Olisiko kellään tarve tallille E-suomessa?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Olisiko kellään tarve tallille E-suomessa?

Viesti Kirjoittaja The Thing »

Kysyn nyt ihan huvikseen, kun tällä hetkellä on ollut hiljasempaa oman projektin kohdalla....,eli siis talliaikaa kaikilla varusteilla? On paineilmaa ja hitsauslaitteet jne...vain nosturi puuttuu, mutta on hallitunkkia jne. Ihan semmoselle hemmolle jolla joku pieni projekti...koska itse teen yleensä hommia siel :) Ja voin olla apupoikanakin jos tarttee. Talliin mahtuu pakukin, oven korkeus 4metriä.

Tuusula-Riihimäki sektori siis kyseessä.
juhaeino
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Olisiko kellään tarve tallille E-suomessa?

Viesti Kirjoittaja juhaeino »

Itsellä ei ole juuri nyt tarvetta. Joskus ollut. Ei löydy hyviä tallipaikkoja kovin helpolla ainakaan täältä kymenlaaksossa. tuossahan on jo huippuvarusteet verrattuna niihin missä ite olen ollut
W124 200e -89 sedan Käyttis
W124 200e -91 farkku projekti
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

juhaeino kirjoitti:Itsellä ei ole juuri nyt tarvetta. Joskus ollut. Ei löydy hyviä tallipaikkoja kovin helpolla ainakaan täältä kymenlaaksossa. tuossahan on jo huippuvarusteet verrattuna niihin missä ite olen ollut
Arvaappa vain kuinka monta kertaa itselläni olisi joskus aikoinaan ollut tarvetta vaikkapa migille :) Aina jostain sain kinuttua tilaa jotta pääsin hitsaamaan romujani, tosin paineilmasta tai peltileikkureista ei ollut siihen aikaan tietoakaan missään puolilmatteessa pajassa... Se oli sitä surutonta nuorussaikaa :)
juhaeino
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja juhaeino »

Mulla aivan samaa meininkii ollu ku jotain pitää tehä. Jostain lainaa ensin migin. Sit tallin. Paksi täytee työkalui työkalui ja sinne. Oma talli ois jees
W124 200e -89 sedan Käyttis
W124 200e -91 farkku projekti
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

juhaeino kirjoitti:Mulla aivan samaa meininkii ollu ku jotain pitää tehä. Jostain lainaa ensin migin. Sit tallin. Paksi täytee työkalui työkalui ja sinne. Oma talli ois jees
Yks tuttu samasta taloyhtiöstä aikoinaan kun ei löytänyt tallia taikka migiä, niin osti Biltemasta halvimman puikkohitsin ja hitsas koko auton pohjan pihalla!. Oli siinä naurussa pitelemistä...työnjälkeä en viitsinyt edes mennä katsomaan mitä tuli, koska sen arvaa jo katsomattakin :) Itellä ei olis tullut edes mieleen puikolla autoa hitsata ja toki olen puikolla itsaillu mutta en autoja :)

Nää on just niitä 20 vuoden takasia muistoja, jollon autoharrastus oli mullakin oikeastaan kovimmillaan.
Vastaa Viestiin