä tiputti 1500e hinnasta ennen koeajoa, hehkun valo loistaa, kiihdytyksessä tärisee(laatikko?) ja huoltohistoriassa 5,5v/15tkm aukko auton tuontiaikoihin.
E: Kuulin että veho olis takuuseen vaihtanu sbc jarrullisiin normaalit jarrut mutta tälläiseen yksilöön en oo törmänny, järjestään vain tuota boxia näihin vaihdettu ja tuo uusi boksikaan ei taida kestää taas kuin sen 250-300tkm?