Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Nyt mahtuu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Menihän se
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Kardaani lyhennettiin, tasapainoitettiin, laitettiin uusi ristikkonivel ja kannatinlaakeri
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Sähköikkunoiden releet löytyivät mittariston takaa. Toisen releen takia ei pelannut kummatkaan etuikkunat. Releet vaihtuivat uusiin lattajalkaisiin ja taas pelaa lasit
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Viime syksynä tuli hommattua varsinainen käyttöauto. S202 C280 V6 Sport
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Röntän hifipuolen päivitystä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Jarruremonttia välillä käyttöromuun
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Auto pelannut moitteetta ja kilometrejä kertyy melkoista vauhtia.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
W123 sen vapari Om602 nen haaveissa turbottaa jahka kesä koittaa. Aluksi vakiopalikoilla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Suunnitelmat 123:sen suhteen näyttää tutulta
Todennäköisesti joudut tekemään käyrän tuohon turbon ja pakosarjan väliin, koska 123:ssa tulee se jousen torni vastaan. Imusarjan putkikaan ei silloin enää osu kohdalleen ja öljyn paluuputkea joutuu myös vähän muokkaamaan. Voin ottaa kuvan tuosta omasta systeemistä jos kiinnostaa.
Todennäköisesti joudut tekemään käyrän tuohon turbon ja pakosarjan väliin, koska 123:ssa tulee se jousen torni vastaan. Imusarjan putkikaan ei silloin enää osu kohdalleen ja öljyn paluuputkea joutuu myös vähän muokkaamaan. Voin ottaa kuvan tuosta omasta systeemistä jos kiinnostaa.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Kyllä kiinnostaisi kovasti niin tietää varautua ja suunnitella palikkaa välihin. Alipainejuttuja pitäisi vielä itse tutkia, että saisi laatikon sekä lämpö ja economy mittarin toimimaan niin kuin kuuluu.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Tällainen kokoonpano on toistaiseksi kun ei ole vielä cuuleria. 602 turbon vakiopakosarja ja 300 turbon vakioahdin. Turbon ja pakosarjan välissä on 90asteen käyrä, suoraan ei mahdu paikalleen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Käyrällä sait ilmeisesti myös muutettua laippakokoa niin sait Om603 sen vakioahtimen kiinni? Ei pöllömmän näköinen viritys noinkaan Milläs syöttöpumpulla tämä yksilö on ?
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Käyrässä on tosiaan toisessa päässä t25 ja toisessa t3 laippa.
Syöttöpumppu on toistaiseksi vielä säädetty vakiopumppu mutta yksi itsetehty 6mm elementeillä oleva olisi säätöä ja asennusta vaille odottamassa.
Syöttöpumppu on toistaiseksi vielä säädetty vakiopumppu mutta yksi itsetehty 6mm elementeillä oleva olisi säätöä ja asennusta vaille odottamassa.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Om602 Turbon ahdin on alipaineohjatulla kellolla. Osaisiko joku tätä palstaa lukeva kertoa kuinka ja mistä tuo kello saa alipainetta.? Tuleeko letku suoraan alipainepumpulta vai kuinka? Minkälaisiin paineisiin tuo vakio ahdin on tuolla orkkis kellolla mahdollisesti säädetty ja olisiko järkevämpää korvata ns ylipainetoimisella kellolla? Kaikki neuvot otetaan vastaan, itse kun en ole ennemmin näiden turbojuttujen kanssa pelannut.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Alipainepumpulta tulee alipaine ja sellaisen venttiilin kautta, joka avaa linjan kun ahtopaine nousee määrättyyn arvoon. Tuollalailla siitä portin ohjauksesta saa tarkemman, ja uudemmissa sitä voi sitten ohjailla miten tykkää sillä alipaineella ja venttiilillä. Vaihdat ylipainetoimisen kellon tilalle.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Rönttä sai tänään ensi näyttämällä piiitkän leiman joten bensa V6 sen kestotesti jatkuu. Kilometrejä kertynyt tällä hetkellä noin 419tkm.
Asiasta toiseen! Projekti W123 sella tuli ajettua reilu 40km lenkki. 722.3 laatikko pukkaa vaihtamaan pykälää niin että niskat meinaa katketa. Olisiko vaihdon pehmittämiseen olemassa minkälaisia konsteja? Alipainetta loota saa ja Mobilin Atf 220 on laatikossa oikea määrä.
Asiasta toiseen! Projekti W123 sella tuli ajettua reilu 40km lenkki. 722.3 laatikko pukkaa vaihtamaan pykälää niin että niskat meinaa katketa. Olisiko vaihdon pehmittämiseen olemassa minkälaisia konsteja? Alipainetta loota saa ja Mobilin Atf 220 on laatikossa oikea määrä.
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Painetta pienemmälle?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: MB W123 250TD Ja MB S202 C280 V6
Pitänee kokeilla säädellä loodan paineita varovaasesti jahka saa tuon keksinnön joskus ajohon