Pumppuratas....Tämmösiäkö ne kuuluu olla
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Varsinkin tuo kriittinen osa päädystä eli tuo ympyröity ohut kannas on tärkeässä roolissa. Ihan vaan pikkasen saanu selkäänsä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Taas kerran ....Ruma sana!
Jari Ke kirjoitti:Pistetääs lähikuvaa kehiin ni ei jää epäselväksi
"Kunkku" Justiinsa joo.... Kukalie keksikin tämän nimityksen näistä OM606 moottoreista mutta pikkuhiljaa on kokenu inflaation sana kunkku. Ja se taitaa olla pysyvää
Nyt tulee vuodatusta....tese kirjoitti:Joo, aikamoista pooria on tullut. Ihmetellä täytyy että ei ole huomattu kokoon panossa...
Mikä tuo eletrokoidipumppu on?atlas kirjoitti:Vaikuttaa toi kuumien öljyjen ohivuotoon..ton päädynhän voi hioa lasinpäällä suosraksi mutta rattaita ei oiken saakaan..jos ei koko pakettia kotelon ja rattaan kanssa hio mutta olikos akselin hela ehjä?
Bensakonneisissa on ainakin elitrokoidi pumppu eli samanlainen joka on automaatin öljypumppu..siis samankaltainen ja se on paras mahdollinen...toi kahdella hammas rattaalla on vanhanaikainen mutta käytössä paljon....mutta käyttöikä tulee vastaan nopeammin kuin eletrokoidilla....no nämähän on säästö linjan moottoreita.
Niinhän se pumppu tekee.M.K kirjoitti:Mitä ihmeellistä kuvissa on?
Pumppi työstää aina suodattamatonta öljyä.