Olikos se siis stanssattuna tuossa peltilevyssä syylärin vieressä, mutta siinä kun on niin pirusti noita numeroita.....
Pitäis vaan saada etusiipi maalattua kun on ikävästi päässy akkuhapot roiskahtamaan p####le ja puuttuu nätti vana maalia siivestä. Eli nyt toi risana ollut imusarjan lämmitimen anturi on kaikkiaan aiheuttanut:
1. akku kuoli
2. uusi akku 495mk
3. releen vaihto 200mk
4. akku hajosi
5. uusi akku 495mk
6. laturin laakeri(käynyt raukka vähän kovilla,lataussäädin palanut ja sisuskalut laakerin väliin).
7.uusi laturi 1700mk
8.ei lataa-veholle tutkintaan, 2pv jälkeen löytyi vika, ko.lämmitin jäi toisinaan päälle.
9.hajottihan se vielä samaan syssyyn varashälyttimenkin, aikoinaan maksanut näköjään 12000 kruunua ruottinmaalla
10.akkuja mittaillessa joku onnistui roiskimaan hapot pellille eikä ilmeisesti huomannut, silloinhan olis vielä kylmä vesikin ollut poikaa, maali on hieman kalliimpi aine kuin H2O
