Tarttisi löytää sopiva serveri jostain kun ei näemmä se missä sivut ennen olivat niin vieläkään ole toiminnassa.
Maksullisiahan tietenkin saisi ja olisi toimintakin melko varmaa mutta sitten pitäisi kerätä jonkinasteinen jäsenmaksukin...
Tällä hetkellä näemmä vähän vajaa 7 megaa mutta eipähän tuolla noita jäseniäkään kovin mahottomia vielä ole... Edellisellä servulla oli 100 megaa teoreettisesti käytettävissä ja käytännössä oli lupa käyttää niin paljon kuin mieli teki...
Mutta joku 20 megaakin riittäisi pitkäksi toviksi kunhan kuvakoot pysyvät aisoissa, itse noita olen muokkaillut pienemmiksi jos lähettäjä ei ole osannut...
Pelkkää tekstiä ja kuvia siellä...
Jaha.
Se muuten näytti tuo w123club-finland.urli.net olevan vapaana?
Ei ilmeisesti linkattu mihinkään tällä hetkellä.
Minä voisin lohkaista omastani sopimuksella "toistaiseksi" tuon tarvitun verran, jos saadaan päivitykset sujumaan seuraavasti:
Eli joku ylläpitää sivustoa (tekee html-sivut ja muokkaa kuvat nettiä varten valmiiksi ja liittää ne sivuihin), toimittaa sitten valmiiksi viilatun paketin ja päivitykset aina mulle vaikka sähköpostiin zippinä.
Uppailen ne sitten palvelimelle.
DNS-nimeksi voin laittaa vaikka w123club.digitalfinland.net tai muuta vastaavaa eli oma alidomain sille, tuolla urli.netillä kai sitten voi siihen viittailla...
Ongelmaksi vaan muodostuu pidemmät loma-ajat (esim. kesäloma) yms. muu hässäkkä, jolloin ihan ajantasaisesti en niitä aina ehdi siirtelemään.
Tämä voisi toimia siis tilapäisjärjestelynä, kunnes paremman kodin palvelulle löydätte.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Asiahan sopii paremmin kuin mikään...
Se urli.net osoite on sen takia vapaana kun siellä meni palvelimet uusiksi ja kaikki tiedot katosivat sieltä ja en ole vielä tehnyt uutta tunnusta sinne kun tuo serveri ei ole ollut toiminnassa...
Mutta siis jos vaikkapa päivittelen nuo tässä viikonlopun aikana vaihteeksi ja kokeilen jos saan ne zipattua ja pistän mailissa sulle tulemaan...
Oletko Ari muuten satakunnassa päin liikkeellä lähi-aikoina?